Шығарып көр

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларға жайлы ахуал ұйымдастыру
Шаттық шеңбері

Армысың досым,
Кел, маған қосыл (қолымен шақырады).
Алақанға салып алақан,
Шеңберге бірге тұрайық (қолдарынан ұстайды).
Жер шарындай айналып,
Әлемге жарық ұқсайық (айналады).
Қолымызды көтеріп,
Күннің нұрын алайық (қолдарын көкке созады).
Ортамызда күн нұры,
Құшаққа оны алайық (құшақтасады).
ОМ анықтап алу
Бүгін сабақта сендер белгісіз санды көрсететін белгісін қалай қолданатыныңды үйренесіңдер
Ортасы
Айтылым

Кіріспе тапсырма. Топтық жұмыс.
Мысалы, егер оқушыларға 17 + 2; 18 – 4 парақшалары түссе, ол мына үлгіде салыстырылады: 17 + 2 18 – 4.
Егер 15 – 3; 10 + 2 өрнектері бар парақшалар түссе, олар былай салыстырып жазады: 15 – 3 = 10 + 2. Барлық оқушылар өрнектері бар парақша жұптарын алып, салыстырған соң бір - бірінің жұмыстарын­ тексереді.

Оқушыларға құрастырған өрнектерін қайтадан оқып, олардың теңдік не теңсіздік екенін анықтауды сұраймын.

Саябақта. Оқулықта бейнеленген сурет бойын­ ша велосипедтегі және шанадағы­ балалардың санын анықтап салыстыруды тапсырамын. Оқушылар тек балалардың санын ғана салыстырып қоймай, бөліктермен қоса санайды. Мысалы, үш бала болды, тағы төрт бала келді немесе жеті бала болды, төрт бала кетіп қалды. Оқушыларға сурет бойынша шағын мәтін құрастыруды тапсырамын. Бұл жұмыс түрі есеп шығаруға дайындық болады. Оқушыларға санды теңсіздіктерді салыстырып, оларды ажыратады.
Жауабы:
а) 1 + 4 3 + 4 — бұл теңсіздік; ә) 5 – 2 7 – 3 — бұл теңсіздік; б) 5 – 3 = 7 – 5 — бұл теңдік.
Шығарып көр. Топпен жұмыс
Санды өрнектерді салыстырып, оларды қандай 3 топқа бөлуге болатынын сұраймын.
Оқушыларға бұл тапсырманы қалай орындайтынын айтуға мүмкіндік беремін. Мысалы, олар оны бірінен кейін бірі жалғастырып орындауы немесе барлық тапсырманы­ жеке орындауы мүмкін. Өзара тексеру жасауға мүмкіндік беремін.
Жауабы: үш қате: 20 + 40 = 70 – 30; 15 – 3 ≠ 16 – 4;
11 + 0 = 14 – 0.
Орындап көр. Тапсырманы жұппен орындайды. Сурет бойынша саябақ жолдарының сызбасы қандай геометриялық фигуралар беретінін айту керек. Санды теңсіздік құрастырып, берілген жолдардың ұзындығын салыстыруды тапсырамын.

Жауабы:
20 дм + 20 дм + 20 дм + 20 дм 30 дм + 30 дм+ + 30 дм; 80 дм 90 дм.



Ұқсас жұмыстар

Негізгі құралдар
Құнды қағаздар нарығы. Құнды қағаздар - қарыз міндеттемесі
Бағалы қағаздар шығарушылар
Инвестициялық портфельді басқару
Бағалы қағаздар нарығындағы қызметті жүзеге асыру
Бағалы қағаздар нарығы, оның мәні мен негізгі түсініктері
Құнды қағаздар – тарихы мен мәні, түрлері
Бағалы қағаздар нарығының кәсіптік қатысушылары
Қазақстан Республикасында бағалы қағаздар нарығының пайда болуы және дамуы
ҚР-дағы бағалы қағаздар қатынастарының реттелуі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
ҚОРҚЫТ туралы
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Мұхитты экологиялық қорғау жолдары
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Корпаративтің ақша айналымын және есеп айырысу жүйесі
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер