Суға тұз салып араластыру. Стақандағы суға саз салып араластыру
Дүниетану 2 класс
Сабақтың тақырыбы: Су – еріткіш (тәжірибелік жұмыс)
Сабақтың мақсаты: 1. Судың еріткіш қасиетін тәжірибелер арқылы түсіндіру. Қандай заттардың суда еріп, қандай заттардың суда ерімейтіні туралы мағлұмат беру.
2. Судың адам үшін маңызын, сусыз тіршілік жоқ екенін дәлелдеу және оқушылардың байқағыштық танымдық қабілетін дамыту.
3. Суды ластамау, суды үнемді пайдалануға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақтың түрі: Тәжірибелік сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, баяндау, түсіндірмелі, топтастыру, тест.
Сабақтың көрнекілігі: Су, тұз, қант, құм, саз, крахмал, ас содасы, бор, плакат, тірек
сызбалар, суреттер, калий перманганаты.
Сабақ барысы: I. Психологиялық дайындық.
Қайырлы күн деп айтамыз,
Түсте бірге қайтамыз.
Отбасының гүліміз,
Бірге өтер күніміз.
Сыныбыз тап – таза,
Бор да дайын тақта да,
Ойымызды партаға.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
Судың қасиетін айту.
1 - топ. Судың пішіні
2 - топ. Судың түссіздігі
3 - топ. Судың мөлдірлігі
4 - топ. Судың дәмі
5 - топ. Судың иіссіздігі
6 - топ. Судың ағуы.
Сызба арқылы үй тапсырмасын қорытындылау.
Су
↓
мөлдір
ағады
түсі жоқ
иісі жоқ
пішіні жоқ
дәмі жоқ
III. Жаңа сабақ
Су жер бетінде көп кездеседі. Сусыз тіршілік жоқ. Жер бетінің 2 3 бөлігін су алып жатыр. Су табиғатта көп. Олар: өзен, көл, мұхит, теңізде бар. Су табиғатта өте жақсы еріткіш. Біздің қаламызда қандай өзен, көлдер кездеседі? Жем өзені, Құрсай өзені, Қамыскөл көлі. Ендеше біз бүгін суда қандай заттардың еритіні туралы білеміз. оқулықтағы мәтінді оқу.
1 – тәжірибе.
1 - топ. Суға қант салып араластырайық. Қант еріп кетті. Су мөлдір күйінде қалды. Судың дәмі тәтті болды. Қант суда жақсы ериді.
2 – тәжірибе.
2 - топ. Суға тұз салып араластыру. Суға бір қасық тұз салып араластыру. Тұз суда еріп кетті. Су мөлдір күйінде қалды. Судың дәмі ащы болды. Тұз суда жақсы ериді.
3 – тәжірибе.
3 – топ. Стақандағы суға құм салып араластыру. Құм қиыршықтары сол қалпында стақан түбіне шөгеді. Құм суда ерімейді.
4 – тәжірибе.
4 - топ. Стақандағы суға саз салып араластыру. Су лайланады. Суды біраз тұндырсаң, саз түбіне шөгеді. Саз суда ерімейді.
IV. Бақылау күнделігімен жұмыс.
Жасаған тәжірибе бойынша суда еритін, ерімейтін заттарды жазу.
Өсімдік клеткаларының қосылыстарды қабылдауы
Органикалық молекулалардың функционалдық туындылары (зертханалық жұмыстарға арналған оқу құралы)
Коллоидты ерітінділерді тазарту әдістері
Агрохимия пәнінен зертханалық жұмыстар жинағы. Әдістемелік құрал
Заттардың химиялык эквиваленті
Тәрбиешілерге арналған әдістемелік құрал
Биохимия лабораториясы
Ағаш құрылыс материалдары
ТҰЗДАЛҒАН ЕТТІҢ САПАСЫН АНЫҚТАУ
Ветеринарлық медицина мамандығы бойынша зертқаналық - практикалық сабақ өткізудің әдістемелік нұсқаулары
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Рынокқа өту жағдайларына экономиканы түрлендірудің тұжырымдық негіздері
Психологаялық түзету
Саз зергері – Қазанғап.
АР ТҮЗЕЙТІН БІР ҒЫЛЫМ ТАБЫЛМАСА
Топырақтың түзілуі және оның құрамы
Эксперименттік тарау бойынша тұжырым
Мемлекеттік және жалпы сыртқы борышты басқару жөніндегі тұжырымдама
Фрейдтің психоаналитикалық тұжырымдамасы
Саздан жасалған аспаптар