Болжам әдісі
1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Табиғатқа саяхат. Ж дыбысы мен әрпі
Мағынасы қарама - қарсы сөздер.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 2. 4. 1 мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналысөздердің мағыналарын ажырату.
3. 8 Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау
Сабақтың мақсаттары
Барлығы: Ж дыбысын ажырата алады, әрпімен дұрыс таңбалай алады.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: мағынасы қарама - қарсы сөздерді ретімен қолдана ала отырып өмірден мысал келтіре алады.
Жетістік критерийлері
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Өнер, ана тілі сабағы
Талқылауға арналған сұрақтар.
Жолға шығатын адамды кім дейді?
Жолаушыға айтылатын тілек сөз қандай?
АКТ қолдану дағдылары
Аудиожазба, таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік: Жолаушы,, жолыңыз болсын, жуан - жіңішке.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру (5 минут)
Жабырқауды білмейміз,
жалқаулықты сүймейміз,
Біз - талапты жас ұлан,
Үлгі аламыз жақсыдан.
Ішінде сыртында әдісі арқылы мағынасы қарама - қарсы сөздерді қайталау.
Сабақтың ортасы (25 минут)
1. 2. 4. 1 мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналысөздердің мағыналарын ажырату Мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату
Болжам әдісі.
№3 тапсырма. Мағынасы қарама - қарсы сөзді тап.
Олардың қандай сөз болуы мүмкін?
Бұл сұраққа жауапты табу үшін басқа суреттердің астындағы жазуларды оқып болжам жасайық.
Жуан жіңішке, жақын - алыс.
Бағдаршам әдісі арқылы бағалау.
Болжам әдісі.
№4 Сұрақтың жауабын сызбаға қарап болжа. Диалогті сыныптасыңмен рөлге бөліп оқы.
- Жолға шығатын адамды кім дейді?
- жолаушы.
Жолаушыға айтылатын тілек сөз қандай?
- Жолың болсын!
Сергіту сәті
1 минут
Биік болып өсеміз
Жапырақтай жайқалып
Табиғатты сүйеміз
Шетімізден шеберміз
Денемізді бос ұстап
Билеп, билеп аламыз.
Аяқталуы
12 минут
3. 8 Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау
Жазу дәптерімен жұмыс.
Сабақтың соңы (2 минут)
Рефлексия
Жетістік баспалдағы
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Оқушылар өздері жасаған бет - бейнелеріне қарап бір - біріне көңіл - күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
Әлеуметтік жұмыста болжаудың типологиясы
Әлеуметтік жұмыстың әдіснамасы және оның маңызы
Әлеуметтік жобалау және болжау ғылыми таным әдісінің методологиялық аспектілері
ЭКСПЕРИМЕНТТІК ПСИХОЛОГИЯ ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Жүйедегі барлық аспаптардың бос емес болу ықтималдығын есептеу әдісі
Педагогикалық психология категориялаы мен зерттеу әдістері
Үлкен деректерді талдаудың әдістемесі
Кәсіпкерлік және үй экономикасы
Биологиялық статистика негіздері оқу-әдістемелік нұсқау
Банктік ісінің дамуын болжамдаудың түрлері мен модельдері
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Азаматтық іс жүргізу құқықғының пәні, әдісі, жүйесі мен қағидаттары.
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ
Туризмнің белсенді түрінің әдісі мен тәсілдерінің негіздері
Бақылаудың негізгі статистикалық әдісі
Асептика - жараны микробтардың зақымдануынан қорғау әдісі
Бәлкім Жер жайында жасаған болжамы оның бар ғұмырындағы соңғы болжамы шығар