Өлеңнің авторы кім. Құмырсқаның қанағаты

Пәні: Әдебиеттік оқу
Тақырыбы: Құмырсқаның қанағаты.
Мақсаты:
Білімдік: ертегіні оқи отырып пәнге деген қызығушылығын арттыру, мәнерлеп оқуға, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру, рөлге бөліп оқу.
Дамытушылық: Оқушының қиялын дамыту, өз бетінше мазмұнын айтуға машықтандыру, сөздік қорын молайту.
Тәрбиелік: Халқымыздың салт - дәстүрін жалғастырып, құрметтеуге тәрбиелеу. Оқушыларды еңбексүйгіштікке, адамгершілікке баулу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Топпен жұмыс, ойын, топтастыру
Көрнекілігі: Слайд, тапсырмалар
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Үй жұмысын тексеру.
а) Өлеңді мәнерлеп оқу.
ә) Атқа міну ойыны Әр аттың артына сұрақтар жасырылған. Атқа отыру үшін сол сұрақтарға жауап береміз.
1 - сұрақ. Тоқымқағар дегеніміз не?
2 - сұрақ. Өлеңнің авторы кім? Тағы қандай өлеңдерін білесің?
3 - сұрақ. Енші деген не? Қандай салт - дәстүрлерімізді білесің?
Әр қатардың оқушылары бір - бір атқа мінеді. Бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ. Біз бүгін Бәйге жарысын ұйымдастырамыз.
Жаңа сабақ.
Бәйге туралы түсінік беру.
Біздің қазақ елі салт - дәстүрлерді өте құрметтеген халық. Бәйге ата - бабамыздан келе жатқан дәстүрлі жарыс. Бәйге жарысы үлкен тойларда ұйымдастырылатын болған. Бәйгеден озған тұлпар - үлкен сыйға ие болатын болған. Сендерге де осы жарыста үлкен табыс тілеймін!
1 - айналым. Мақал - сөздің мәйегі
1 - тапсырма: Мақалды тап.
Дәмді тағам
Жылы сөз қарын тойғызар
Қанағат
2 - тапсырма.
Еңбекпенен
Батаменен жер көгереді
Жаңбырменен ел көгереді
3 - тапсырма.
Ашу – дұшпан, білім
Еңбек
Ақыл дос

2 - айналым Ой - өріс
Қанағат сөзін топтастыру. Әр топ алдына плакат беріледі. Берілген уақыт ішінде кім көп сөз жазады?
Оқулықпен жұмыс.
А) Мәтінді үш топқа бөліп оқыту
ә) Өзара сұрақ қою.
- Оқымысты қандай еді?
- Ғұлама қандай көріністің куәсі болды?
- Құмырсқаның қандай қасиетін білесіңдер?
- Ақылды, қайратты, мықты.
Сергіту сәті
Ұзын мұртты құмырсқа,
Келе жатты жұмысқа.
Оң жағына қарады,
Сол жағына қарады.
Допты көріп қуанып,
Тау екен деп қалады.
Дәптермен жұмыс
Осы мәтінге сәйкес келетін мақалды жазыңдар.
3 - айналым. Өнерлі - өрге жүзер
І - топ. Құмырсқаның суретін салу.
ІІ - топ. Өлең шығару
ІІІ - топ. Эссе жау Егер мен құмырсқа болсам...
Сабақты қорытындылау.
- Біздің аттарымыз шаршады. Бүл бәйгеде өзіміздің білімдерімізді көрсете білдік. Мен сендерге құмырсқа туралы қызықты мәліметтер әкелдім. Қане отырып тыңдайық.
Үйге тапсырма: Эссе Мен көңіліме не түйдім? Рөлге бөліп оқу. Мазмұнын айту.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныптардағы қазақ тілі пәні
Бастауыш мектепке арналған әдебиеттік оқытудың бағдарламасы
ХАЛЫҚ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІНДЕГІ ӨТІРІК ӨЛЕҢДЕР туралы
Бастауыш сыныптарда мысалдарды оқыту
Әдебиетті оқыту әдістемесінің ғылыми пән ретіндегі мазмұны
ӨТЕБАЙ ТҰРМАНЖАНОВТЫҢ БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНЕ ҚОСҚАН ҮЛЕСІ
Әдебиеттік оқу сабақтарында ертегілерді оқыту жолдары және Әдіс- тәсілдері
Ахмет Байтұрсынов әдебиет әлемінде
3-сынып «Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы