Баланың есте сақтау қабілетін, елесін дамыту
Ою - өрнек сәніміз
Мақсаты:
Сабақты қазақтың ұлттық бұйымдары, тұрмыстық қолданбалы заттар туралы түсінік беру. Ою - өрнек туралы мағлұмат беру. Дәстүрлі емес әдіс - тәсілдерді қолдана отырып, саусақпен ою - өрнекті салуды үйрету.
Баланың есте сақтау қабілетін, елесін дамыту. Балаларды шыдамдылыққа, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Қолданатын әдіс - тәсілдер:
Көрсету, түсіндіру, көркем сөз, жұмбақ шешу, ойын ойнату, қайталау, мадақтау.
Көрнекіліктер:
Киіз үй, үй жабдықтары әже суреттері; түрлі түсті картоннан қиылған ұлттық киім-кешектер мен жиһаздардың пішіндері; тіс пастасы, дымқыл шүберек.
Сабақ барысы:
Амандасу
Армысың шұғылалы алтын күн!
Армысың мейірімді жер ана!
Сәлеметсіздер ме қонақтар!
Бәріміз күндей жарқырайық!
Бәріміз тату дос болайық!
Кіріспе әңгіме:
Жыл мезгілі туралы; апта күні туралы сұрақтар қою.
өткен сабақты қайталау.
Жаңа сабақ:
Бұрынғы кезде біздің ата - бабаларымыз киіз үйде өмір сүрген. Сол киіз үйдің ішінде қазақтың ұлттық тұрмыстық бұйымдарын ұстаған. Қазақтың ұлттық тұрмыстық бұйымдарына сандық, көрпе, жастық, киіз, торсық,; киім-кешектерге - кимешек, кажекей, мәсі, сырмақ жатады.
Қазақтың қай ұлттық бұйымы болмасын, ою - өрнексіз болмаған. Бүгін біздер ою - өрнектің Қошқар мүйіз деген түрімен танысамыз.
қошқар мүйіз - ата бабаларымыздың отар - отар қойы болсын деген арман тілегін, молшылықты білдіреді.
Тақпақ жаттату:
Қазақта бір ою бар - Қошқар мүйіз
Орын алар тұрағы, көрпе - киіз.
Шеберлер осы өрнекпен сәндегенде
Көз тартып құбылады оюымыз.
Қызықты сәт:
Киіз үйде тұратын Әженің үйіне қонаққа бару.
Әженің тапсырмасы:
Жұмбақ.
Кіруге адам батпайды
Затыңды аман сақтайды.(сандық)
Текшелеп төрге
Жиғаным не? (көрпе, жастық)
Тәрбиеші:
Балалар! Қараңдаршы, әжеміздің киім-кешектеріне, жиһаздарына не жетіспейді?
Балалар: Ою - өрнектер.
Тәрбиеші: Олай болса әженің киім-кешектері мен жиһаздарына ою - өрнектермен безендіріп берейік.
Біздер бүгін әдеттегідей бояумен немесе түрлі - түсті қарындаштармен салмаймыз.
Бүгін біз кәдімгі тіс пастасымен, саусақтарымызбен саламыз
Тәрбиеші алдымен өзі үлгі ретінде көрсетеді.
Сергіту сәті:
Орнымыздан тұрайық
Қылқаламды қояйық
Қолымызды созайық
Оңға қарай иіліп,
Белімізді жазайық.
Айналаға қарайық
Отырайық, тұрайық
Бір тынығып алайық.
Тынығып біз болған соң
Әсем сурет салайық
Балалар түрлі - түсті қағаздан қиылған киімдер мен жиһаздарға ою салып болған соң, әжеге сыйға тарту етеді.
Қимылдық ойын: Тақия тастамақ
Қорытындылау, сұрақтар қою, тақпақты қайталау. Балаларды мадақтау.
Бөлшектің сызбасында Тесіктер мөлшерлерін дұрыс сызу
Ес елестету
Баланың шығармашылық потенциалын дамыту
4 сынып оқушыларының есте сақтау қабілеттерін дамытудағы жүргізілетін жұмыстар
Мектеп жасына дейінгі балалардың ес процесінің қалыптасу жолдары
Оқу - баланың өзінің танымдық белсенді әрекеті
«Мектеп жасына дейінгі балаларды мазмұнды суретке үйрету»
Бастауыш сынып мұғаліміне оқушылардың психологиялық ерекшеліктерінің психодиогностика жасаудың маңызы
Қиын балаларды тәрбиелеу туралы жалпы түсінік
Балалардың бейнелеу қабілеттерін қалыптастыру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Баланың мектепке келу мәселесі
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Әлеуметтік-демографиялық процестердің бағасы
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Шағын безнесі дамытудағы шетелдік тәжірибе
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту