Үйшікте қанша жануарлар

Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру
Сабақтың тақырыбы: Қызықты математика әлемінде
Сабақтың мақсаты:
1. Түзете - білімділігі: Балалардың геометриялық пішіндер: дөңгелек, шаршы, үшбұрыш жайлы білімін бекіту.
Балаларды 5 - ке дейін санауға жаттықтыру, түстерді ажыратуға, сәйкестендіруге үйрету, ұзын - қысқа ұғымдарын дұрыс қолдана білуін үйрету.
2. Түзете - дамытушылығы: Балалардың жан - жақты психикалық процестерді дамыту: қабылдау, есте сақтау, ойлау қабілетін, қол қимылдарының үйлесімділігін дамыту, ойын дағдыларын қалыптастыру. Балалардың сенсорлық дамуына әсер ету.
3. Түзете - тәрбиелігі: Балаларды ұқыптылыққа, бірлікке тәрбиелеу, жағымды қарым - қатынасқа тәрбиелеу.

Әдіс - тәсілдер: информациялық - рецепиялық әдіс: әңгімелесу, сұрақ - жауап, көрсету, түсіндіру, ойнату, көмек беру.
Көрнекіліктер: суреттер, ойыншықтар, слайд, компьютер ойындар, логикалық Дьенеш блоктар пайдалану.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1) Баланы психологиялық жағынан сабаққа дайындау
Балалар бірінің артына бірі тұрып, шеңбер бойымен жүреді (әр баланың оң қолында шар), музыкамен залға кіреді.
Жылулық шеңбері: Қайда екен өлеңі
Қайда екен қолымыз,
Оңымыз бен солымыз.
Білеміз бе оны біз?
Міне, оң мен солымыз
Міне, алақай қолымыз
Қол соғайық, бір, екі!

ІІІ. Жаңа сабақ
- Балалар, бүгін біз сіздермен ойнаймыз, санаймыз және геометриялық пішіндер туралы білімдерімізді көрсетеміз.
- Балалар, бүгін мен сендерге Үйшік ертегісін айтып беремін.

Орыс халық ертегісі Үйшік
Жазық далада бір үйшік тұр. Шиқылдауық тышқан тоқтай қалып сұрайды:
- Үйшік - үйшік! Кім үйшікте тұрады?
Ешкім үн қатпады.
Үйшікке баратын екі жол бар, ұзын және қысқа, тышқан қай жолды таңдау екенін білмей тұр. Қандай жолмен үйшікке тез барады?
- Сендер қалай ойлайсыңдар?
1 - тапсырма: Ұзын - қысқа жолақша
- Балалар, сендердің алдарында 2 жолақша бар. Олардың айырмашылығы неде?
- Түсі мен өлшемінде. Қай жолақша ұзындау екенін қалай білуге болады? Жолақшаларды салыстырайық, бір - біріне беттестіріп көрейік.
- Қысқа жолақшаға тышқанды коямыз. Жарайсыңдар, балалар, сендер дұрыс қысқа жолды таптыңдар.
Тышқан үйшікке кіріп, өмір сүре бастайды.
Үйшікте бір тышқан - 1 санын қоямыз.
Секеңдеп қоян келеді. Тоқтай қалып, сұрайды:
- Үйшік - үйшік! Кім үйшікте тұрады?
- Мен, шиқылдауық тышқанмын!
- Ал сен кімсің?
- Мен, секеңдеген қоянмын.
- Секеңдеген қоян, сен тапсырманы орындасаң бірге тұрамыз.
2 – тапсырма: Дұрыс орналастыру
Шарты: Балалар геометриялық пішіндерді дұрыс орналастыру керек.
- Кел бірге тұрайық! – деп, тышқан мен қоян үйшікте екеуі бірге тұрады - 2 санын қоямыз.
Бақылдап бақа келеді:
- Үйшік - үйшік! Кім үйшікте тұрады?
- Мен, шиқылдауық тышқанмын!
- Мен, секеңдеген қоянмын.
- Ал сен кімсің?
- Мен, бақамын бақылдаған.
- Кел, бізбен тұр! Енді олар үшеуі үйшікте тұрады – 3 саны.
ІҮ. Сергіту сәті
Қимылды ойыны: Бақа
- Бақа, бақа, балпақ
Басың неден жалпақ?
- Темір телпек көп киіп,
Басым содан жалпақ!
- Бақа, бақа, балпақ
Көзің неге тостақ?
- Қарауылға көп қарап,
Көзім содан тостақ!

