Еділ бол да, Жайық бол, Ешкімменен ұрыспа
Еділ бол да, Жайық бол,
Ешкімменен ұрыспа.
Жолдасыңа жау тисе,
Жаныңды аяп тұрыспа.
Ердің құны болса да,
Алдыңа келіп қалған соң,
Қол қусырып барған соң,
Аса кеш те қоя бер,
Бұрынғыны қуыспа.
Ақың болса біреуде,
Айыбын тап та ала бер,
Ерегесіп ұрыспа.
Сенікі жөн болса да,
Атың шықпас дұрысқа.
Мінезі жаман адамға
Енді қайтып жуыспа.
Тәуір көрер кісіңмен
Жалған айтып суыспа.
Өлетұғын тай үшін,
Көшетұғын сай үшін,
Желке терің құрысып,
Әркімменен ұрыспа.
Ашу - дұспан, артынан
Түсіп кетсең қайтесің
Түбі терең қуысқа!..
Асан қайғының қоғам туралы философиясы
«Кеңістік» концептісіндегі жер-су атауларының вербалдануы
Асан қайғы Сәбитұлы
Жыраулар
XV—ХVIII ғасырлардағы қазақ әдебиеті
Есімдік түрлері
Қазақ ауыз әдебиеті - қазақ әдебиетінің түп тамыры
Қазақ поэзиясындағы жыраулық дәстүр
Киелі өңірдегі өнегелі тұлғалар
Жайық өзенінің орналасуы
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
МЫҢЗЫҚҰЛЫ ЕДІЛ ҚАҒАН
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім