Балалар сендердің келгендерің қандай тамаша болы
Тақырыбы: Бояулар патшалығына саяхат Тәрбиеші: Клара Махамбетова
Білім беру салалары: Шығармашылық , "Әлеуметтік".
Бөлімдері: Бейнелеу өнері
Мақсаты: Жыл бойына алған білімдерін бекіте отырып, бояулар жайлы түсініктерін кеңейтіп, түстерді анықтауды меңгерту. Суретшілер туралы білімдерін кеңейтіп, байыту.
Дәстүрлі емес әдіс - тәсілдерді пайдаланып, ойлау қабілеттерін, қиялын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Қорытынды тұжырым жасай білуге дағдыландыру, қамқорлыққа, жанашырлыққа тәрбиелеу.
(Музыка әуенімен балалар залға кіреді.)
Тәрбиеші: Балалар сендердің көңіл күйлерің қалай?
Балалар: Жақсы
Тәрбиеші: Балалар, бүгін біз патшалығына саяхаттап келдік. Бірақ суретші ағай көрінбейді ғой?
Жарайды, ендеше әзірге өзіміз әңгімелесе тұрайық. Қазір бізде қай жыл мезгіл?
Балалар: Көктем
Тәрбиеші: Балалар әр жыл мезгілінің өзінің түсі болады, сол қандай түс екенін кім атап береді?
Айжан: Әр жыл мезгілінде өзінің түсі болады, қыс - ақ түсті, көктем - қоңыр түсті, жаз - әртүрлі түсті, күз - сары түсті
Тәрбиеші: Өте тамаша, яғни, бізде қазір көктем мезгілі - жасыл түсте.
Ал, көктемнен кейін қай жыл мезгілі?
Балалар: Жаз
Тәрбиеші: Ал енді балалар біз бір сәтке жаз мезгілін елестетейікші.
Релаксация,, Жаз мезгілінің керемет түстері’’
Көздеріңді жұмайық, терең дем алып, еркін тыныстайық. Табиғат қандай тамаша! Жан жағымыз жап - жасыл шөпке толы жердің бәрінде қызғалдақ гүлі, қызғалдақтың түсі қызыл, сары. Аспанымыз ашық көк, ал күніміз сап - сары болып шуағын шашып тұр.
Ал, енді, терең дем алып, көзімізді ашайық.
Тәрбиеші: Балалар, жаңа сендер не елестетіңдер?
Балалар: Айналамыздағы табиғаттың түсін.
Тәрбиеші: Оның түсі қандай екен?
Балалар: Сары, көк, жасыл, көк.
Тәрбиеші: Өте тамаша, ал, енді балалар, табиғаттың қай құбылысында 7 түс болады?
Балалар: Кемпірқосақта
Тәрбиеші: Кемпірқосақта қандай бояулар бар?
Асылжан: Кемпірқосақтың көрінісінен жеті түрлі-түсті көруге болады. Олардың үшеуі - негізгі түс, ол қызыл, сары және көк, ал қалған төртеуі - солардың қоспасынан шыққан түстер.
Осы үш түсті араластыра отырып, қалған қосымша түстерді аламыз. Мысалы, қызыл түс пен сары түсті қоссақ, сарғыш қоңыр түс пайда болады, көк пен қызыл түсті қоссақ - күлгін түс, сары мен көк түсті қосақ - жасыл түс шығады(араластырып көрсетеді)
Осылай әртүрлі бояуларды бір - бірімен араластыра отырып көптеген түстерді табуға болады.
Тәрбиеші: Өте тамаша
Суретші: Саламатсыңдар ма балалар!
Балалар: Саламатсыз!
Суретші: Балалар сендердің келгендерің қандай тамаша болы. Бояулар патшалығына зұлым түссіз сиқыршы келіп барлық бояуды ұрлап кетіпті. Менің 4 атақты суретші достарым: күз, қыс, көктем, жаз көмек сұрап жатыр. Ал бояуларды қайтару үшін тапсырмалар беріліпті. Балалар, сендер маған көмектесесіңдер ме?
