Топ аттары
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу
Сабақтың мақсаты: Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеуге, АТҚ пайдаланып есептер шешуге жағдай жасау.
Сабақтың міндеттері:
1) Бірлік кесіндіні анықтауға
2) Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеуге
3) Ақпараттық технологиялық құралдарды пайдаланып есептер шешуге
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың әдісі: Кесте, сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырма
Сабақтың көрнекілігі: Таратпалар, сызғыш, қарындаш
Сабақтың жоспары:
1 Ұйымдастыру кезеңі
2 Топқа бөлу
3 Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
4 Сұрақ - жауап арқылы тақырыпты пысықтау
5 Топпен жұмыс
6 Оқулықпен жұмыс
7 Сергіту сәті
8 Логикалық есептер
9 Сәйкестік тесті
10 Сабақты қорытындылау
Сабақтың барысы:
1. Оқушылармен амандасып, сабақтың мақсатымен және міндетімен таныстырып өту.
2. Оқушыларды топқа бөлу. Яғни қағаз қиығына бұрыс, дұрыс және аралас сандарды жазып, үстел үстіне қойылады. Оқушылар келіп үстелден бір – бірден қағаз қиығын алып, ондағы санды оқып, өз тобын тауып алуы керек. Сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді. Топ аттары: Дұрыс бөлшек , Бұрыс бөлшек және Аралас сан . Әр топтың аты А4 қағазға жазылып үш партаға алдын - ала қойылып қойған.
3. Үй тапсырмасын (№898) дәптерлерін жинап алып тексеру
4. Сұрақ – жауап арқылы тақырыпты пысықтау 1. Координаталық сәуледе О нүктесі қалай аталады? 2. Жай бөлшекті координаталық сәуледе қалай кескіндейді? 3. Дұрыс және бұрыс бөлшектер 1 - ге қарағанда қалай орналасады?
5. Топпен жұмыс барысында:
1. Әрбір топ оқушылары өз топтарының атына анықтама береді және таныстырады.
2. Слайдта берілген нүктелердің координаталарын анықтау(әр топ өз жауаптарын жазып көрсетеді.)
Есептің жауабы:
3. Берілген жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескінде.(әр топ өз жауаптарын жазып көрсетеді. )
Бірлік кесінді 3 см
6. Оқулықпен жұмыс: №898 есеп (слайдта домбыраның суреті арқылы есепті шешу) Жауабы:
7. Сергіту сәті: Қаршаны қағып ал слайд көрсетіліп музыкамен сүйемелденіп отырады. Сергіту сәтінің шарты Қанша бұлт сұрағы арқылы және Қар адам қандай қаршадан пайда болады?
8. Логикалық есеп: 1 топқа: 1 м 50 см матаны ешбір өлшеу құралдарын пайдаланбай, 45 см матаны қалай қиып алуға болады? Жауабы: матаны 5 бөлікке бөлу, әр қайсысы 30см, екіншісін тағы 2 ге бөлеміз.
2 топқа: 1м 20см матаны ешбір өлшеу құралдарын пайдаланбай, 45 см матаны қалай қиып алуға болады? Жауабы: матаны 4 бөлікке бөлу, әр қайсысы 30см, екіншісін тағы 2 ге бөлеміз.
3 топқа: 1м 40см матаны ешбір өлшеу құралдарын пайдаланбай, 35см матаны қалай қиып алуға болады? Жауабы: матаны 2 бөлікке бөлу, әр қайсысы 70см, екіншісін тағы 2 ге бөлеміз.
9. Сәйкестік тестін орындау шарты: слайдта көрсетілген тестін жауаптарын тауып, дұрыс жауапты тапқан оқушы тақтаны түртіп дұрыс жауапты көрсетеді.
10. Сабақты қорытындылау: Рефлексия: Жұдырықтан 5 саусаққа Стратегиясы бойынша өз білімін бағалау
5 саусақ – түсіндім
3 саусақ – сұрағым бар
жұдырық – ештеңе түсінбедім.
Үйге тапсырма: Даярлық тапсырма, ережеледі қайталау. №908 есеп
Оқушылардың білімін бағалау. Арнайы шкалалар арқылы
Әр оқушының өзіне арналған
Қазақстан жануарлар дүниесінің топонимдердегі көрінісі
Жаз айларында оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру
Бастауыш мектепте зат есімді оқыту тәжірибесімен танысу
Бастауыш сыныптарда зат есімді оқытудың тиімді жолдары
Органикалық қосылыстардын жіктелімі мен атау тізімі
Ms dos операциялық жүйесi. Графикалық редактор
Архивтеу программалары. Файлдарды архивтен шығару
Сөз таптарының қасиеттері
Түркі тілдерінің жіктелуі туралы ақпарат
Қосарланған зат есімдер
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері
Азаматтық іс жүргізу құқықғының пәні, әдісі, жүйесі мен қағидаттары.
АЗАМАТТЫҚ ҚҰҚЫҚТЫҢ ПРИНЦИПТЕРІ (ҚАҒИДАТТАРЫ)
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Бюджеттің мақсаттары және қағидаттары