Аюдың балды көруі

Мақсаты: мәтіннің мазмұнын дұрыс жазу арқылы оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу.
Міндеттері:
1. Мәтіндерді талдау дағдыларын қалыптастыру.
2. Белсенділіктерін дамыту;
3. Адалдыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақ типі:
Көрнекіліктер: мазмұндамалар жинағы
Әдіс - тәсілдер: өзіндік
Сабақ барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа дайындықтарын тексеру.
2. Қызығушылықтарын ояту:
Жұмбақ шешу:
Қорбаң - қорбаң етеді,
Орманды мекен етеді. (АЮ)
- Аю қандай аң?
- Оны сипаттаңдар!
- Оны неге аңқаулар қатарына қосады.
- Аюдың қандай пайдасы бар?
- Қандай зияны бар?
- Аю қандай тамақты сүйіп жейді? (бал)
- Бал қайдан шығады?
- Балдың пайдасы туралы айту.
3. Негізгі бөлім.
- Бүгін біздер Аю және бөрене деген тақырыпта мазмұндама жазамыз. Осы тақырыпты ести отыра, бұл мәтін не туралы болуы мүмкін деп ойлайсыңдар?
Оқушылардың ойын тыңдау. Ендеше мұқият тыңдайық!
Мазмұндама.
Аю және бөрене
Қалың орманды аралап келе жатқан бір аю бал арасының ұясына кез болыпты. Ағаш басындағы ұядағы балды жегісі келді. Аю ағаш басын өрмелеп, жақындағанда, оған бөрене кедергі жасады. Ұядағы балды алам деп ұмтылғанда, бөренені итеріп жіберді. Қатты серпілген ауыр бөрене аюдың басына сарт ете қалды. Қара күшке сенген аю ашуланып, бөренені одан бетер қатты итерді. Сол кезде қайта оралған бөрене аюдың басын қақ айырды. (63 сөз)
Тірек сөздер: қалың орман, бөрене, бал, аю.
Сұрақтарға жауап алу.
1. Оқиға қай жерде болды?
2. Аю нені көрді?
3. Оған не кедергі болды?
4. Аюдың іс - әрекеті?
Жоспар:
1. Орман ішінде.
2. Аюдың балды көруі
3. Кездескенн кедергі.
Аюдың жарақаты.
3. Жаңа білімді бекіту:
Жоспар бойынша, сұрақтар бойынша, керекті сөздерді пайдаланып мазмұндама мәтінін дәптерге жазу.

4. Үйге тапсырма: Осы мәтін бойынша сурет салу.



Ұқсас жұмыстар

Ара балын ветеринарлық санитарлық сараптау
Біз жануарлардың мінез-құлқы туралы не білеміз?
Оңтүстік Қазақстанда кездесетін сүтқоректілер, олардың сан алуандылығы
Наным - сенімдер немесе көне діни ұғымдар
Мектеп жасына дейінгі балаға(кыс,көктем) жыл мезгілдерімен таныстыру
Заманауи мультфильмдердің мектеп жасына дейінгі балалардың психикасына тигізетін әсері
Бала тілін дамытуға арналған ойындар
Ауыз әдебиеті - әдеби тілдің бастауы
Мектеп жасына дейінгі жалпы сөйлеу тілінде бұзылысы бар балаларға сипаттама
ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ МЕН ТӘСІЛДЕРІ
Балдыр
Бүгінгі таңда әрбір мектеп есі­гін ашқан бүлдіршін өзінің әй­бат Әліппесімен бірге Ел­ба­сымыздың осынау әкелік ме­йі­рім­ге толы ақ батасын арқалап алаң­сыз, білім атты үлкен өмір­дің табалдырығын именбей ат­тай­ды
Сатыбалды би
Қазанғап Сатыбалдыұлы - 1771 - 1856 жылдары өмір сүріп, 1843 - 1848 жылдары Баянауыл Сыртқы Округінің аға сұлтаны, сондай - ақ бәсентиін елінің төбе биі болған
Менің алғашқы мектеп табалдырығын аттаған сәтім әлі есімде
Диатомды балдырлар
Жасыл балдыр
Балды зерттеудегі заманауи әдістер
Аюдың тапсырмасы. Машаның тапсырмасы
Таныс болыңыздар Балдырған арулар тобы