Балалар: иә, көмектесейік.
Суретші: Балалар, қараңдаршы, мынау суреттер қай түрде салынған?
Әлия: Натюрморт, пейзаж, портрет түрінде салынған.
Портрет түрі адамның бет пішінін бейнелеумен ерекшеленеді. Суретші келбеттік жанр арқылы адамның сыртқы пішінімен бірге оның мінез құлқын, ішкі жан дүниесін де бейнелеуге тырысады.
Арда: Пейзаж түрі табиғат көрінісін бейнелейді. Суретші жазған пейзаж жанырларынан табиғаттың әр түрлі әсем ерекшеліктерін көреміз. Жыл мезгілдеріне; жаз, күз, қыс, көктем тақырыптарына арналған суреттерді тамашалаймыз.
Айару: Натюрморт түрі бізді қоршаған ортада кездесетін заттарды, жемістерді, гүлдерді, тағы басқаларды бейнелейді. Суретшілердің салған натюрморттарынан онда бейнеленген нәрселердің ерекшелігін, түр - түсін, үйлесімділік бірлігін, көре аламыз.
Суретші: Қандай атақты суретшілерді білесіңдер?
Лия: Қастеев, Исмаилов, Кенбаев, орыс суретшілері: И. Левитан, И. Шишкин.
Суретші: Жарайсыңдар, балалар, сендердің білімдерің өте ұнады. Балалар, бояулар патшалығының тұрғындары ертегіні де бейнеледі, қараңдаршы...(сөмкесінен қиылған суретті алып шығады) Ой, кім мына суреттерді қиып тастады?
Тәрбиеші: Суретші, ренжімеңіз, біздің балалар сізге көмектеседі.
Дид. ойын: Ертегіні құрастыр
Суретші: Ой балалар, рахмет сіздерге, бірақ бояулар ұрланып кетті ғой, енді мен қалай сурет салам және де зұлым сиқыршы суретті қылқаламсыз салу керектігін ескертіпті.
Тәрбиеші: Оған да ренжімеңіз, қазір біздің балалар бояуға айналады да, сізге сурет салып береді.
Тәрбиеші: Ал енді балалар сурет салуға кірісейік.(Балалар майшам, трафарет, жапырақпен, алақанмен бастыру тәсілмен салады)
Суретші: Ой рахмет, балалар, қане көрейікші, не салдыңдар, нені бейнеледіңдер?
- Қандай тәсілмен бейнеледіңдер?(Бастыру тәсілімен)
- Керемет балалар, білімді де, өнерлі де екенсіңдер. Сендер біздің патшалығымызға бояуларымызды қайтарып бердіңдер, сол үшін біздің де сыйымыз бар сіздерге.(сыйлығын береді)
Тәрбиеші: Сізге де рахмет, суретші ағай. Біздің де уақытымыз келді. Қош сау болыңыз.
«Жұмақ ананың аяғының астында»
Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбегін ұйымдастыру әдістемесі
Қазақ әнінің ұлы көші
Құран - Аллаһ тағаланың мәңгі кітабы
Адам құқықтары саласындағы білім беру жұйесі
Жеткіншектерді тәрбиелеудегі мектеп пен ата-ананың ынтымақтастығының теориялық мәселелері
1- сынып оқушыларының мектепте оқуға бейімделуі
Әр жас топ балабақшасында балаларды жапсыруға үйрету
Оралхан Бөкей өмірі мен шығармашылығы
Бастауыш сыныпта оқушылардың отбасымен жұмыстың педагогикалық шарттары
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Қазақстан Республикасының БҰҰ –ға мүше болып қабылдануы
Балалар жарақаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Қиын балалармен жұмыс
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны
СӘКЕН БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