Дауыссыз дыбыстар түрлерін ата

Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз к мен г
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға К мен Г дыбыстарының қалай айтылатыны, қай буындарда жазылатыны, К әрпінен кейін дауысты дыбыс келсе өзгеретіні туралы түсіндіру.
ә) Оқушылардың оқу және жазу дағдыларын дамыту, сөздік қорын байыту, деңгейлік тапсырмалар орындау.
б) Әдемі, таза жазуға баулу, ұқыптылыққа тәрбиелеу, салауатты өмір салтын қалыптастыру.
Көрнекілігі: сызбалар, суреттер, карточкалар, анаграмма, слайд т. б.
Түрі: аралас
Пәнаралық байланысы: дүниетану, ана тілі
Әдісі: диалог, сто, талдау.
Барысы: І. Ұйымдастыру.
1. Ынтымақтастық атмосферасын құру
2. Суреттер бойынша топқа бөліну.
3. Топ мүшелерін сайлау
4. Бағалау түрлері туралы хабарлау.
ІІ. Өткенді қайталау
1. Дыбыс дегеніміз не?
2. Әріп дегеніміз не?
3. Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
4. Дауыссыз дыбыстар түрлерін ата.
5. Жуан дауысты дыбыстарды ата
6. Жіңішке дауысты дыбыстарды ата.
7. Қазақ алфавитінде неше әріп, неше дыбыс бар?
Топтық тапсырмалар
1 - Топ Берілген әріптерді Венн диаграммасына жаз: а, п, к, е, н, о, т, ң, ғ, д, о, б, я, ю, у, ц
2 - Топ Балқарағай сөзіндегі әріптерден жаңа сөздер құрастыр.
3 - Топ Мектеп, кітап сөздеріне дыбыстық талдау жаса
ІІІ. Жаңа сабақ
1. Сөздерді оқу, мағынасын түсіндіру.
Кебек, серік, терек, берік, көлік, жібек, бүрге, тегіс, жігер, үзеңгі, гүлзар.
К – дыбысы қай буындарда кездесіп тұр?
Г – дыбысы ше?
К, Г - қандай дыбыстар?

2. Санамақты жатқа оқу, К мен аяқталған сөздерге і дыбысын қосып жазу.
Бас бармақ,
Балан үйрек,
Ортан терек,
Шылдыр шүмек,
Кішкене бөбек.
Ережені бір оқушы дауыстап оқу, түсіндіру.
Г әрпі сөз соңына жазылмайды. Сөз соңындағы К дыбысынан кейін дауысты дыбыс келсе, К дыбысы Г - ге айналады. Мысалы: түлік – түлігі, жүзік – жүзігі, керік - керігі
ІҮ. Негізгі бөлім
109 - жаттығу
Жұмбақты жатқа жазу. Шешуін табу.
Өрнек, көйлек сөздерінің соңына і дыбысын қосып айту.
110 - жаттығу
- і дыбысын қосып жазу
- өрік - өрігі,.....
Сергіту сәті (бейнеролик көрсету, қосылып билеу)
111 - жаттығу (ауызша) Топтық жұмыс
Берілген сөздерді қатыстырып сөйлеу құрау.
1 - топ жидек. 2 - топ терек 3 - топ жүрек
113 - жаттығу (ауызша) Топтық жұмыс
Еңбек түбі - береке мақалын қатыстырып әңгіме құрау.
Ү. Кері байланыс
Тілек ағашына стикер жапсыру арқылы
ҮІ. Үйге: 112 - жаттығу
ҮІІ. Бағалау (жетон санына қарай)



Ұқсас жұмыстар

Тіл дыбыстарының түрлері. Дауысты, дауыссыз дыбыстар
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабағында фонетиканы оқытудың әдіс-тәсілдері
Мұғалім сөзі - оқушыға үлгі
Тіл дыбыстарының түрлері
Дауысты дыбыстар кестесеі
Ринолалияға шалдыққан баланың сөйлеу тілінің ерекшеліктері
БУЫН ҚҰРАМЫНДАҒЫ ДЫБЫСТАРДЫҢ ЖАСАЛЫМ БЕЛГІЛЕРІ
Қазақ мектептерінің бірінші сыныбында Әліппені оқыту үрдісі
Қазақ тілінің фонетикасын меңгерту маңызы
Көне түркі ескерткіштері тілінің фонетикалық жүйесі
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту