Сосын осы жерге әрбір заттың орны мен көлемін белгіле

Пән: бейнелеу өнері
Сыныбы 6
Сабақтың тақырыбы: Өнердің алуан түрлеріндегі көркем бейненің ерекшеліктері. Портрет, пейзаж, натюрморт, тұрмыстық, тарихи анималистік жанрлар.
Сабақ мақсаты:
Өнердің алуан түрлеріндегі көркем бейненің ерекшеліктерін еске түсіру, бейнелі көру дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтың міндеті:
Практикалық тапсырмаларды орындау дұрыстығын бағалайды;
Талдау, жіктеу және әртүрлі тәсілдермен алынған ақпаратты саналы түрде пайдалана алады.
Сабақтың нәтижесі:
Әртүрлі материалдармен жұмыс істей білді
Өзін және өзгелерді бағалайды
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Сабақтың жабдықтары: Интербелсенді тақта, флипчарт, маркер, жұмыс парағы, бағалау парағы
Сабақ әдіс – тәсілі: АКТ, СТО, жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту, дарынды оқушылармен жұмыс, диалогтік оқыту, көшбасшылық, бағалау.
Жұмыстың формасы: жұппен, топпен.

Натюрморт салу кезеңдері
Жай қарындаштың көмегімен натюрморттың жалпы биіктігі мен енін жіңішке сызықтармен белгілеп ал. Сосын осы жерге әрбір заттың орны мен көлемін белгіле. Заттардың өзара биіктігі мен енін салыстыра отырып, әр заттың дұрыс пропорциясын анықта. Заттардың суретін сала отырып, ортаңғы, төменгі және жоғарғы сызықты белгілейміз. Ұсақ бөлшектеріне тоқталмастан бұрын, әр заттың жалпы пішінін келтіріп аламыз. Заттардың көлемін тағы тексеріп, қарап аламыз. Қарындашпен жарық пен көлеңкені бейнелеуге кірісеміз. Заттардың бетіндегі көлеңке, жарық пен сәуле және заттардан түсіп тұрған көлеңкелерді белгілейміз. Суретті тағы бір рет тексер: суреттің барлық бөлшектері үйлесіп тұр ма; композицияға бағынбай тұрған бөлігі бар ма; заттың пішіні бұзылып, жарық пен көлеңке дұрыс үйлеспей тұрған тұстары жоқ па? Қажет болса, суретке түзетулер енгізу керек. Интервайт программасын қолданып ішінара оқушыларға сурет салғызу.



Ұқсас жұмыстар

Зейіннің психологиялық және физиологиялық мазмұны
Мемлекеттік тілді деңгейлік оқыту технологиясы
Дидактикалық ойындар арқылы бастауыш сынып оқушыларының оқу әрекеттерін белсендендіру
Көмірмен сурет салу
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту теориясы мен технологиясы
Баланың шығармашылық потенциалын дамыту
Сын есім түсінігі
«Фармакология» пәнінен лекциялар
Қазақ тілінен ұйымдастырылатын оқу жұмыстары. Оның түрлері
Бейорганикалық химия курсы бойынша оқыту және бақылау бағдарламасын құрастыру
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
ЖАЛАЙЫР ҚОСЫМҰЛЫ ҚАДЫРҒАЛИ