Пішініне қарай

Тақырыбы: Ғажайып әлемге саяхат
Мақсаты: Балалардың геометриялық пішіндер, түстер туралы алған білімдерін бекіту, санамақ арқылы 1 - ден 10 - ға дейін тура және кері санауды пысықтау, ойлау қабілетін, есте сақтау қабілетін, сте сақтау қабілетін дамыту. Достыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Құрал - жабдық: Әр түрлі геометриялық пішіндер, сандар т. б.
Іс - әрекет кезеңдері:
Мотивациялық - қозғаушылық: Жылулық шеңбері
Көп қызық бар әлемде,
Құштар бол сен білімге.
Бізбен оқы, жалықта.
Білмегенді анықта,
Ойланайық, ойлайық.
Кітаптарды оқиық,
Жеңістерге әрдайым
Біліммен жетейік.
Балалар: Жылулық шеңбер құрып, өлең жолдарын айтады.
Ұйымдастыру - іздестіру:
Балалар, бүгін Ғажайып әлемге саяхат жасаймыз. Саяхатымызды бастамас бұрын геометриялық пішіндерді есімізге түсіріп алайық. Төбеде ілініп тұрады. Мынау қандай пішін?
- Балалар: Төртбұрыш
Ал мынау ше?
- үшбұрыш, дөңгелек
Балалар, ғажайып әлемге поезбен барамыз. Поезға отыру үшін билет алыңдар. Алған санға сәйкес поезға отырамыз.
- Поезға отырып саяхатқа барады.
Кел балалар, қанеки,
Бәрімізді әлемде.
Жалықпа, сен жалықпа.
Оқы, тоқы, арманда.
Бәрін білген балаға
Жақын болар алыста.
Бірінші аялдама: Санамақ айту аялдамасы
- Балалар, мына қоянға кім көмектеседі. Қоян санай алмай қиналып тұр екен. Қанеки, 1 - ден 5 - ке дейін тура және 5 - тен 1 - ге дейін кері санап жіберейік. Енді осыған орай санамақ айтып жіберейік.
1 - білеу,
2 - егеу,
3 - үйшік,
4 - төсек,
5 - бесік,
6 - асық,
7 - желке,
8 - серке,
9 - торқа,
10 - оймақ.
Екінші аялдама - Түстерді ажырату аялдамасы
Енді әрі қарай жол тартайық, түстер аялдамасына тоқтаймыз. Балалар, мына қуыршақ Әминаға көмектесейік. Ол үшін мына қорапшаға сай дөңгелектерді тауып, кассаға саламыз.
1 - жасыл
2 - сары
3 - көк
4 - сарғыш
Үшінші аялдама – Салыстыру аялдамасы
Мұнда түрлі заттарды салыстыратын боламыз.
1. Пішініне қарай: Есік - төртбұрыш, доп - дөңгелек
2. Көлеміне қарай: алма - үлкен, өрік - кішкентай
3. Кеңістікте орналасуына байланысты: Кассамен жұмыс жасау арқылы
Енді аялдамаға шығып сергіп алайық.
Сергіту сәті Адым
Төртінші аялдама – Адасқан сандар аялдамасы
1 - ден 10 - ға дейінгі сандар ретімен тұрған жоқ, яғни адасып кетіпті. Адасқан сандарды тауып қою керек.
Балалар: Тауып болады.
Қорытынды: Балалар, осы жерден саяхатымызды аяқтап, топқа оралсақ. Себебі, ғажайып әлем ешқашан таусылмайды. Кейін тағы да барып қайтатын боламыз.
Балалар, әлемдегі ең берік сезім - достық сезімі. Ендеше, достық туралы өлең жолдарын айтайық.
Балалар, балалар,
Тату - тәтті болыңдар.
Достық деген – бұл байлық,
Достарыңды сыйлаңдар.
Нені білді: Геометриялық пішіндерді, олардың түстерін ажырата біледі;
Нені игерді: Сандардың реттік орналасуын, тура және кері санауды, заттарды өзара салыстыру әдістерін



Ұқсас жұмыстар

Жапсырмалау
Буындарды модельдеу
Ермексаздың қасиеттері және ыдыс түрлері дайындауға үйрету
Елтірілік қой - елтірісі үшін қозысы сатылатын қой тұқымы
Мектеп жасына дейінгі балаларды жапсырмалауға үйрету арқылы шығармашылығын дамыту
Адамның дене құрылысы
Ауыл шаруашылық малдардың ішкі мүшелерінің құрылысымен танысу
Адам денесінің морфологиялық белгілері. Пропорциясы, дене бітімі, келбеті
Клетка микроағзалардың структурасы
Жаға үлгілерінің жасалу технологиясы
Кенет клоун тасты бұлғап - бұлғап тұрып адамдарға қарай лақтырып жібергені
Біз бетіне тұтас жапырақ пен гүлдің суреті және әр түрлі оюлар салынған, өзі әбден қарайып кеткен баяғының кәдімгі екі кебежесін көріп пе едіңіз
Көршіміз, Шақтай ақсақал, әлдене толы көнетоз сөмкесін арбаға салып жатып шешеме: - Бәйбіше, ақсақалың бүгін түске қарай келіп қалар, - деп ескертті
Аңшы таңданып, жалт қарайды мен жаққа
Түйежапырақты дағара тартқандай төмпештеуін қарай гөр
Түлкі қылмаңдай қарайды қасқырға
Азу тістер - тістің шығып тісеуі мен пішініне байланысты: алдыңғы азу тістер (премолярлар) және нағыз азу тістер (молярлар) болып екіге бөлінеді
Бронхопневмонияның түрлеріне қарай патогенетикалық емдеу әдістері
Қыста беттік қабаттан төменгі қабаттарға қарай температураның жоғарылауын
Спортшыларды жас ерекшеліктеріне, салмақ дәрежелеріне және спорттық шеберліктеріне қарай бөлу