Интерактивті ақпарат
Сабақтың тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жалаң және жайылма сөйлемдер туралы жалпы мағлұмат беру, сөйлемнің жалаң, жайылма болып бөлінуі тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерге байланысты екенін меңгерту, сөйлемдегі сөздерді сұрақ қою арқылы талдауға үйрету.
Дамытушылық: Тапсырмаларды орындау арқылы сөздік қорын арттырып, сауаттылығын, ойлау жүйесін дамыту.
Тәрбиелік: Шапшаң ойлауға, әдемі сөйлеуге, тапқырлыққа, ізденімпаздылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту. Интерактивті ақпарат.
Сабақтың әдісі: ой қозғау, түсіндіру, сұрақ - жауап.
Пәнаралық байланыс: математика, дүниетану, ана тілі, бейнелеу.
Сабақтың көрнекілігі: ережелер, интерактивті тақта, сюжетті суреттер, кеспелер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Балалар бүгін айдың қай күні?
Қазір қай жыл мезгілі?
Қыстың нешінші айы?
Жылдың нешінші айы?
Ендеше менің сұрақтарымды мұқият тыңдаңдар, толықтырып жауап беріңдер.
Психологиялық дайындық:
Мұғалім Оқушы
Екі көзің не үшін керек? – Жақсыларды көру үшін!
Екі қолың не үшін керек? – Елге көмек беру үшін!
Құлақ деген не үшін керек? - Ақыл - кеңес тыңдау үшін!
Жүрек деген не үшін керек? – Үлкендерді сыйлау үшін!
Тіл мен жағың не үшін керек? – Білгеніңді айту үшін!
ІІ Үй тапсырмасын тексеру: Үйге қандай тапсырма берілгенін кім айтады? 76 - жаттығу. Ережелерді жатқа айту.
ІІІ. Өткен сабақты бекіту: Кеспе тарату
1) Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
- Сөйлем құрамындағы нақты сұраққа жауап беріп тұрған толық мағыналы сөздерді сөйлем мүшелері дейміз.
2) Сөйлем мүшелері нешеге бөлінеді?
- Екіге. Тұрлаулы, тұрлаусыз
3) Бастауыш дегеніміз не?
- Қимыл, іс - әрекет иесін білдіретін сөздерді бастауыш дейміз. Бастауыштар кім? Кімдер? Не? Нелер? Деген сұрақтарға жауап береді.
4) Баяндауыш дегеніміз не?
- Бастауыштың ісін, қимылын білдіретін сөздерді баяндауыш дейміз. Баяндауыш не істеді? Неғылды? Қайтті? деген сұрақтарға жауап береді.
5) Бастауыштан кейін не үшін сызықша қойылады?
- Бастауыш та, баяндауыш та зат есімнен жасалса, бастауыштан кейін сызықша (-) қойылады.
6) Тұрлаулы мүшелерді ата?
- Бастауыш, баяндауыш
7) Тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не?
- Сөйлемдегі бастауыш баяндауыштардан басқа сөйлем мүшелерін тұрлаусыз мүшелер деп атаймыз.
8) Бастауыш пен баяндауыш сөйлемнің қандай мүшелері деп аталады?
- Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері деп аталады.
9) Сөйлем мүшелерінің байланысын қалай анықтаймыз?
- Сөйлем мүшелерінің байланысын сұрақ қою арқылы анықтаймыз.
Мысалы: Қонақтар төрге отырды.
Не істеді? - отырды, Кім отырды? – қонақтар, қонақтар қайда отырды? – төрге.
IY. Жаңа сабақ:
Интерактивті тақтада үш бұлт шығып тұр.
Сендерге қай бұлт ұнайды?
1 Бұлт – көк түсті, жайбарақат қалыпта.
2 Бұлт – ашық көгілдір, көзі күлімдеп тұр.
3 Бұлт – қара көк, ашулы.
Сендерге ұнаған бұлт (2) Балалар шапалақтайды.
Бұлт күлімдеп тұр. - Бұл жай сөйлем.
Информатикaны оқытудa мультимедиялық технoлoгиялар негізінде қолданбалы бағдаpламаларды құру және пайдалану әдістeмeсі
Ақпарат және оны өрнектеу жолары. Ақпаратты өлшеу. Информатика ұғымы
Жаңа қоғамдағы жаңа ақпараттық технологиялар
Бастауыш сынып оқушыларын техникалық құралдар арқылы оқытудың тиімділігі
Ағылшын тілі интерактивті тақтаны қолдану
Химияны оқыту әдістемсі
Ағылшын тілін қашықтықтан оқыту технологиясы
ҚАЗАҚ ТІЛІН АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖҮЙЕСІМЕН ОҚЫТУ
Оқыту үдерісінде интерактивті әдістерді тиімді пайдалану жайлы
Мультимедиялық технологиялардың қолданылуы
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Банктің корпоративтік клиенттерімен жүргізетін операцияларын басқарудың Ақпараттық жүйесін тұрғызу
Шетелдік және отандық журналистикадағы ақпараттық технологиялардың қолданылу ерекшеліктер
Ақпарат - “information”
«Воробьев и К» КТ табиғат қорғау іс-шараларын орындау туралы ақпарат
АҚПАРАТ
Ақпаратты қорғау мен оның құпиялық стратегиясы
Ақпарат құралдарының қоғамда атқаратын рөлі