Өлеңді тізбектей оқыту
Сабақ тақырыбы: Ө. Тұрманжанов Жаралы торғай
Жалпы мақсат: Өлеңді мәнерлеп түсініп оқуға машықтандыру. Өлеңдегі өзекті, түйінді ойды ашуға жағдай жасау.
Сілтеме: Оқулық, суреттер
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Құстарды қорғауға, қамқоршы болуға, табиғатты сүюге тәрбиелеу.
Негізгі идеялар: Жұптық, топтық жұмыста шапшаңдыққа үйренуі.
Оқу үдерісінен оқушылардың қалыс қалмауы
Сабақта қолданылатын материалдар: стикер, сурет салуға арналған құрал - жабдықтар, таратпа материалдары. құстардың дыбыстарын тыңдату
Оқыту әдістері: Жаңа әдістері. СТО 1. Диалог
2. Топтық жұмыс
Тапсырмалар: Кесте толтыру, сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, рефлексия жасау
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс - әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Сыныпты топқа бөлу (стикерлер арқылы)
Топ ережесін қабылдату Әр түсті стикерлерді таңдау арқылы топқа бөлінеді. Топ ережесін қабылдау Топ басшысын сайлау
Үй тапсырмасын сұрау Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Сұрақ - жауап арқылы үй тапсырмасын тексеру 1. Өлеңде көктемнің қай кезі суреттелген? 2. Көктемде көл беті қалай өзгереді екен? 3. Көктемде жер бетінде қандай өзгеріс болады? 4. Осы өлең сенде қандай көңіл күй туғызды? Оқушылар жауап береді
ІІ. Жаңа сабақ
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау Қызығушылығын ояту. Құстар туралы жұмбақтар жасыру. Өлеңді тізбектей оқыту. Болжау стратегиясы.(Осы стратегия арқылы оқиғаны болжаймыз. Өлеңдегі шумақтар бойынша сұрақтар қойылады, топтағы оқушылар жауап береді) 1. Осы шумақта негізгі ой қандай? 2. Өлең не туралы екен? 3. Осы оқиғаның жағымды, жағымсыз жақтары бар? Неге олай ойлайсыз? 4. Осы өлеңді оқығанда сіз қандай сезімде болдыңыз?
1топ. Сурет салу
2топ. Эссе жазу
3топ. Торғайға көмек
Топ мүшелері өзара ақылдаса отырып постерді топ болып қорғау
Қорытындылау
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Жинақтау ; Бес жол өлең; стратегиясы арқылы. Зат есім Сын есім Етістік Сөйлем Синоним (оқушыларға дәптерлеріне жаздыру)
ІV. Бағалау
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Формативті бағалау Топ басшыларының бағалауы
VII. Рефлексия
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Бастауыш сыныптарда мысалдарды оқыту
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ҰҒЫМ
Оқушыларды шығармашылыққа баулудың педагогикалық негіздері
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру жолдары
Бастауыш сынып оқушыларының оқу әрекетінің дағдыларын қалыптастыруда жобалау әдісін қолдану
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Бастауыш мектеп оқушыларын әдебиеттік оқу сабақтарында Абай шығармалырын оқыту арқылы тәрбиелеу
Мағжан Жұмабаев шығармаларындағы кейіпкерлердің сипаттамасы
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Оқыту және ғылыми метоликалық жоспардағы кабинеттің міндеті.