Жануарлар әлемінің сан алуандығы
Алматы қаласы, Түрксіб ауданы,
№32 ЖББМ
Бастауыш сынып мұғалімі: Имашева Анар Ануарбековна
Сабақтың тақырыбы: Жануарлар әлемінің сан алуандығы.
Мақсаты: оқушыларға мәтінді оқи отырып, ондағы негізгі ойды меңгерту. Оқушыларға жануарлар әлемінің сан алуандығын айта отырып, әңгімелеу. Сөздік қорларын, жануарлар туралы білгендерін одан әрі кеңейту, жаңа ұғымдарды меңгерту. Табиғатты, жануарларды аялауға қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: Тірек сызбалар, сөздіктер, слайдтар.
Сабақтың барысы:
1 Ұйымдастыру кезеңі.
Жақсы оқып сабақты,
Кілең 5 тік аламын.
Достарымды сыйлаймын,
Мұғалімді тыңдаймын.
Үй тапсырмасын бекіту. Балалар сіздер үлкен 1 тарауды аяқтадық. ол қандай тарау? енді сіздермен бірге 88 - беттегі сұрақтарға жауап беріп, білімімізді бекітейік.
Жақсы адам баласы өмірге келіп, өскен кезде 3 нәрсені міндетті түрде орындау керек екен. Ол
Бала өсіріп тәрбиелеу.
Үй салу
Міндетті түрде ағаш отырғызу.
Балалар сіздер қалай ойлайсыздар өсімдіктер мен жануарлардың ұқсастығы бар ма? кәне Венн диог. Салып көрейік.
Ұқсастық дегенмен бар екен.
Мына жерде әріптер орналасқан сіздер осы көп әріптің ішінен көлденеңнен және тігінен сөздер шығады. Кәне кім алғыр, кім жылдам екенін байқап көрейік. Сонымен қандай сөздер шықты? Осы сөздерден сөйлем құрап көрейік.
Жануарлар әлемінің сан алуандығы деген сөйлем шықты.
Балалар біз жануарлар туралы не білеміз? Жануарлар нешеге бөлінеді?
Жабайы жануарлар мен үй жануарларын атап жіберейік. Балалар сіздер қалай ойлайсыздар аюды үй жануары дей аламыз ба? Ал тотықұсты ше? Неге? Себебін түсіндіріп көр. Сонымен бүгін біз жануарлар әлемінің сан алуандығымен танысамыз.
1. Мәтінді өздеріне оқытып, түсіндіру кезінде слайд қолдану. Суретке қарап, әрбір жануардың қай топқа жататынын айтып бер. Үйрек пен тоқылдақ - құстар. Қоңыз - бунақденелілер. Бақа мен сужылан - қосмекенділер. Қасқыр - жаб. жан. сиыр - үй жан. Балық – суд. Тірш. Етеді. Мәтінді аяғына дейін оқытып, түсіндіру.
Дәптермен жұмыс. Балалар енді біз топтастыр ойынын ойнаймыз.
Енді қатемізді түзейік.
Қорытынды;
Балалар сіздер бағанадан құрттар, моллюскалар, өрмекшітәрізділер жайында айтып жатырмыз. Енді осылардың ұқсастығын тауып жіберейік.
Бекіту. Қатар бойынша тапсырма беру. Кез келген жануарды жоспар бойынша сипатта.
1 - қатар 2 - қатар 3 - қатар
Ұлу. Өрмекші сегізаяқ.
Балалар сіздерге үлестірмелер таратылады. Ол жерде сандар жазылған, сол сандарды қоссаңдар жануардың суреті шығады. енді осы жануар туралы не білеміз. Қысқаша сипаттайық. Электр. Оқулық.
Сонымен құртарға нелер жатады? Ал моллюскаларға ше? Өрмекшітәрізділерге ше?
Жақсы бүгінгі бар білеріміз осы.
Бағалау.
Буынаяқтылар сыртқы және ішкі құрылысы
Биосфералық деңгей
Ламарк ілімі
Қазақстан жабайы фаунасын және өсімдектерін қорғау. Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы
Қазақстан Республикасының жануарлар дүниесін қорғау
Биосфераның құрылысы
Экологиялық факторлар, факторлардың организмге әсері
Тарбағатай жотасы - Геоқұрылымдық тұрғысынан
Гидросфера, Биосфераның элементтері және табиғи қоры ретінде Дүние жүзілік мұхиттың экологиялық мәселелері
Өсімдіктерді интродукциялау
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
ТОҚТЫБАЙҰЛЫ САҢЫРЫҚ
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Омыртқасыз жануарлар даму ерекшелігі
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
Ги де Мопассан Жалғыздық
Асан Қайғының қаласы
Жануарлар дүниесін қорғау заңдылығы
КЕЙБIР 0МЫРТҚАЛЫ ЖАНУАРЛАРДЫҢ ЖӘНЕ АДАМНЫҢ ДАМУЫ