Үздік информатика тобы сайысыМақсаты:Оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін жинақтау
Үздік информатика тобы сайысы
Мақсаты:
Оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін жинақтау.
Оқушылардың ойлауын, компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын арттыра отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
Оқушыларды шапшаңдыққа, өз ойларын анық жеткізе білуге, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа, жан - жақты болуға, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: слайд - шоу, интерактивті тақта, ноутбуктар
Құрметті ұстаздар, оқушылар! Мектебімізде өтіп жатқан информатика, физика, математика пәндерінің апталығына қош келдіңіздер! Міне бүгін сіздердің алдарыңызда 5 - 10 сынып оқушылары Үздік информатика тобы атты сайыста білімдерін сынамақ. Олай болса ойыншыларымызды ортаға шақырып, таныстырайық. Әр сыныптан төрт оқушы шығады.
Логика тобы
Алгоритм тобы
Сайысты бастамас бұрын, алдымен сайысымыздың әділ - қазылар алқасымен таныстырып өтейін.
1.................................................................
2................................................................
3................................................................
Сайыс 6 - кезеңнен тұрады. Кезеңдері:
1 - кезең: Сергіту
2 - кезең: Қай сөз артық?
3 - кезең: Қатесін тап
4 - кезең: Сен білесің бе?
5 - кезең: Жұмбақтас
6 - кезең: Венгр сөзжұмбағы
1 - кезең. Сергіту
Ойынның шарты: Әр командаға 8 сұрақтан қойылады. Сұраққа иә не жоқ деп жауап беру керек. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпай беріледі.
І - топқа қойылатын сұрақтар:
1. Баспаға шығару құрылғысы пернетақта деп аталады (жоқ)
2. Адам ақпаратты сақтай алмайды (жоқ)
3. Екілік жүйе 2 символдан ғана тұрады (иә)
4. Ақпараттық ең кіші өлшем бірлігі килобайт. (жоқ)
5. Процессор – компьютердің миы (иә)
6. Тышқан ақпаратты сақтауға арналған құрылғы (жоқ)
7. Ең алғашқы ЭЕМ 1846 жылы пайда болды (иә)
8. 1 бит=8 байтқа тең деген пайымдау жалған ба? (жоқ)
ІІ - топқа қойылатын сұрақтар:
1. 1 Килобайт 1024 байтқа тең. (иә)
2. Дисплей компьютердің экранына ақпаратты шығару құрылғысы (иә)
3. Сканер – ақпаратты шығару құрылғысы (жоқ)
4. Сегіздік санау жүйесінде 8 саны жоқ (иә)
5. Пернетақта - компьютерге ақпаратты енгізу құрылғысы (иә)
6. ЭЕМ - нің дамуының ІІІ буынында электрондық шамдар пайдаланылды (жоқ)
7. Информатика - ақпараттық процесстерді зерттейтін ғылым (иә)
8. 2 Мбайтта 1048 байт бар.(жоқ)
СҚО, Шал ақын ауданы,
Кеңес орта мектебінің информатика пәні мұғалімі:
Мұхамедин Сырым Қойшыбайұлы
ОҚУШЫЛАРДА ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДА ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚЫЗМЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Информатикадан сыныптан тыс жұмыстың ерекшеліктері
Операциялық жүйені оқыту әдістемесі
Информатика бойынша сыныптан тыс жұмыстар ұйымдастыру
Информация, информатика
Бастауыш сыныпта математика пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру
Информатика пәнінен үй тапсырмасын ұйымдастыру әдістемесі
Электрондық оқулықтың сипаттамасы
ИФОРМАТИКА САБАҒЫН ОҚУШЫЛАРҒА ҚОСЫМША ОҚЫТУ
Информатиканы қосымша оқытудың мақсаттары
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
азіргі кезде компьютерлік математика өте маңызды және де информатика мен математикада ғылыми бағыт ретінде кеңінен даму үстінде
Қазақстанда жастарға арналған әлеуметтік қызмет
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар