Постер қорғау әдісі

Парфия патшалығы
Ежелгі дүние тарихы 6 сынып
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Парфия патшалығының кұрылуы, көшпелі тайпалардың ұрпағы Арсак құрған Парфия патшалығы билеушілерінің өз шекарасын үнемі ұлғайтып отырып Римнің басқыншылық әрекетіне күйреуге соққы бергендігі туралы баяндау
Дамытушылық: Оқушылардың ойын дамыту үшін ең алдымен орналасқан жерін патшаларының қызметерін салыстыра отырып талдау
Тәрбиелік: Оқушыларды патриоттыққа отансүйгішттіке тәрбиелеуге көңіл бөлу
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі: топтық жұмыс
Сабақтың әдіс – тәсілдері: Сөзжұмбақ, Крестиктер мен Нөлдіктер ойыны, Футбол ойыны, постермен жұмыс.
Көрнекілігі: Плакаттар, маркер, стикер, қайшы, желім, суреттер, слайд,
интерактивті тақта.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу. 1 мин. Алтын ережемен таныстыру. Әр түрлі фигуралар таңдату арқылы 4 топқа бөлу. Дөңгелек таңдағандар І топ, көпбұрыш таңдағандар ІІ топ, үшбұрыш таңдағандар ІІІ топ, төртбұрыш таңдағандар ІV топ. Бағалау парағын топ басшыларына таратып беремін.

ІІ. Үй тапсырмасы: Тақтаға сөзжұмбақ іліп қоямын. Сөзжұмбаққа үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қолданылады. Сөзжұмбақ толық шешіліп болған соң негізгі сөз жаңа тақырып екенін айтамын.

ІІІ. Жаңа сабақ:
1. Сонымен жаңа тақырыбымыз Парфия патшалығы екенін айтып, 4 топқа тақырыптарын бөліп беремін.
І топ – Парфия патшалығының құрылуы
ІІ топ – Парфиядағы басқару жүйесі
ІІІ топ – Көшпелілер және Парфия
ІV топ – Парфияның римдіктерді талқандауы

2. Постер қорғау әдісі: Мәтінді оқи отырып, постер қорғау: 15 мин.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту: Крестиктер мен нөлдіктер
1. Парфия патшалығы қашан және қай жерде пайда болды?
2. Парфия патшалығының негізін қалаған кім?
3. Арсак қаза тапқан соң орнына таққа кім отырды?
4. Мемлекеттегі әкімшілік аймақтар қалай аталды, оларды кімдер басқарды?
5. Сирияның патшасы ІІІ Антиох Парфияға қашан жорық жасады?
6. Әскери көмек ретінде парфиялықтар кімдерден көмек сұрайтын?
7. Рим мен Парфия шекараны қай өзеннің бойымен белгіледі?
8. Римдіктер жақсы дайындалып, Парфияға қарсы қашан үлкен жорыққа шықты?
9. Римдіктерге қарсы Парфия әскерін бастаған қолбасшы?

Футбол ойыны
1. Вавилон, Парсы және Мидия елдерін Парфия өзіне қай патшаның тұсында бағындырады?
2. Сатраптықтар бөлінген шағын аудандар қалай аталды?
3. Парфия билеушілерінің басты тірегі не?
4. Парфияны сақтар не үшін талқандады?
5. Рим дік әскербасы соғыс алдында нені ескермеді?
6. Б. з. б. 55 жылы Сирия жеріне келген римдік әскербасы?
7. Соғыс кезінде римдіктердің қанша әскері аман қалды?

V. Бағалау: Топпен бағалау, топ басшысының бағалауы,, өзін - өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы.
Рефлексия: Бағдаршам
VІ. Үйге тапсырма: Парфия патшалығы

Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің
Ғ. Мұратбаев атындағы №17 орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Пән мұғалімі: Бекбергенов Т. Н.



Ұқсас жұмыстар

Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Халық ауыз әдебиетінің бала дамуына тигізер әсірі
Мәтіндік тапсырмалар арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыту
Органикалық полимер Бейорганикалық полимер
Поэзиялық шығармаларды оқыту
Қансонарда бүркітші шығады аңға өлеңі
Мектепте өзгеріс еңгізу үшін көшбасшының іс-әрекеті
Дүниетану және жаратылыстану пәндерінен сыныптан тыс білім беру
Мұғалім мен оқушы қатынасы
Оқытудың педагогикалық технологиялары
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Мұхитты экологиялық қорғау жолдары
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Азаматтық іс жүргізу құқықғының пәні, әдісі, жүйесі мен қағидаттары.
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ
«Воробьев и К» КТ табиғат қорғау іс-шараларын орындау туралы ақпарат
Табиғатты қорғау