Қоңыр түс
Тақырыбы: Түрлі - түсті тақтайшалар
Аймақ: Сенсорлық аймақ.
Мақсаты: Негізгі түстерді ажырата білуді үйрету, эстетикалық сезімді дамыту, бейнелеу іс - әрекетіне дайындық.
Жұмыс барысы:
1 - бөлім. Бала жұмыс үстеліне қорапты әкеліп, оның ішінен түсті тақтайшаларды бір - бірден алып, қатарлап қояды.
Монтессори маман: Қане, сен осы түстердің ішінен қандай түстерді білесің?
Бала: Қызыл, жасыл, сары.
Монтессори маман қоңыр түсті көрсетіп сұрайды: ал мына түс саған таныс па?
Бала: жоқ
Монтессори маман: ендеше мен саған қоңыр түсті таныстырам. Ол үшін біз үш сатылы сабақ өтеміз.
2 - бөлім.
Монтессори маман қызыл, сары және қоңыр түсті таңдап алады.
1 - саты.
Монтессори маман: Мынау қоңыр түс. Қолындағы түсті анықтап қарап балаға береді.
Жаңа терминдерді бірнеше рет қайталаған дұрыс, қайталау кезінде баланың тек есту қабілетін ғана емес, сондай - ақ көру, тактильді, стереоностикалық қабылдау қабілеттерін қатыстыру керек. Үш сатылы сабақ барысында педагог қосымша түсіндірулер жасамайды, тек есте сақталуы қажет ұғымдарды ғана айтады.
2 - саты.
Монтессори маман таңдап алған қызыл, сары және қоңыр түсті үстел үстіне қояды да, балаға тапсырма береді:
- Маған қызыл түсті берші?
- Қоңыр түсті өзіңе ал.
- Сары түсті мына жерге қой.
- Қоңыр түсті үстел үстіне қой.
- Қызыл түсті тығып қой
- Қоңыр түсті қолыңа ал.
Балаға заттың атауы мен ара қатынасын анықтап, оларды жақсы есте сақтап қалуы үшін тапсырмалар көп болуы қажет. Сабақ барысында қолданылатын заттардың орны бірнеше рет ауыстырылады.
3 - саты.
Монтессори маман қоңыр түсті көрсетіп:
- Мынау қандай түс
Бала: Қоңыр түс.
Монтессори маман үш сатылы сабақ арқылы балаға түстерді таныстырады.
3 - бөлім
Монтессори маман тақтайшаларды көрсете отырып, былай деп айтады: Біз қазір мына жерден осы түстес тақтайшаны табамыз. Басқа да тақтайшаларды кезегімен алып, біріншісінің қасына апарып, түстері бойынша салыстырады. Тақтайшаның табылған жұбын қасына апарып қояды.
Монтессори маман: Енді қалған түстердің жұптарын сен табасың.
Тақтайшаларды араластырып, балаға өз бетінше жұптарды таңдау ұсынылады.
Келесі жаттығулар:
1. Бала өз бетінше жұмыс жасайды.
2. Қашықтықта жұмыс істеу - жұбын табуды қажет ететін тақтайша басқа үстел үстіне апарылады.
3. Қоршаған ортадан түстері ұқсас заттар табу.
Қателіктерді бақылау: Көзбен шолу.