Өлеңнің мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып сыни ойлануға дағдыландыру
Атырау қаласы, Махамбет ауданы, Алға селосы.
Бастауыш сынып мұғалімі Қуанышева Ботакөз
Ана тілі 4 сынып
Сабақтар тізімі:
1. Әбдірахман Асылбеков Үйрену
2. Сәбит Мұқанов Жылқы
3. Шәкәрім Құдайбердіұлы Еріншек
Сабақтың тақырыбы: Ә. Асылбеков Үйрену
Сабақтың мақсаты: Өлеңнің мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып сыни ойлануға дағдыландыру.
Оқытудың нәтижелері: Өз бетімен жұмыс жасау арқылы білімдері жетіледі
Өлеңнің адам баласына тигізер пайдасын меңгереді.
Өз ойын тиянақты, еркін айтуға үйренеді
Негізгі дерек - көздер: Плакат, маркер, бағалау парақшасы, қима қағаздар
Модульдің кіріктіруі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық - коммуникативтік технологияларды оқыту
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Топқа бөлу.
І топ Инелік тобы
ІІ топ Керік тобы
ІІІ топ Балық тобы
Автор орындығы әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Білу. Ой қозғау ,
Слайд бойынша жеке - жеке суреттерге байланысты оқушыларды сөйлету, суреттердегі ұқсастықтарын табу.
Инелік - тікұшақ,
балық - сүңгуір қайық,
жираф, керік - кран,
ақ құман - паравоз,
бұлбұл - ән,
- Қандай әншіге қазақтың бұлбұлы деген? Не себеппен?
(1936 жылы Мәскеуде өткен қазақ өнерінің онкүндігі өткен, сонда Күляш Байсейітованың дауысы өзіне ғана тән, соншалықты өзгеше екенін көз жеткізді )
аяз (терезедегі қырау) - ою, өрнек
Түсіну. Түртіп алу әдісі арқылы өлеңнің мазмұнын меңгерту.
Қолдану. Бір сөзбен айт әдісі арқылы шығармашылық жұмыс жасату.
Ұйқастар бойынша шумақ құрастыру.
Инелік
Балық... жүзеді
...... сүңгіді
...... отырып
...... ойлады.
Керік
....... керікті
...... созыпты
Оны бақылап ағалар.
...... тауыпты.
Балық
Бұлбұл... тыңдады
...... тамсанды
...... апалар.
Тамылжыта ән салды.
Мұғалім мен оқушы қатынасы
ЖОҒАРЫ СЫНЫПТАРДА ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Мектепалды даярлық тобында балалардың сөздік қорын дамыту
Поэзиялық шығармаларды оқыту
«Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
Мектепалды даярлық тобындағы балалардың сөздік қорын дамыту
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлерін саралау
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлері
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модулі бойынша рефлексивтік есеп
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының стратегиялары
Аудиттің мазмұнына
Райымбектің үнемі Ұлы жүз қолының атақты батырларымен тізе бүктіре отырып, ата мекенді жаудан тазартудағы ерліктері - ұрпаққа үлгі боларлықтай
Сыни ойлауды бағалау
Мәтін мазмұнына сай
Бопай ханым Әбілқайырдың жан - жақты мәселелерін шеше отырып, ханымның айтқан ақылдарын тыңдап отыруы
Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту
Табиғаттың ғажайып әсемдігін көз алдыңа елестете отырып, өзің бір керемет сезімге бөленесің
Мәтіннің мазмұнына пайдасы
Қыран қарақшы отырып
Оны Ерубай үйінде отырып біліп