Жарты шеңбер бойымен тұру

Мақсаты: Кеңістікте, жазықтықта, өз денесінде бағдарлауды, қимыл - қозғалыстың үйлесімділігін олардың дәлділігі мен нақтылығын дамыту. Саусақтарының ұсақ қол қимылын дамыту, мүсінді дұрыстау.
Зейінмен сөйлеу тілін дамыту, бала бойындағы жалпы мәдениет пен көркем талғамды тәрбиелеу.
Білімдік: Дәстүрден тыс тәсілі: Балалар ертегі кейіпкерлерін өздегінің елестетуі бойынша рольге бөлініп ойнау арқылы балалардың ырғақ іс - әрекетіне қызығушылығын арттыру. Кеңістікті бағдарлауға үйрету.

Тәрбиелік: Үлкендерге деген құрмет сезімін тәрбиелеу,
Түзете дамыту: Балалардың мүсінді дұрыстау, ұсақ қол моторикасын жетілдіру, есте сақтау қабілетін арттыру. Балалардың зейіні тұрақтау.
Әдіс - тәсілдер: Түсіндіру көрсету. Сұрақ - жауап, релаксация. Саусақ, қол жаттығуы.
Көрнекті құралдар: СД диск, атрибуттар,
Іс - әрекет кезеңдері Маманның іс - әрекеті Баланың іс - әрекеті
Мотиватциялық ынталандырушылық
- Сәлематсыздар ма!
Екі қатарға шахмат тәртібімен тұру ІІІ поз. иілу
Жүру, жүгіру (тұр), сапқа түру, жолға адамдай секіру жүру.
шеңбер болып тұру.

- Сәлематсыз ба!
Жүру, жүгіру (тұр), сапқа түру, жолға адамдай секіру жүру.
шеңбер болып тұру.

Ұйымдастырушылық ізденушілік
І. ІІІ - поз тұру.
1. Б. қ.: түзеу тұру, екі қол белде, отыру - тұру.(plie)
2. Аяқты кезек - кезек алға еденнен көтермей созу - 4 р.(Battemеnt tendu)
- Балалар бүгін біз ертегілер еліні саяхатқа барамыз, ол үшін әдемі және дұрыс жүріп, жүгіруіміз қажет.

Диагональ бойымен жүру түрлері: Жәй, шоқырақтап, бір қырындап, аяқ ұшымен жүру.
- Балалар көзімізді жұмамыз терең дем аламыз, дем шығарамыз (әсерлі, жай әуенмен тыныс алу жаттығуын орындау) Ал енді көзімізді ашамыз міне ертегілер еліне келдік.

ІІ. Негізгі қимылдар:
Балалар өздері таңдаған өсімдік немесе жануардың атрибутын алып, оған ат қояды. Соған еліктеп қимыл жасайды.

Мысалы:
Аяқтың ұшымен жүру, қолды жоғары көтеріп айналу, екі қолды кезек алға қарай сермеу, алға - артқа жүру, шеңбер бойымен жүру, иілу, аяқ ұшымен жүру, секіру.

Саусақтар гимнастикасы:
Саусақтарымен құстың бейнесін көрсету.

Сиқырлы түс
денені босаңсытуға арналған жаттығу.
Малдас құрып отыру, қол тізеде, басты төмен түсіру.
Педагог мәтінді оқиды:
Біздің қолымыз демалады...
Біздің аяқтарымыз да демалады...
Демалады... ұйықтайды...
Бүкіл дене босаңсиды.
Жеңіл, терең дем алады.

- Енді балалар бәріміз шеңбер отырмыз әр бала өз кейіпкері туралы (педагоктың көмегімен, сұрақ - жауап арқылы) әңгімелеп береді.
ІІІ. Қимылды ойы:
Көңілді маймылдар
Мақсаты:
Еркіндік бере отырып тыңдауға, тәртіптілікке шақыру арқылы шыдамдылыққа, ұжыммен бірге қимылдауға үйрету.
Ойынның шарты:
Жүргізуші - Маймылдардың апасы :
Біз – көңілді маймылдар,
Өте қатты шулаймыз,
Алақанды соғамыз,
Еденді де таптаймыз.
Ұртымызды үрлеп,
Әндетеміз гулеп.
Төбеге де секірдік,
Маңдайға саусақ келтірдік.
Құлағымыз – қалқан,
Құйрығымыз – салпаң.
Бірақ тәртіп – қатаң,
Үш дегенде апаң -
Бәрің тілді алыңдар,
Қозғалмай, қатып қалыңдар!

