Оқушылар енді өздерін қалаған суреттеріңді салыңдар
Табиғат - тал бесігің, аялай біл
Тәрбие сағаты 1 сынып
Құзіреттілікке жеткізетін сабақтың максат - міндеттері:
А) Ақпараттық құзыреттілік
Ә) Комуникативтік құзыреттілік
Б) Проблеманы шешу құзыреттілігі
Оқушылардың білімдерін тереңдету, табиғат құндылықтарымен таныстыру.
Оқушыларды ұқыптылыққа, үнемділікке үйрету.
Оқушыларды табиғатты қорғауға, байлықтарын тиімді пайдалану дағдыландыру.
Сабақтың типі: Аралас, экскурсия.
Пәнаралық байланыс: Еңбек
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар: Білім беруді ізгілендіру, түсіндіре отырып оза оқыту.
Сабақтың әдісі Түсіндіру, сұрақ – жауап, машықтық
Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасады! Бүгінгі көңіл - күйлерін сұрайды. Сынып оқушыларын түгендейді. Тақтаға қажетті көрнекіліктер мен құралдарды дайындайды. Сыныптың сабаққа дайындығын тексереді.
II. Негізгі бөлім
Оқушылар біз бүгін Табиғатты бақылаймыз . Табиғаттың әдемілігі көздің жауының алады.
Оқушылар қазір біз табиғаттың суретін саламыз.
Тәуліктің әр кезеңінде және ауа райының түрліше жағдайында аспан мен суды бақылап, ағаштардың жапырағына көзіңді сал. Бұлттардың, таулар мен ағаштардың түсіне, сызықтары мен пішініне назар аудар.
Оқушылар біз аспанға көз салғанды аспанның түсі қандай болып көрінеді?
- Дұрыс айтасыңдар, бірақ мұқият қарасандар, аспанның түсі алуан түрлі.
Оқушылар мен сендерге сұрақтар қоямын, сендер жауап бересіңдер?
1. Суретші қандай болады?
2. Егер сен өз суретіңді. табиғатты, орманды, теңізді салған суретшіні қалай атаймыз?
3. Ою - өрнектер қалай құрастырылады?
Оқушылар енді өздерін қалаған суреттеріңді салыңдар. Суреттерін табиғатқа байланысты болсын.
ІІI. Қорытынды. Оқушылар бүгінгі жасаған жұмыстары бойынша бағаланады. Барлық оқушы сабаққа белсене қатысып отырды.
Сау болыңыздар!
Баланың психикасының дамуы
Ата - ананың мектепке көмегі
Бейнелеу өнері арқылы оқушылардың патриорттық сезімдерін арттыру
Қиын балалардың психологиялық-педагогикалық жағдайлары және оларға көмек көрсету жолдары
8 сыныптың бағдарламасына сай MS Windows-тың стандартты бағдарламаларын оқыту барысында қолданылатын оқыту бағдарламасын жасау
Мектеп математика курсындағы ұғымдарды қалыптастыру
Бастауыш мектеп балаларына табиғат туралы білім беру мәселесінің зерттелуі
Сюжетті - рөлдік ойындар
Психикалық даму тежелеуі бар балаларға түзету-дамыту бағдарламасы
Баланың психикасының дамуына әсер ететін факторлар
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Халықаралық кедендiк ынтымақтастық және мемлекеттiк экономикалық қауiпсiздiк
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
НҰРҒИСА ТІЛЕНДІҰЛЫ
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.
Рынокқа өту жағдайларына экономиканы түрлендірудің тұжырымдық негіздері
Азаматтардың денсаулығына келтірілген экогендік зиянның ұғымы және оның қалыптасуы механизмі