Сабағың нешеде басталатынын сағат тілдері арқылы көрсет

Пәні: Математика 2 - сынып
Тақырыбы: Сағат. Минут
Мақсаты: а) Уақыт бірліктері сағат пен минут туралы түсінік беру, Рим цифрлары туралы алғашқы ұғымдарын қалыптастыру.
ә) Білімдерін, таным - түсініктерін, есепті талдау және шығару дағдыларын дамыту.
б) Уақытты тиімді пайдалануға, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Түрі: аралас
Әдісі: сұрақ - жауап, ойын, көрнекілік, сын тұрғысынан ойлау элементтері
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, сағат, доп
Барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Психологиялық даярлық:
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз
Қонақтарды құрметтеп,
Бас иеміз біз!
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 6 мысал
ІІІ. Өткен сабақты бекіту: Доп лақтыру ойыны
Мұғалім допты сұрақ қою арқылы оқушыға береді. Ол жауап беріп, қайта мұғалімге береді.
• 1 кг - да қанша грамм бар?
• Фигуралардың периметрін қалай табамыз?
• 4+6=?
• Жақшалы өрнекте бірінші қай өрнек орындалады?
• 1м=? дм бар? (10дм)
• 1дм*90см қайсысы үлкен?
ІV. Жаңа сабақ
• Ой шақыру. 1 - слайд: Жұмбақ
Сыртылдайды күнімен, Білгің келсе уақытты,
Сыртылдайды түнімен Көрсетеді тілімен. (Сағат)
• Сағат не үшін керек?
• Біз сабаққа нешеде келеміз?
• Мағынаны тану. 2 - слайд
Ертеде адамдар сағат пайда болмас бұрын уақытты күнге қарап, әтештің шақырғанына қарап, тіпті кей елдерде есектің ақырғанына қарап та ажырата білген. Қазақтар күнге қарап уақытты былайша болжаған:
Таңертеңгі күн шыққан уақыт – сәресі
• Күн тас төбеге келген кез – талтүс
• Түс қайтатын уақыт – бесін
• Күн байыр шақ – екінді
• Күн ұясына қонған кез – ақшам деп аталған.
Ең алғаш рет сағат Қытай елінде пайда болған. Қазіргі кезде сағаттардың түрлері өте көп. Суға төзімді сағаттар, аса суыққа төзімді сағаттар, жар сағаты, қол сағаты, жүзік - сағаттар, электронды сағаттар, қалта сағаттары т. б. бар.
3 - слайд: Сағат түрлері
4 - слайд: Рим цифрлары
Сағаттардың кейбірі Рим цифрімен таңбаланады. Оларды оқып - тани білу керек.
І ІІ ІІІ ІV V VІ VІІ VІІІ ІХ Х ХІ ХІІ
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
V. Практикалық жұмыс
А) Сағат арқылы түсіндіру:
Сағаттың ішіне жазылған сандар циферблат деп аталады. Сағаттың екі тілі немесе үш тілі болады. Олар: сағаттық тіл (қысқа тілі), минуттық тіл (ұзындау тілі), секундтық тіл (жүріп бара жатырған тілі) деп аталады. Минуттық тілі 60 айналғанда 1 сағат болады. 1 сағатта=60 минут бар. Қысқаша сағ. мин. деп белгіленеді.
Б) – таңертең нешеде тұратыныңды;
- Сабағың нешеде басталатынын сағат тілдері арқылы көрсет.
В) Ойын: Сағат тілі ме, минут тілі ме?
Шарты: Сағат тілін көрсетсе – балалар қолдарын көтереді, минут тілін көрсетсе – қолдарын екі жанға жаяды.
VІ. Оқулықпен жұмыс
№1. Сағат қандай уақытты көрсетіп тұр? Неше минут өтті?
• 11 - ден 5 минут кетті.
№2. Сағат қандай уақытты көрсетіп тұр?
1100 200немесе1400 600немесе1800 900немесе2100
№3. Бекжан үй тапсырмасын орындауға неше минут жұмсады?
а) сағ1200 в) сағ2001 сағ = 60 мин
60 мин + 60 мин = 120 мин = 2 сағ.
№4.
Ә – 30 мин Ш: 30 мин + 30 мин = 60 мин – 1 сағ.
С -? 30 мина 1 сағ + 30 мин = 90 мин – 1 сағ 30 мин
Е -? сонша Ж: Е – 1 сағ 30 мин орындаған.
VІІ. Сергіту сәті
Сағаттың тіліндей, Сағаттың тіліндей,
Иіліп оңға бір. Иіліп солға бір
Оң аяқ, сол аяқ, Жаттығу оңай – ақ.
№6. Фигуралардың периметрін анықта:
АВСД = 3см + 3см + 3см + 3см = 12см
СКДL= 3см + 4см + 3см + 4см = 14см
ВКАL= 3см + 7см + 3см + 7см = 20см
№7. Берілген шаршылардың периметрінен 4 см кем периметрге ие шаршы сыз:
А) Бер: 16см – 4см = 12см Ә) Бер: 12см - 4см =8см
3. Ой толғаныс: Бес жолды өлең
1. Не? Сағат
2. Қандай? Дөңгелек, төртбұрышты
3. Не істеді? Жүрді, тықылдады, тоқтады
4. 4 сөзден тұратын сөйлем: Сағат – уақыт мөлшерінің бірі.
5. Мағыналас сөз: Уақыт
VІІІ. Сабақты бекіту:
• Бүгін қандай уақыт бірлігімен таныстық?
• Сағаттың тілдері қалай аталады?
• 1 сағ. неше минут бар?
• Сағаттан кіші уақыт өлшемі не? (Минут, секунд)
• Біз 1 минутта неше сөз оқуға тиіспіз? (45 - 55сөз)
ІХ. Үйге тапсырма: №5 мысал. Уақытқа қарап шығар
Бағалау. Қорытынды.



Ұқсас жұмыстар

Екінші сыныптарға математиканы оқытудағы көрнекіліктерді пайдалану әдістері
Арифметикалық амалдармен есептер шығару
Бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлауын дамытудың педагогикалық шарттары
Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысын қалыптастыру
Жаңа технология үрдісінде математика сабағында ойын элементтерін тиімді пайдалану арқылы оқушылардың ой - өрісін дамыту
Бастауыш сыныпта математикадан ұйымдастырылатын сыныптан тыс жұмыстар және оны өткізу әдістемесі
Математика сабағында қолданылатын дидактикалық ойындар
Қазақ тілінен ұйымдастырылатын оқу жұмыстары. Оның түрлері
Математикалық логика
Бастауыш сынып оқушыларының ортаңғы буынға өту кезеңі
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Аудиторлық қызмет көрсетудің ұйымдастыру формалары
Батыс Европа, үнді-иран тілдерін зертеудегі лигнвистикалық география
Республикасының Кедендік шекарасы арқылы өткізу туралы негізгі ережелері
Халыққа әлеуметтік көмек көрсету