І. ІІІ - поз тұру.
1Б. қ.: түзеу тұру, екі қол белде, отыру - тұру.(plie)
2Аяқты кезек - кезек алға еденнен көтермей созу - 4 р.

Балалар:
- Иә, біз дайынбыз.
Диагональ бойымен жүру түрлері: Жәй, шоқырақтап, бір қырындап, аяқ ұшымен жүру.

Аяқтың ұшымен жүру, қолды жоғары көтеріп айналу, екі қолды кезек алға қарай сермеу, алға - артқа жүру, шеңбер бойымен жүру, иілу, аяқ ұшымен жүру, секіру.
Педагогпен бірге қайталау.
Қимыл - қозғалыспен қайталап көрсету.
Рефлексифті
Түзетушілік
ІV. Қортынды бөлім.
- Балалар сендерге ертегілер елі ұнады ма?
- Өте жақсы, көзімізді жұмайық, бақшамызға қайтайық. Шеңбер болып тұру,
терең демалу, дем шығару. Балаларды мақтау, рахмет айту.
Иілу.
- Сау болыңыздар!
ІV. Қортынды бөлім.
- Ия
Шеңбер бойымен жүру, терең демалу, дем шығару.
Иілу, қол шапалақтау.
- Сау болыңыз!
Әуенмен залдан шығып кету.
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: Шеңбер бойымен жүру, жүгіру Кеңістікті бағдалау
Түсінігі: Әсемдік пен әдептілікті сезіну, жаттығуды дұрыс орындау
Дағдысы: Жарты шеңбер бойымен тұру.



Ұқсас жұмыстар

Күн жүйесі қозғалысы заңдылықтарын оқытудың әдістемелік ерекшеліктері
Аспан механикасы. Студенттерге арналған қосымша оқу құралы
Ұлттық спорт түріндегі жаттығу әдістемесі
«Оқушылармен дене шынықтырулық және сауықтандырулық шараларын өткізу әдістемесі» атты әдістемелік нұсқау
Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларын әр жас ерекшелік топтарда үйрету жолдары
Балабақшадағы дене тәрбиесі пәнінің құжаттары
Балабақшадағы дене тәрбиесі пәнінің құжаттарын анықтау
Оқушылармен дене шынықтырулық және сауықтандырулық шараларын өткізу әдістемесі әдістемелік нұсқаулық
Балалр ойыны
Балалардың жас ерекшеліктеріне қарай балабақшадағы серуенді ұйымдастыру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
60-ЖЫЛДАРДЫҢ ЕКІНШІ ЖАРТЫСЫНДА ҚАЗАҚСТАН ДАМУЫНДА БОЛҒАН ӨЗГЕРІСТЕР
ХІХ ғ II жартысында өмір сүрген қазақтың әнші-ақындар
Қазақстанның 1960 ж. II – ші жартысындағы дамуы.
Жарты балық
ЖАРАҚАТТАНУ ДЕРТІНҢ ПАТОГЕНЕЗІНДЕГІ КЕРІ АЙНАЛЫП СОҒУ ШЕҢБЕРІ
Осында тұрушылардың барлығы Қазақ халқының тілін, тарихы мен салт - дәстүрін білуі келек
Фотосинтез нәтижесінде жер жүзіндегі өсімдіктер жыл сайын 100 млрд т - дан астам органикалық заттар түзеді (мұның жартысынан көбін теңіз, мұхит өсімдіктері түзеді) және бұлкезде олар 200 млрд - тай СО2 сіңіреді, оттегін бқледі
Қазіргі уақытта күнделікті өмірдің жартысын, кейде одан да көп бөлігін әлеуметтік желілер алып кетті
XIX ғасырдың екінші жартысында Сырдария бойындағы қазақтардың әлеуметтік - экономикалық жағдайы өте ауыр болды