Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсіну
Сабақ тақырыптары:
1. Біздің сынып
2. Менің сыныбым
3. Сынып заттары
Сабақ тақырыбы: Сынып заттары
3 сынып
Жалпы мақсат: Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.
Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсіну.
Сабақтың мақсаттары: Оқушылар тақырыпты түсініп оқу арқылы біліктілігін, сөздік қорын жетілдіреді, жан - жақты ойлауға үйренеді
Күтілетін нәтижесі: Оқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін жетілдіру арқылы еркін пайдаланады, түсінеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды
Негізгі идеялар: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту.
Сабақта қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материалдар, маркер
Мұғалімнің іс - әрекеті
Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа бөлу
I. Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) Миға шабуыл әдісі
II. Ой қозғау Жигсо әдісі бойынша өткен тақырыпты қайталау мақсатында Тіл дамыту. тақарыбын өздері талқылап, өздері қайталау мақсатында қосымша тапсырмалар таратылады
Әр топта, яғни үш топта 4 оқушы бар, әр топтың 1, 2, 3 нөмерлеріне бірдей тапсырмалар беріледі, олар өздері тапсырмаларды орындап, әр топтаға бірдей нөмерлер бір партаға бірігіп тапсырмаларын бір - біріне көрсетіп, тексереді, 4 сарапшы, яғни дарынды 4 оқушым топ басшылары бақылаушы - сарапшы
ретінде сайланады. Олар тексерудің нәтижесін сыныпқа жариялайды бірдей нөмірдегі шығарылған есептердің жауабын айтады
Мына сұрақтар көлемінде әр топ өз білгендерін ортаға сала отырып, өз ойларын ортаға салады:
1 Жер бедері
2 Қазбалары
3 Өзендері мен көлдері
II. Мағынаны ашу: Сынып заттары туралы жаңа тақырыпқа байланысты постер әдісін пайдалану
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Жылқы малы туралы өз ойларын суретке салады.
- Табиғаттағы зоналар қалай суреттеген?
- Табиғат зоналар қандай?
- Табиғат зоналарды зерттеудің негізгі жүйесі қандай?
Осы аталған тақырып көлемінде білгендерін постерге түсіріп, әр топтан қорғайды.
Бекітемін: Курманалиева Х. К.
Биологияны оқытуда пәнаралық байланыстардың қызметтері
Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін даярлауда оқытудың белсенді әдістерін жүзеге асырудың дидактикалық шарттары
Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері
Табиғат көріністерін бейнелеуге оқушыларды үйретудің тиімді әдістері
Философия пәнінен оқу-әдістемелік кешені
Тарихты оқытудың зерттеу әдістері
Қазіргі педагогикалық теориялар мен тұжырымдамалар
Бастауыш мектепте математиканы оқытудың теориясы мен технологиясы оқу пәні ретінде
Мектеп географиясында қалыптастырылатын дағдылар
Дәрістер тезисі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
ҚОРҚЫТ туралы
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
Жаңа заман талабы
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
ШАҚШАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК туралы