Көзге жаттығу:
- Шар сендермен ойнағысы келеді. Сендер оның қалай ұшатынын байқап, көздеріңмен артынан ілесіп отырыңдар. Шар жоғары, төмен, оңға, солға ұшады.
- Шар қайда ұшты?
- Жоғары, төмен, оңға, солға.
Терезені түлкі тоқылдатады:
- Үйшік - үйшік! Кім үйшікте тұрады?
- Мен, шиқылдауық тышқанмын!
- Мен, секеңдеген қоянмын.
- Мен, бақамын бақылдаған.
- Ал сен кімсің?
- Мен, түлкімін
- Түлкі, сен тапсырманы орындасаң бірге тұрамыз.

ҮІ. Бекіту
3 – тапсырма: Сиқырлы пішіндер
Шарты: Балалар, пішіндер арқылы суреттерді құрастыру.
- Кел, бізбен тұр! Енді олар төртеу болды – 4 санын қоямыз.
Жүгіріп келіп сұр қасқыр сұрайды.
- Үйшік - үйшік! Кім үйшікте тұрады?
- Мен, шиқылдауық тышқанмын!
- Мен, секеңдеген қоянмын.
- Мен, бақамын бақылдаған.
- Мен, түлкімін
- Ал сен кімсің?
- Мен, сұр қасқырмын.
- Кел, бізбен тұр! Енді олар бесеу болды – 5 саны.
Барлығы көңілді өмір сүріпті.
ҮІІ. Қорытынды
4 – тапсырма: Сұрақ - жауап
- Үйшікте тығылған жануарларды ата.
- Үйшікте қанша жануарлар?
- Үйшікке бірінші келген қандай кейіпкер?
- Екінші қандай жануар келді?
- Үшінші қандай кейіпкер келді?
- Төртінші қандай жануар келді?
- Бесінші қандай жануар келді?
- Ертегіде қанша кейіпкерлер бар?
- Үйшікке кіруге кейіпкерлерге кім көмектесті?
- Қандай тапсырма сендерге ұнады?
ҮІІІ. Бағалау
- Балалар, бүгінгі сабаққа барлығың да жақсы қатыстыңдар.
Жылулық шеңбері:
Аспанымыз ашық болсын,
Күніміз жарық болсын.
Деніміз сау болсын,
Бәріміз тату, дос болайық.



Ұқсас жұмыстар

Балалар және олардың ата-аналарының әрекеттесуімен қазақ тілін меңгерудің тиімді моделін әзірлеу
Ересек балаларды геометриялық пішінмен таныстыру әдістемесі
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Аңдарды күйекке дайындау
Қояндарды нормалап азықтандыру жəне азық қажеттілігін есептеу
Бұзауларды өсіру гигиенасы
Мамық жүнді аң терілерінің географиялық және мезгілдік өзгергіштігі
Ауру белгілері
Дидактикалық материалдар арқылы бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту.
Жұқпалы аурулардың, соның ішінде ірі қара малдың колибактериозының шарушылыққа тигізген зияны
Омыртқасыз жануарлар даму ерекшелігі
Жануарлар дүниесін қорғау заңдылығы
КЕЙБIР 0МЫРТҚАЛЫ ЖАНУАРЛАРДЫҢ ЖӘНЕ АДАМНЫҢ ДАМУЫ
Омыртқасыз жәндіктер мен омыртқалы жануарлар
Тәуелсіздікті ата - бабаларымыз қанша аңсады десеңші
Жануарлар жауынан қалай құтылатынын өздерің әңгімелеп, талқылаңдар
Жылына қанша дән жейсің
Жануарларды сұрыптау
Дәрумен (Витамин) - адам мен жануарлардың тіршілігіне, олардың организміндегі зат алмасудың бірқалыпты болуы үшін аз мөлшерде өте қажетті биологиялық активті органикалық қоспалар
Адецидуаттарға барлық тұяқты үй жануарлары жатады