Электролиттік диссоциациялану дәрежесі
Электролиттік диссоциациялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер.
Сабақтың мақсаты: электролиттік диссоциацияның шамасы туралы түсінік қалыптастыру; күшті және әлсіз электролиттердің айырмашылығын дәлелдеу. Электролиттік диссоциациялану дәрежесі және оның белгіленуі туралы мағлұмат беру.
Реактивтер және құрал – жабдықтар: тұз және сірке қышқылының 1 М ерітіндісі, сірке қышқылы(конц.), дистилденген су, эксперименттік есептерге қажетті реактивтер, бензол, натрий хлоридінің концентрациялы ерітіндісі, заттардың электрөткізгіштігін тексеретін аспап, кейбір күшті және әлсіз электролиттердің диссоциация дәрежесінің сандық мәндері көрсетілген кесте.
Сабақтың барысы. I. Жаңа сабақты қабылдауға даярлық. Сабақ үй тапсырмасын талдаудан басталады. Содан соң, мұғалім жаңа сабақтың тақырыбымен таныстырып, оның міндеттерін түсіндіріп, мынадай проблемалық сұрақтарды талдайды.
1. Электролиттердің молекулалары толық диссоциациялана ма әлде жартылай диссоциациялана ма?
2. Электролиттердің диссоциациялануы неге байланысты?
Бірдей мөлшерде, бірдей концентрацияда алынған тұз және сірке қышқылының электрөткізгіштігіне жүргізілген көрнекті тәжірибенің негізінде, оқушылар бұл ерітінділердің электрөткізгіштігі әртүрлі болатыны туралы қорытынды жасайды.
II. Жаңа сабақты оқып - үйрену. Тұз қышқылы сірке қышқылына қарағанда иондарға көбірек диссоциацияланады. Диссоциациялану дәрежесі ұғымы және α = —.... (мұндағы n – иондарға ыдыраған бөлшектер саны, N – еріген молекуланың жалпы саны) формуласының мәнін нақты мысалдармен түсіндіреді.
ЕРІТІНДІЛЕРДІҢ ЖАЛПЫ СИПАТЫ. ЭЛЕКТРОЛИТТІК ДИССОЦИАЦИЯ
Электролиттік диссоциация
Ерітіндінің концентрациясы еріген зат шамасының ерітінді шамасына қатынасы
Электролиттік диссоциация теориясы
Ерітінділердің қасиеті мен құрамы
ЭЛЕКТРОЛИТІК ДИССОЦИАЦИЯ ТЕОРИЯСЫ
Қышқылдар мен негіздердің қазіргі заманғы теориясы
Судың электролиттік диссоциациясы
Жоғары молекулалы электролиттер, полиэлектролиттер
Химияны кіріктірілген модульдік оқыту тұжырымдамасы
Батальон командирлерінің әскери дәрежесі майорлар
Қауіп дәрежесі
Ізденушінің диссертацияда тұжырымдалған әрбір нәтижесінің, тұжырымдары мен қорытындыларының негізделуі және шынайылық дәрежесі
Қазақстан Республикасы азаматтық әрекет қабілеттілігі толық дәрежесінде қай жастан басталады
Сапа - өзіндік сипаттамалар жиынтығының талаптарды орындау дәрежесі
Көрсетілген реакциялардың арасынан тотығу дәрежесінің өзгеруімен жүретін ыдырау реакция теңдеуін анықтандар
Зерттеудің теориялық және эмпирикалық дәрежесі
Азот қышқылының электролиттік диссоциациялану теңдеуін жазыңдар
Ал тәрбиенің негізгі мақсаты - дені сау, ұлттық сана - сезімі, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, ар - ожданы мол, іскер, бойында игі қасиеттер қалыптасқан адам тәрбиелеу
Электролиттік диссоциация