Аянның ағайыны кім

Сабақтың тақырыбы: Балуан
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Мәтін мазмұнымен таныстыру. Жүйелі сөйлеуге үйрету. Қажымұқан Мұңайтпасов туралы мәлімет беру. Оқушыларды өз ойларына қорытынды жасай білуге дағдыландыру.
Дамытушылық: Оқу мен жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, сөйлеу, жау мәдениетін дамыту, Логикалық ойлау дағдысын дамыту.
Тәрбиелік: Шыдамды болуға, жанашырлыққа, адам достыққа, бауырмалдыққа тәрбиелеу. Ел намысын қорғайтын азамат болуға тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Жаңа сабақты түсіндіру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдістері: Ой қозғау, эссе жазу, топпен жұмыс, Венн диаграммасы.
Сабақтың көрнекілігі: Қ. Мұңайтпасовтың суреті, буклет, кітаптар.

Өту барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
А. Оқушылардың сабаққа даярлау.
Ә. Топқа бөлу.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
І - топ. ІІ - топ. ІІІ - топ.
А. Қоржыннан тапсырмаларды ала отырып жауап беру.
1. Мазмұнын айту.
Ә. 1. Аянның балалар үйіне жүруге жиналу сәтін суреттеп беру.
2. Қараңғы ат қораның ішін сипаттаған жерді тауып оқы.
3. Осы әңгімені қалай аяқтар едіңіз?

ІІІ. Үй тапсырмасын қорыту.
Сөзжұмбақ.
1. Аянның ағайыны кім?
2. Аянның жағдайы қандай болды?
3. Аянды кімдер қимады?
4. Жазға салым ненің иісі аңқиды?
5. Соғыстан қайтқандардан қандай
қағаз келеді?
6. Әңгіме кім туралы.

ІV. Жаңа сабақ
1. Сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Балуан .
2. Бұл мәтіннің авторы: Әуелбек Қоңыратбаев 1905 жылы облысы, Керделі ауылында туған.
Әуелбек Қоңыратбайұлы - ғалым, түркітанушы, 1912 жылдан филологияғылымынң докторы, 1914 жылдан профессор, 1925 жылы Ташкент халық ағарту институтын, 1935 жылы Бүкілодоқтық журналистика институтын, 1943 жылы ҚазПИ - ді бітірді.
1945 - 49 жылдары Қазақстан Ғылым Академиясының тіл және әдебиет институтында ғылыми қызметкер болып жұмыс істеді.
1956 жылы Шолпанның ақындығы , 1959 жылы қазақтың Қозы Көрпеш жыры туралы, 1963 жылы Сұр көжек кітаптары жарық көрді.
1986 жылы Қызылорда қаласында қайтыс болды.
3. Оқулықпен жұмыс.
Мәтіннің мазмұнын түсіндіру.

4. Топтастыру.
Күшті балуан қайсар
Ірі
Шыдамды Қажымұқан дәу
Батыр төзімді батыл күрескіш
5. Тізбектей оқыту.
6. Сұрақ – жауап.
1. Мәтін кім туралы?
- Қажымұқан туралы.
2. Балуан өзінің қай елдегі сайысын еске алады?
- Харбиы қаласындағы
3. Поддубный кім?
- Ресейлік балуан
4. Ол Қажымұқанға не деді?
- Қасыңдағы серіктесің сенімді жігіттер. Бірақ олар әлі ысылмаған, жас балуандар. Сондықтан үлкен балуан келгенде өзің шық,- деді.
5. Қажымұқанның белдескен палуаны кім болды?
- Жапон балуаны – Сар Кенен.
6. Сайыс қалай аяқталды?
- Сайыс жеңіспен аяқталды?
7. Жию - жицу деген не?
- Күрес түрі.

7. Дәптермен жұмыс.
А. Сөздікпен жұмыс.
Бейхабар - хабарсыз.
Жию - жицу - күрес.



Ұқсас жұмыстар

Жетімдер бейнесі
Сын тұрғысынан оқыту
Сайын Мұратбековтың Жусан иісі шығармашылығын оқыту
Эпикалық жанр туралы түсінік
«Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
С. МҰРАТБЕКОВ ӘҢГІМЕ-ПОВЕСТЕРІНДЕГІ СОҒЫС КОНЦЕПТІСІНІҢ КОГНИТИВТІК МОДЕЛЬДЕРІ
Сын тұрғысынан ойлау
Упанишалардың құқықтық - этикалық поэмаларының негізгі мазмұны
ӘДЕБИЕТ САБАҚТАРЫН ЗАМАНАУИ КӨРНЕКІЛІКТЕР МЕН ТЕХНИКАЛЫҚ ҚҰРАЛДАР АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ
Жабайы алма повесть
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы