Сұраулы сөйлемнің соңында
Кіріспе
3 мин Ынтымақтастық атмосфераны құрау мақсатында Алтын балық әдісін алу. Тақтада Алтын балық суреті ілініп тұрады, мұғалім оқушыларға кішкентай балықтарды таратып береді, ол балықтарға бір бірлеріне жақсы тілек жазуды тілейді Оқушылар жұптасып отырады, кішкентай балықтарға бір - біріне тілектер жазады, Мадақтау сөздері арқылы қағаз қиындыларынан жасалған балықтар, желім.
4мин Үй тапсырмасын сұрау, тексеру мақсатында Серпілмелі доп әдісін алу Үйге берілген 3 - 4 тапсырмаларды оқушыға допты лақтыру арқылы сұрап, тексеріп алу, Оқушылар допты қағып алып үйге берген тапсырманы айтып беру. Мадақтау сөздер Доп,
Тұсаукесер
14мин Оқушыларға топқа бөлу мақсатында Адасқан шумақтар әдісін қолдану
Миға шабуыл
Тіл туралы шағын мағлұмат беру
Мұғалім оқушыларға өлең жолдары жазылғанды қағаз қиындыларын таратады
Тіл дегеніміз не?
Тіл бізге не үшін керек?
Қандай тілді білесіңдер?
Қай тілде еркін сөйлей аласыңдар?
Ағылшын тілі бізге не үшін керек?
Қазақ тілі не үшін керек?
қазақ тілі - мемлекеттік тіл, орыс тілі - ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі - жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі деген болатын.
Біздің Отанымыз – Қазақстан. Тіл – халық тарихы, тіл – ұлттық қазына, тіл – біздің намысымыз, арымыз, байлығымыз, барымыз. 1989 жылы 22 қыркүйекте Қазақстан Республикасының тіл туралы заңы қабылданды. Ол 1997 жылы қайта өңделіп шығарылды. Ол 6 тарау, 22 баптан тұрады. Оның 4 - ші бабында Қазақ тілі – Қазақстан республикасының мемлекеттік тілі делінген. Біз енді, туған еліміздің тілін ардақтап, сол тілде сауатты жазып, ойымызды жеткізе білсек нұр үстіне нұр емес пе?
Міне, біздің бүгінгі жаңа тақырыбымыз қандай тақырып екен?
Оқушылар оқып, өз топтарын табады
Мәнерлеп оқып береді
Өлеңде не туралы айтылған мағынасын ашады,
Сұрақтарға жауап береді
Ақпаратты тыңдап, оқиды, керегін жазып алады. Мадақтау арқылы
Смайликтер арқылы Өлең жолдары жазылған Қағаз қиындылары, презентация
Презентация слайдтар
Негізгі бөлім
7 мин Ойлан - жұпта - бөліс, Екі топқа тіл туралы мәтінді таратып беремін, ойлан жұптас бөліс әдісімен талдайды
Сұраулы сөйлем дегеніміз не?
Сұраулы сөйлем бір нәрсе жайында сұрап білу мақсатында айтылатын сөйлем. Сұраулы сөйлемнің соңында? белгісі қойылады.
Оқушылар ол мәтінді алып оқиды өзара талдайды, ой бөлісіп бір оқушы мазмұнын айтып береді,
Оқушылар ережені дәптеріне жазып алады. Өзара бағалау, бағдаршам арқылы Үлестірмелік карточкалар, мәтін жазылған қағаздар
Презентация
8 мин Конверттегі сұрақтар,
Сергіту сәті
Сағат тілі Грамматикалық тақырыпты бекіту мақсатында конверттердің ішінде тапсырмаларды орындатқызам
Сергіту сәтінің мақсатын айту
Таныстыру Әр топ өзіне ұнаған конвертті алып, ішіндегі тапсырманы талдап жазады.
Оқушылар өз қағаздарына сағат тіліне қарап отырып, достарын тізіп жазады. Бағдаршам арқылы Конверттер, тапсырмалар жазылған қағаздар, бағалау қағаздары
Қорытынды
бөлім
2 мин Синквейн әдісі
Сабақты қорытындылай келе оқушыларға өлең жолдарын құрап жазғызу.
Оқушылар шамалары келгенше, өлең шумақтарын жазады. Ду, қол шапалақ Презентация слайд
Үйге тапсырма
2 мин Үйге үштілдік заман талабы атты эссе жазып келу.
Күнделіктерін ашып жазып алады.
Бағалау Блоб ағашы арқылы
Суммативті бағасын шығару
Мұғалім БЛОБ ағашты таратып береді, оқушылардан бағалау парақтарын жинап алады да суммативті бағасын шығарады. Оқушылар алған параққа өздерін бояп тақтаға іледі
Суммативті бағаны айту Қағаз қиындылары, түрлі түсті қарындаштар
Түрткі сұрақты білдіретін сұраулы сөйлемдер
Қазақ тіліндегі сұраулы сөйлем
Сөйлем ортасында және сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілер
Ағылшын тілінде сұраулы сөйлемдерді аудару тәсілдері
Сұраулы сөйлемдерді аудару әдістері
Сөйлемнің соңында келетін тыныс белгілер
Ағылшын тілінің морфологиясын синтаксистік негізде оқыту әдістемесінің негіздері
Қазіргі қытай тілі грамматикасындағы қытай тілінің сөз жасам тәсілі
Мектеп бағдарламасында жай сөйлем синтаксисі тақырыбының берілуі
Негізгі мектеп оқушыларының жай сөйлем синтаксисін модульдік оқыту технологиясы арқылы меңгеруі
Мал соңында бүрсеңдеген жалшы
Жай сөйлемнің түрлерін қайталағанда сөйлем мүшелерін қалыпты астын сызғызып, жақша ішіне сөйлем ретінде жазғызған дұрыс
Жанкісіні осы өлеінің соңында
Сөйлемнің бірыңғай мүшелері
Сөздердің байланысу ерекшелігіне, сөйлем мүшесіне және жай сөйлемнің мағыналық - құрылымдық ерекшеліне кешенді сатылай талдау жаса
Хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдер түрінде берілген тақырып аттарына сараптама жасаңыз
Сөйлемнің қандай мүшелерін білерсің
Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап беру
Сабақтас құрмалас сөйлемнің қызықты әлеміне қош келдіңіздер
Сөйлемнің соңынан қойылатын тыныс белгілер