Алтын медалін жеңіп алған грек - рим күресінің спортшысы

Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
Оқушылардың сөздік қорын байыту, сауатты жазу, мәдениетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық:
Танымдарын кеңейтіп, ой - өрісін дамыту.
Тәрбиелік: белгілі спортшылардың өмірі мен жетістіктерінен үлгі ала отырып, салауатты өмір салтын сақтауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Көрнекі құралдар: интерактивті тақта.
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, жеке жұптық жұмыс, сұхбаттасу, мәтінмен жұмыс.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Спорт түрлері: футбол, бокс, күрес, волейбол, баскетбол, шаңғы спорты, жеңіл атлетика (тірек – сызба бойынша)

2. Сұрақтарға жауап беру:
1) Әлемде жанкүйері ең көп спорт түрі қайсы? (футбол)
2) Барлық спорт түрлері ойналатын халықаралық жарыс қалай аталады? (Олимпиада)
3) 1980 жылы олимпиада қай қалада өтті? (Мәскеу)
4) 2010 жылы Қазақстанда қандай халықаралық жарыс өтті? (Азияда)
5) Алматыда 1697 метр биіктікке салынған мұз айдыны қалай аталады? (Медеу)
6) 2012 жылы Олимпиада қайда болған? (Англияда)
7) Бұл олимпиадада қандай спортшылар алтын медалін жеңіп алған? (Илья Ильин, Серік Сапиев, Мая Манеза, Александр Винокуров, Татьяна Подопедова, Ольга Рыпакова, Зульфия Шиншалло).

8) Қандай Қазақстанның әйгілі спортшыларды білесіңдер? (Жақсылық Үшкемпіров, Серік Қонақбаев, Ермахан Ибраимов, Ольга Шишигина, Василий Жиров, Ислам Байрамуков).
III. Жаңа сабақ өту.
Мұғалімнің сөзі.
- Балалар спорт адамның денсаулығына өте пайдалы. Спортпен шұғылдану керек. Спорт денені шынықтырады. Сендер біраз спортшыларды атадыңдар. Бүгін біз Қазақстанның белгілі спортшымен танысамыз.
1) Жаңа сөздермен танысу.
Дүниеге келген – родился
Тұңғыш олимпиада чемпионы – первый олимпийский чемпион.
Грек – рим күресі – греко - римская борьба.
Жеңімпаз – победитель.
Жеңіп алған – победил.
Белгілі – известный.
Сөздерді дұрыс оқу, мағынасын түсіну, қайталау, еске сақтау.
2) Сөз тіркестер мен сөйлем құрастыру.
Мысалы: Алтын медалін жеңіп алған грек – рим күресінің спортшысы.

3. Мәтінмен жұмыс. (Оқу, аудару)
Жақсылық Үшкемпіров 1951 жылы 6 мамырда Жамбыл облысы Байзақ ауданында дүниеге келген. Ол Қазақстанның тұңғыш олимпиада чемпионы, грек-рим күресінің жеңімпазы. Белгілі спортшы 1980 жылы Мәскеу Олимпиадасының және әлем чемпионатының алтын медалін жеңіп алған.

Мәтінді түсініп оқу. Жазбаша жұмыс.
Мәтін бойынша төмендегі сұрақтарға жауап беру.
1. Мәтінде не туралы айтылған?
2. Жақсылық Үшкемпіров кім?
3. Ол туралы не білдіңдер?
4. Ол не жеңіп алған?
5. Саған спорттың қай түрі ұнайды?
Спортшылар жайлы слайдтар көру.

Грамматиканы қайталау.
Септіктерді еске түсіреміз
Күрес – септеу
Доп – тәуелдеу
IV. Қазақстан спортшылары тақырыбына диалог құрастыру.
V. Сергіту сәті.
VI. Слайдтар көру.
VII. Бекіту.
VIII. Баға қою.
IX. Үйге тапсырма: мәтіннің мазмұнын жаттау.



Ұқсас жұмыстар

Әлемнің жетекші спортшыларының нәтижелеріне талдау жасау
Қазақстанда олимпиада ізбасарларын дайындау жүйесінің дамуы
Қазақстан қысқы Олимпиада ойындарында
Спорттың және сайыс дайындықтарындағы жылдамдық - күш орны
Қазақстан Республикасындағы спорт және дзюдо күресі
Дзюдоның спортының пайда болу тарихы
Олимпиада ойындары
Күрестің ұлттық түрі «қазақ күресі
Қоғамның мәдени дамуындағы жаңа бетбұрыстар
Ұлттық спорт түрлерінен тарихта аты қалған ұлы тұлғалар
ӘБДІКӘРІМ САТҰҚ ҚАРАХАН
АЛТЫНАЙҰЛЫ ҚАРАСАЙ
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
ЫБЫРАЙ АЛТЫНСАРИН
ҚҰДАЙБЕРДІҰЛЫ ШӘКӘРІМ туралы
Банктің корпоративтік клиенттерімен жүргізетін операцияларын басқарудың Ақпараттық жүйесін тұрғызу
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Қазақстанда жастарға арналған әлеуметтік қызмет