Балаларға танысу, амандасу үлгілерін үйрету

Пән: Қазақ тілі.
Сынып: Мектепалды даярлық сынып.
Мерзімі:
Сабақтың тақырыбы: Сәлем! Сау бол!
Мақсаты:
1. Білімділік: Балаларға танысу, амандасу үлгілерін үйрету.
2. Дамытушылық: Амандасу, қоштасу үлгілерін орынды қолдана білуге дағдыландыру.
3. Тәрбиелік: Әдепті және сыпайы сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап, суретпен жұмыс.
Сабақтың көрнекіліктері: суреттер, әліппе - дәптері, әдістемелік құрал, демонстрациялық материалдар.
Меңгерілетін сөздер, сөз тіркестері: Сәлем, сәлеметсіз бе, сау бол (ыңыз).
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
Балалармен жылы қарым - қатынас орната отырып, олардың оқу іс - әрекетіне деген жақсы көңіл күйінің қалыптасуына баса көңіл аударады.
II. Тақырыпты ұсыну
Әрбір жаңа тақырып әліппе - дәптерде берілген алғашқы суретке оқушылардың назарын аудару арқылы ұсынылады. Мұғалім осы сурет бойынша тақырып туралы түсінік береді.
III. Тапсырмалармен жұмыс жүргізу.
1. Балаларға екі бала амандасып тұрған суретті көрсете отырып, олар өзара: Сәлем ,- деп амандаса алатынын түсіндіреді де, бір баламен: сәлем ,- деп өзі амандасып көрсетеді. Осыдан кейін балалардың назарын үлкен адаммен амандасу үлгісіне аударып, үлкен кісілермен Сәлеметсіз бе! - деп амандасатындарын үйретеді. Осылай қоштасу үлгісі бойынша берілген суреттермен е жұмыс жасалады.
2. Балаларды шеңберге тұрғызып, амандастырып жаттықтырады. Мысалы:- Арман, сәлем!- Сәлем, Қанат! Атын атай отырып амандасу, қоштасу - балалардың бір - бірінің атын есте сақтауына, өзара жылы қарым - қатынас орнатуына ықпал етеді.
3. Балалардың үлкен адаммен амандасуы мен қоштасуын жаттықтыруға көшеді. Ол үшін қонаққа арнайы бір - екі үлкен адамды шақырады (педагог мамандар, күтушілер, т. б. болуы мүмкін). Олардың қатысуымен амандасу, қоштасу үлгілерін жаттықтырады.
Сергіту сәтін өткізу.
4. Балалардың назарын әліппе - дәптердегі суретке аударып, суретте берілген адамдармен қалай амандасатындарын, қоштасатындарын қайталай отырып тақырыпты бекітеді.
IV. Сабақты қорытындылау.
Мұғалім балалармен оқу іс - әрекеті барысынан алған әсерлері туралы еркін әңгіме жүргізу арқылы сабақты қорытындылайды.



Ұқсас жұмыстар

«Топтық коррекция»
Жасөспірімдердің агрессиялық мінез - құлық мәселелері
Мектеп жасына дейінгі балаларды қазақтың сәндік- қолданбалы өнерімен таныстыруды теориялық тұрғыда негіздеу
Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамытуда этнопедагогика материалдарын пайдалану жолдары
Сөз этикетінің қызметі
Мектептің оқу – тәрбие процесінде салт – дәстүрдің пайдаланудағы тәрбиелік мүмкіндіктері
Отбасы тәрбиесі жағдайында қарым - қатынас мәдениетін қалыптастыру процесі
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы бастауыш мектептің бағдарламасы және оқыту әдістемесі
Өзін-өзі бағалауда рухани тәрбиенің маңыздылығы
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАР АРАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСТЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫНА ОЙЫННЫҢ ЫҚПАЛЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІН ЗЕРТТЕУ
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Matlab компьютерлік бағдарламасымен танысу
Delphi ортасымен танысу
Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету
Бақтыбай балаларға бұйрық ретінде
Ересек балаларға шығармаға байланысты қажетті суретті шығарма оқылған соң берген дұрыс