Оқушылардың сабаққа дайындығын бақылау

Мұғалімнің аты - жөні: Абдуллаев Дулат Байдуллаевич
Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық мейрамдары
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Қазақ халқының ұлттық мейрамдары жайында біледі.
Сабақтан күтілетін нәтиже:
1 - деңгей (білу, түсіну): Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
Қазақ халқының ұлттық салт - дәстүрлері жайында мағлұмат алады.
2 - деңгей
(қолдану, талдау):
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Қазақ халқының дәстүрлі ұлттық ойын түрлері жайында біледі, ажырата алады.
3 - деңгей
(жинақтау, бағалау):
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:
Қазақ халқының ұлттық салт - дәстүрлері, дәстүрлі ұлттық ойын түрлері жайында қосымша материалдар тауып, шығармашылықпен айналысады.
Тілдік мақсат: 1. Наурыз, март (парсыша нау (жаңа) және рыз (күн) – Жаңа жылдың бірінші күні деген мағынаға ие. Ол – күнтізбелік жылдың үшінші айы (31 тәулік), көктемнің басы. Қазақтар бұл мейрамды Әз - Наурыз мейрамы деп те атайды.
2. Ұлыс — мекен, мемлекет, аймақ, ел, әкімшілік мағынасын беретін көне түркі сөзі.

Ресурстар: АКТ, карта, атлас карта суреттер.
Пәнаралық байланыс: Дүниетану, жаратылыстану
Алдыңғы оқу: Дүниетану пәні
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Сабақ барысы және
жоспарланған уақыт
45 минут Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер
Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ
3 минут І. Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Оқушылар ақ тілектерін білдіріп, бір - біріне жақсы көңіл күй сыйлайды..
ІІ. Топқа бөлу. Суреттер арқылы. Киіз үй, ұлттық киімдер, қолөнер бұйымдары.
ІІІ. Оқушылардың сабаққа дайындығын бақылау.
Оқу - құрал, жабдықтарын тексеру.
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ
7 минут
1 - деңгей (білу, түсіну): Кім жылдам ойыны
1. Шешендік сөздер деген не? (қоғам өміріне, табиғат құбылыстарына байланысты терең ой, бейнелі тілімен айтылған халық шығармасы, қанатты сөздер мен тұжырымдар).
2. Би - шешендердің қоғамда атқарған ролі (халық мүддесін қорғап, ұлттық рухты орнықтырады) 3
2 - деңгей
(қолдану, талдау):

Кім білгір ойыны
1. Өнер алды - қызыл тіл деген сөзді қалай түсінесіңдер?(Біздің ата - бабаларымыз жүйесін тауып, орынды сөйлеуді үлкен өнер санаған)
2. Қазыбек бидің Жоңғария қонтайшысына айтқан сөзін айтып бер? (“Қазақ деген мал баққан елміз, ешкімге соқтықпай жай жатқан елміз. Елімізден құт - береке қашпасын деп, жеріміздің шетін жау баспасын деп найзасына жылқының қылын таққан елміз. Дұшпан басынбаған елміз, басымыздан сөз асырмаған елміз. Досымызды сақтай білген елміз, дәм - тұзын ақтай білген елміз. Бірақ асқақтаған хан болса – хан ордасын таптай білген елміз. Атадан ұл туса – құл боламын деп тумайды, анадан қыз туса – күң боламын деп тумайды, ұл мен қызын жатқа құл мен күң етіп отыра алмайтын елміз.)




Ұқсас жұмыстар

Психология негіздері және коммуникативтік дағдылар пәні бойынша оқу әдістемелік нұсқау
Интербелсенді оқыту әдістері оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту тәсілі ретінде
Ұжымда тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру
Баланың мектепке дайындығын ұйымдастырудың педагогикалық негіздері
Сызуды оқытудың жаңа технологиясы
МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН 9-10 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Тұздық алу ережесі
Жедел медициналық көмек
Сабақ оқытудың ұйымдастырудың негізгі формасы
Дене тәрбиесі мен спорт сабақтарының құрылымдары
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Бақылау жұмысына дайындық
Өзіндік бақылауға бейімдеу шарттары
Алдыңғы қатарлы мемлекеттердегі қаржылық бақылаудың ұйымдастырылуы.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Экологиялық бақылау.