Ойша саяхат сабағы
Алматы облысы, Райымбек ауданы
№3Кеген орта мектебі МДШО КММ
химия пәні мұғалімі Мухамдиев Акпаржан
Сыныбы: 8
Сабақтың тақырыбы: Химиялық ұғымдар.
Сабақтың білім беру мақсаты: Ойша саяхат арқылы оқушылардың тарау бойынша алған білімдерін жүйелеу, іскерлік дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың танымдық қабілетін ойша саяхат арқылы дамыту, ойлау жүйесін тереңдету, химия тілінде сөйлеуге үйрету. Реакция теңдеулерді құру теңестіру, есептер шығару, өз бетінше сөйлеуге шығармашылық қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Топпен жұмыс жүргізу барысында бірлесіп жұмыс жасау арқылы жауапкершілікке, іскерлікке баули отырып, жеке тұлға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ойша саяхат сабағы.
Сабақтың әдіс тәсілі: Модульдік интерактивті оқыту технологиясын пайдалану. Топтық жұмыс, жекелей тапсырмалар.
Көрнекілігі: Қазақстан Республикасы картасы, тапсырмалар, үлестірмелер, суреттер.
Ұйымдастыру.
5 оқушыдан тұратын 4 топ құру.
Әр топта 1 саяхат жүргізуші.
Үлестірмелі тапсырмалар.
Сары, жасыл, көк түсті 3 деңгейлік тапсырмалар.
Жетондар.
Сұрақтар мен жауаптар.
Жауап парағы.
Ашық саяхат Көмірші кентінен басталады.
Әр бекетте Химиялық ұғымдар тарауы бойынша тапсырмалар беріледі.
№ 1 - тапсырма.
Менен сұрақ, сізден жауап.
1 Химия пәні нені зерттейді?
2 Таза заттар деп қандай заттарды айтамыз. Қоспалар дегеніміз не?
3 Атом деген не? Молекула дегеніміз не?
4 Жай заттар дегеніміз не?
5 Күрделі заттар дегеніміз не?
6 Валенттілік дегеніміз не?
7 Зат массасының сақталу заңы. Табиғатта болатың күрделі өзгерістердің мәні мынадай: бір денеден қанша кемісе, басқасына сонша қосылады, яғни бір жерден қанша материя азайса басқа жерден ол сонша көбейеді деп орыстың (ұлы оқымыстысы, ұлы ғалымы
М. В Ломоносов 1748 ж жазған. Қалай түсінесіңдер?
Реторта тәжірибе
8 Атом молекулалық теорияның негізін салған кім?
9 Реагент деген не?
10 Өнім деген не?
11 Авогадро саны NA, өлшемі моль, кез келген заттың 1 молінде қанша молекула бар?
12 Химиялық реакцияның типтері
Жауап берген оқушыларға фишка беріледі көк 5
жасыл 4
сары 3
Білім негізі – бастауыш мектеп
Білім негізі – бастауыш мектептен басталады
Мұғалімнің күнделікті сабаққа дайындалуы
Компьютерлік технологияны пайдалану тәсілдері
Тарихты оқыту әдістемесі пәні, оның мақсаты мен міндеттері
Мектепте тарихты оқыту әдiстемесi. ТАРИХТЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДIСТЕРI, ТӘСIЛДЕРI МЕН ҚҰРАЛДАРЫ
Оқушының өздігінен орындайтын және шығармашылық жұмыстарын ұйымдастыру
БАЛА ҚИЯЛЫН ДАМЫТУ ЖӘНЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Орта мектепте математиканы оқыту әдістері және формалары
Функцияның парамерлерін енгізу
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Көкшетауға саяхат
Өндірістік саяхат
Ш. Уәлихановтың бірінші саяхаты
Бір оқытушының сабағынан ала алмай әбден әбіржіп кеткенім
Кембридж тәсілімен тәжірибелік зерттеу сабағым жайлы
Бала шаққа саяхат
Кәсіби ағылшын тілі сабағында рөлдік ойындарды қолданудың маңыздылығы
Қазақ әдебиеті сабағында прозалық шығармаларды оқытудың тиімділігі
Сольфеджио сабағын практикада жүзеге асыру арқылы ұлттық және өзге халықтардың музыкасымен танысу