Алма жинау
Тақырыбы: Қызықты математика
Мақсаты: Оқушылардың математикадан білім деңгейлерін анықтап, логикалық, қызықты есептерді де шығара білуін тексеру.
Дамытушылығы: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, шығармашылық қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелігі: Оқушыларды біліктілікке, тез әрі дұрыс жауап беруге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
түрі: Жарыс сабақ
Барысы: Қымбатты ұстаздар!
Біздей сыныпқа қош келдіңіздер!
Бүгін біздің сыныпта Қызықты математика атты сабақ өтпекші. Сабақ жарыс түрде өтеді.
Жарысқа 2 топ қатысады.
1 – топ Ойшылдар. 2 – топ Білімділер
Әділ қазылар алқасы Амантаева Ұ
1. Амантаева Ұ
2. Әлнәзи Г
3. Жұмағали З
Сайыстың шарттары:
1. Таныстыру
2. Жаңылтпашты жаңылмай айту.
1) Ұшып кетті 3 құс
Ұшып келді ұшқыш
2) Жоғалды 5 шыбыш
Жоқ әлі еш сыбыс
Жоқ әлі еш сыбыс
Жоғалды 5 шыбыш
3. Амал таңбаларын қою.
4. Алма жинау ойыны.
5. Қызықты есептер
6. Капитандар сайысы
7. Фигуралар қою
1. Таныстыру.
І – топ Ойшылдар тобы.
Сендерді біз айта алмаймыз нашар деп
Ойламаңдар қорқып біздер қашар деп
Біз дайынбыз жарысуға достарым
Көрсетеміз бізде қандай күш барын.
Тобымыздың аты: Ойшылдар
Тобымыздың ұраны: Оқу - білім азығы
Білім - ырыс қазығы
ІІ – топ Білімділер тобы.
Бір сыныпта оқимыз бәрімізде
Достық сөзі әрқашан дәрі бізге
Жарысуға сендермен келіп тұрмыз
Мына жұрттың таңырқасын бәрі бізге
Тобымыздың аты: Білімділер
Тобымыздың ұраны: Білімдіге дүние жарық
Білімсіздің күні қаріп
2 – бөлім.
Жаңылтпаш айту
1) Ұшып кетті 3 құс
Ұшып келді ұшқыш
2) Жоғалды 5 шыбыш
Жоқ әлі еш сыбыс
Жоқ әлі еш сыбыс
Жоғалды 5 шыбыш
Әр топтан 2 баладан жаңылмай айтып шығу.
3 – бөлім.
Амал таңбаларын қою.
27 * 36= 63 63 * 27= 36
35 * 49= 84 84 * 34= 40
64 * 16= 48 80 * 20= 100
81 * 51= 30 89 * 19= 70
12 * 5 * 2= 5 63 * 7 * 6= 50
46 * 8 * 8= 30 11 * 18 * 9= 20
4 – бөлім.
Алма жинау.
Шарты: Алма ағашынан алманы алып сыртындағы тапсырманы орындау арқылы себетке жинау. Себетке алманы көп жинаған топ жеңіске жетеді.
5 - бөлім
Қызықты есептер.
1. Бір қазақ қалаға бара жатыр еді, жолда үш танысы қарсы шықты. Қанша адам қалаға барды? (1)
2. Егер Т дан бастасаң санмын
Т ны алып тастасаң жаумын ( төрт – өрт )
3. 5 жыл бұрын Айжан 8 жаста болған, 6 жылдан кейін Айжан неше жаста болды? ( 19 )
4. 2 бала тоғызқұмалақты 2 сағат ойнады. Әр қайсысы неше сағат ойнады? (2сағ)
5. 1 кг темір мен 1 кг мақтаның қайсысы ауыр? (тең)
6. Түнгі сағат 10 да жауын жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе? ( жоқ )
6 – бөлім.
Капитандар сайысы.
Математикалық лото
б і л і м д і
17 21 42 15 9 14 50
10 + 7= 17 б
17 + 25= 42 л
14 – 5= 9 м
94 – 44= 50 і
42 – 21= 21 і
25 – 10= 15 і
6 + 8= 14 д
7 – бөлім
Фигуралардан адам құрастыру.
Әділ қазылардың бағасы бойынша, білімділер тобы жеңіске жетті!
Балаларды бағалап, марапаттау!
Алма ағаштарын қалыптастыру
Алма жемірі көбелектің систематикалық орны
Көкөніс дақылдарын зиянкестер мен аурулардан қорғау
Алма жемісі
Жеміс жидек дақылдарының сорттарына сипаттама
Алма жемісіне зиян келтіретін бунақденелердің таралуы, биологиясы, зияндылығы және оларға қарсы қолданатын кешенді қорғау шаралық жүйесі
Хан шыңғыс флорасы және экологиялық сипаттамасы
Қазақ жеріндегі еңбекшілердің тылдағы ерліктері
Шығыс алма жемірі, картоп нематодасы және бидай қаракүйесі
Бентосжегіш балықтардың қоректенуі
АЛМАТЫ ҚОРЫҒЫ
Алматы әлемдегі табиғаты таза, сұлу қалаға айналу керек туралы
Алматы қаласы экологиясы
Аспаптың қозғалмалы жүйесінің қозғалыс теңдеуі.
Алғашқы функция анықталмаған интеграл және оның қасиеттері
Алматы әлемдегі табиғаты таза, сұлу қалаға айналу керек
«Алматылифт» ЖШС-нің жалпы экономикалық сипаттамасы.
Алматы – Респебликасының мәдени астанасы
Қазір Алматы ауасының ластану деңгей
Алматы