Оқушылармен амандасу түгендеу, оқушыларды төрт топқа бөлу және назарын сабаққа аудару
Сабақтың тақырыбы: Ғасырдың дара перзенті
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларды жеке, жұптық, топтық жұмыстар арқылы Д. А. Қонаевтың өмірі мен қызметімен таныстыра отырып, Д. А. Қонаевтың мемлекет және қоғам қайраткері, ғалым және қазақ елінің жанашыр патриоты болғандығын көрсету.
Көрнекілігі: тарихи тұлғалардың суреттері, слайд, ватман қағаздар, маркерлер
Пән аралық байланыс: әдебиет,
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу түгендеу, оқушыларды төрт топқа бөлу және назарын сабаққа аудару.
ІІ. Ой қозғау.
Тақтада көрсетілген суреттер арқылы оқушылар Д. Қонаев туралы не білетіндері туралы ой бөліседі. Мұғалім оқушыларға келесі сұрақтар қою арқылы оқушыларды ойландыруға тырысады.
Сұрақтар:
Суреттерде кім бейнеленген?
Осы тұлға туралы не білесіңдер?
Осы тұлғаның өлкеміз Маңғыстаумен қандай байланыс бар?
Неліктен Қазақстанның көптеген қалаларында оған арналған ескерткіштер ашылған?
Оқушылар өз ойларымен бөлісіп, Д. А. Қонаев халықтың құрметіне ие болғанын анықтап, болжайды.
Оқушылардың көмегімен мұғалім Д. А. Қонаевтың қазақ тарихында алатын орынын анықтауға жұмыстанады.
Мұғалім биыл Д. А. Қонаевтың туғанына 105 жыл толуына байланысты мерейтойына орай өткізіліп жатқан сабақ екенін түсіндіріп кетеді.
Қонаев туралы мәліметтердің мектеп оқулықтарында өте аз кездесетіндіктен өзі қайраткер туралы дайындаған слайд арқылы оның қызметіне аздап тоқталып кетеді.
Мұғалімнің сөзі:
Дінмұхамед (Димаш) Ахметұлы Қонаев (1912 — 1993) — аса көрнекті мемлекет және қоғам қайраткері, үш мәрте Социалистік Еңбек Ері, Қазақ КСР Ғылым академиясының академигі, техника ғылымының докторы. Мәскеу Түсті металл алтын институтын бітіріп, Балқаш мыс қорыту комбинатының Қоңырат руднигіне жұмысқа орналасып, бұрғылау станогының машинисінен директорына дейін көтеріледі.
1942 — 52 жылдары Қазақ КСР Министрлер Кеңесінің төрағасының орынбасары, оны Қазақ КСР Ғылым академиясының академигі және оның президенті етіп сайлайды.
Қонаев 1955 — 60 және 1962 — 64 жылдары. Қазақ КСР Жоғарғы Кеңесінің төрағасы,
1960 — 62 және 1964 — 86 жылдары. Қазақстан коммунистік партиясының Орталық комитетінің бірінші хатшысы болды.
1986 жылы 16 желтоқсан күні – Қазақстан Орталық комитетінің бірінші хатшылығынан алынып, орнына Колбин тағайындалды.
Бұған наразы болған қазақ жастарының Желтоқсан оқиғасы орын алды.
1987 жылы – маусымдағы пленумда Д. А. Қонаев Қазақстан Компартиясы Орталық комитетінің Бірінші хатшысы болғанда республика партия ұйымын басқарудағы жіберген қателіктері үшін деген сылтаумен КОКП мүшелігінен босатылды.
1993 жылы 82 - жасқа қараған шағында кенеттен қайтыс болды
ІІІ. Жаңа сабақты меңгеру
Оқушылар мына аспектілерді басшылыққа ала отырып, зерттеу жүргізеді.
1 топ. Д. Қонаев - мемлекет және қоғам қайраткері.
2 топ. Д. Қонаев - академик, ғалым, зерттеуші.
3 топ. Д. Қонаев – ұлттық мәдениеттің жанашыры
4 топ. Д. Қонаев - өнеге тұтар патриот
Оқушыларға Д. А. Қонаевтың бейнесін ашу үшін арнайы дайындалған таратпа метриалдар таратып беріледі. Оқушылар бір - бірімен ақылдасып, өздеріне тапсырылған тақырыпқа сәйкес зерттеу жұмыстарын жүргізеді.
Топтардың өз тақырыбын қорғауы. Мозайка әдісі. Әр топ өзінің спикерін басқа топтарға жібереді, әр топқа өз тақырыбын қорғауға 2мин уақыт беріледі. Осы әдіспен б топтар басқа топтардың таныстырылымымен танысып шығады.
Топтар бірін - бірі Екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағалайды.
Топты бағалау критерийлері:
Тақырыптың ашылуы
Анық, түсінікті айтуы
Уақытқа бағыну (2 - мин)
IV. Сабақты бекіту.
Мұғалім оқушылардың айтылған пікірлерін қорытындылай келе, Сабақты жинақтау мақсатында келесі тапсырманы береді.
Дінмұхаммед Ахметұлы Қонаевты ғасырдың дара перзенті деп санауға болама? Деген сұрақ қойылады.
Оқушылар ПТМС - формуласы бойынша сұраққа толық жауап береді.
Позиция (мен солай санаймын,
Түсіндіру (.... себебі, )
Мысал (мен мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын....)
Салдар (айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын....)
V. Сабақты қорытындылау. Оқушылардың сабақты қалай түсінгенін анықтау мақсатында кері байланыс алынады.
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы,
№13 гимназиясы КММ
Шегебаева Г. Т
Спиральді оқыту жүйесін химия пәнінде қолдану
Қазақстан тарихы пәнінен білім берудің сапасын жетілдіруде әр түрлі тапсырмаларды қолданудың тиімділігі
Қазақ тілі сабақтарында қолданылатын грамматикалық ойындар
Математика мамандығы бойынша дипломалды тәжірибесі бойынша есебі
Мекен ортасына бейімділігі
Оқушылардың термодинамика туралы білім мазмұнын жаңа педогогиқалық технологиямен оқыту және әдістемелік жүйесін жасау
Оқытудың практикалық және көрнекілік әдістері
Бастауыш математика курсындағы шамалар және олардың өлшем бірліктерін оқыту әдістемесі
Бастауыш мектеп математикасында арифметикалық ұғымдар және оны оқыту
Қазақ әдебиеті сабағында көркем шығарманы оқытудың тиімді жолдары
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару