Неліктен сол әріпті жазғаныңды дәлелде

Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз қ мен ғ

Мақсаты: Түбірдің соңындағы қ дыбысына дауысты дыбыстан басталған қосымша
жалғанған жағдайда қ дыбысы ғ дыбысына өзгеретіндігін түсіндіру;
Шапшаң жазуын, жылдамдығын байланыстырып сөйлеу дағдысын дамыту.
Әдемі, көркем жазуын дамыту
Түрі: жаңа сабақ
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, әңгімелеу
Көрнекілігі: қ мен ғ дыбыстары, қима қағаздар
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі Таңғы жаттығу
Таңғы жиын
Амандасу
Оқу құралдарын түгендеу
Психологиялық дайындық

Өткенді қайталау: Қима қағазбен жұмыс істеу
Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қой
Кәсі... – кәсі... і
мекте... – мекте... і
тала... – тала... ы
әде... – әде... і
жі... – жі... і
қора...- қора... ы

Сергіту сәті: № 5
Жаңа сабақ: Буын саны бірдей қ дыбысына аяқталатын сөздерді тауып, торкөзді толтыр. Сол сөздерге ы дыбысын қосып жаз. Қ дыбысы қандай дыбысқа өзгерді?
- - - - қ
- - - - қ
- - - - қ
- - - - қ
- - - - қ
Мысалға (қалақ, тарақ, мазақ, тауық, қызық)

Оқулықпен жұмыс: 136 жаттығуды орындайды
137 жат өлеңді оқып, көшіріп жазады.

Дәптермен жұмыс: тақтаға кейбір әріптері түсіп қалған сөздер жазылады.
Тара...
Маса...
Мысы...
Тауы...
Оқулы...
Тырна...

Тақтамен жұмыс: көп нүктенің орнына қ, ғ әріптерінің тиістісін қойып жаз.
Топыра..., шыра..., жола... ы, жоры..., қуырша... ы, ая..., ла... ы.
Осы сөздерді қатыстырып, бірнеше сөйлем құрастыр.

Шығармашылық жұмыс: жаңылтпашты жатқа жаз.

Құлағы үсіп кетті,
Үсіп, ісіп кетті
Құлақ сөзіне дыбыстық талдау жаса
Бекіту: Не өттік? Сабақты қалай меңгергеніңді тексеру
Жеке жұмыс: әр оқушыға қима қағазы беріледі, өз беттерімен жұмысты орындайды
Көп нүктенің орнына қ, ғ әріптерінің тиістісін қойып, сөздерді көшіріп жаз. Неліктен сол әріпті жазғаныңды дәлелде.
Қарма... ы, бұйры... ы, құла... ы, ла... тар, бұла..., қайма... ы.

Бағалау: мадақтау
Үйге тапсырма:



Ұқсас жұмыстар

Сауат ашу барысында жазуға қойылатын талаптар
Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілінен құзыреттілікке бағытталған тапсырмалар арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдары
Жазуға үйретуде көзделетін тағы бір мақсат - балаларды шапшаң жазуға үйрету
Жазуға байланысты жүргізілетін жұмыстар
Бастауыш сыныптарда геометриялық ұғымдарды оқыту
Ертегi естiмеген баланың ертеңi қандай болады?
ЖАЗУ ЖҰМЫСТАРЫ АРҚЫЛЫ САУАТТЫЛЫҚҚА ҮЙРЕТУ ЖӘНЕ ТІЛ ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың тілін дамыту
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Қазақ тілін оқыту әдістемесінің тарихи дамуына үлес қосқан ғалымдар еңбектерінің орны
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Солтүстік және Орталық Қазақстанның тарихи-мәдени ескерткіштері
Қыз сол кіші патшаның қызы
Сөз жоқ, мынау сол қыздың бет пішіні
Талыс солардың қолында
Полковник және Батыс Сібір мен Солтүстік Қазақстанның қоғам қайраткері
Кім болмасын бұл бес күндік өмірде бақытты болуды армандайды, сол жолға, сол қуанышқа, сол сәтке жетуге асығады
Қожаберген Толыбайұлы шамамен 1663 жылы Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданы, Гүлтөбе Маманай өңірінде дүниеге келіп, 1763 жылы қайтыс болған жырау, батыр
Бір шыны аяқ шай ішіп, екінші аяқ шайыңды сол жігітке бер
Кешкілік одан басқа қуыршақ солдаттардың бәрін қорапшаға қайта салып, адамдар қалың ұйқыға шомды