Қан құрамындағы металл
Тақырыбы: Шығамын білім шыңына
Мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін тереңдету, ғылыми тұрғыда дамыту, сөйлеу шеберлігін, өз беттерімен ізденуге, ақпараттық құралдарды пайдалану мақсатында таным белсендігін арттыру.
Дамытушылық: Оқушылардың білім деңгейін, дүние танымдық көз қарастарын дамыту.
Тәрбиелігі: Қоршаған ортаны қорғауға, топтасып жұмыс істеуге, бірінің ойын бірі тыңдай алатын, өзара қорытындыға келе алатын тұлғаларды тәрбиелеу.
Әдісі: Сайыс
Барысы:
1. Таныстыру.
2. Ғажайып үштік
3. Казино
4. Таңғажайып алаң
5. Қорытынды.
1. Таныстыру. Әр топ өз топтарын таныстырып өтеді.
2. Ғажайып үштік Әр үштік үш түрлі пәннен сұрақтар беріледі. Қай ұяшықты таңдасаңыз да өздеріңіз білесіздер. Жауап дұрыс болса сол ұяшық ұпайына ие болады.
Биология.
1. Қанды қабылдаушы адам? Реципиент.
2. Мидың орташа салмағы? 1300 - 1400г
3. Қазақ тіліндегі Жануартану оқулығының авторы? Х. Досмағанбетов.
4. Төменгі бөлігі қарынмен жалғасатын мүше? Өңеш.
География
1. Ең биік тау? Гималай
2. Қазақ халқының ең алғашқы академигі? Қ. Сәтбаев
3. Қазақстан аумағындағы үлкен көл? Балқаш
4. Европа мен Африка арасындағы бұғаз? Гибралтар.
Химия
1. Қан құрамындағы металл? Темір
2. Қан тоқтатуда қолданатын ерітінді? Йод
3. Милионер атанған элемент? Көміртегі
4. пластикалық хирургияда сынған сүйекті бекітуге қолданатын металл? Титан.
3. Казино.
1. Қан қысымын өлшейтін құрал
1. Тонометр +
2. Спирометр
3. Нонометр
2. Теңіз орамжапырағы құрамына кіретін элемент
1. Калий
2. Калций
3. Йод +
3. Туған жердің қара тасын мақтан ете алмаған адам, бөгде жердің алтын тасын мақтан етіп жарытпас деген кім?
1. С. М. Торайғыров
2. Қ. Сәтбаев +
3. С. Сейфуллин
4. Қазақстандағы су мол өзен
1. Жайық
2. Шу
3. Ертіс +
5. Химия өнер кәсібінің наны атанған қышқыл
1. Тұз қышқылы
2. Күкірт қышқылы +
3. Азот қышқылы
6. Жануарларды жүйелеудің негізін қалаған ғалым?
1. К. Линней +
2. Ж. Ламарк
3. Ч. Дарвин
4. Таңғажайып алаң
1. Р. Гук қай жылы жасушаны ашты? 1665ж
2. Логикалық сұрақ
3. Қара жәшік
4. Қаласы бар - үйі жоқ,
Даласы бар - шөбі жоқ.
Мұхиты бар - суы жоқ,
Орманы бар - нуы жоқ.
Шыңдары да теп – тегіс
Құмдары да теп - тегіс.
Кең жазықтан әр түрлі
Керегіңді көресің,
Бар әлемді табасың,
Өзің таң боп қаласың. (Географиялық карта)
5. Логикалық сұрақ
6. Қара жәшік.
7. Сүйектің құрамындағы басты элемент. Кальций
8. Үйеңкі өсімдігің жапырағының қай елдің туында бейнеленген? Канада.
9.
10. Фосфор сөзінің баламасы. (Жарық тасушы.)
11. Адам ағзасының қай бөлігі бейнеленген?
12. Қалталы сүтқоректілер мекендейтін материк? Австралия
5. Қорытынды.
Білмейтінін білем деп олжа қуар,
Кей біреудің әр пәннен білімі бар.
Жаратылыстану пәндерін ұға алмасаң
Шыға алар ма білімнің шыңына олар
– деп бүгінгі қорытынды сайысымыздың жеңімпаздарын анықтайық.
Осымен Шығамын білім шыңына атты сайысымыз аяқталды. Көріп тамашалағандарыңызға рахмет!
Арал өңірінің түрлі су көздері мен топырақтың ластану деңгейі және оның аймақ тұрғындарының тиреоидты жүйесінің функциялық белсенділігімен түйісуі
Ақмола облысындағы ірі қара мал және шошқа ұшаларына экологиялық мониторинг
Қанның сарысуындағы жалпы кальцийді, фосфорды анықтау жайлы ақпарат
Қан құрамындағы ақуыздың мыс ионымен комплекс түзуін зерттеу
Атеросклероз кезіндегі оксидативті стрестің көрсеткіштері
Металдық байланыс
Қанның құрамы мен мөлшері
Металдардың жалпы химиялық қасиеттері
Нaнoбөлшeктep және олардың классификациясы
Кентау қаласының қазіргі экологиялық жағдайы
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Теңгенiң долларға шаққандағы валюталық бағамы.
Салықтардың экономиканы мемлекеттік қаржылық реттеу жүйесіндегі рөлі мен орны
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
XIXғ. аяғ – XXғ. бас. Францияда ІІІ республиканың саяси-әлеуметтік және экономикалық дамуы
УӘЛИХАНОВ ШОҚАН ШЫҢҒЫСҰЛЫ туралы
ҚОРАМСАҰЛЫ АҚАН СЕРІ
Монполияға қарсы реттеу және оның экономиканың тұрақты дамуындағы орны
ҚАНЫШ СӘТБАЕВ