Сан нешеге тең

1. Нөлмен аяқталатын санға көбейту және бөлуді тиянақтау
2. Төрт –түлігім ырысым
3. Абай Қыс өлеңі
4. Сөз таптары
5. Сөз таптары, Зат есім

Сабақтың мақсаты: Тәрбиелігі: оқушылардың топпен жұмыс істеу дағдысын ұқтыру, ұйымшылдыққа, жолдастық көмек көрсетуге баулу.
Білімділігі: көп таңбалы сандарды көбейту мен бөлуден тұрған білімдерін нақтылау, тиянақтау.
Дамытушылығы: жазбаша көбейту мен бөлу дағдыларын қалыптастыра отырып алғырлыққа, тапқырлыққа, дұрыс есептеуге, өз бетімен жүйелі қорытынды жасауға дағдыландыру, логикалық ойлау белсенділігін дамыту.
Түрі: қайталау сабақ.
Әдіс тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап.
Көрнекіліктері: көбейту және бөлуге арналған карточкалар, т. б карточкалар.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа назарларын аудару. Шаттық шеңберін құру
Психологиялық дайындық жасау.
- Кәне, балалар, қазір қай сабақ болады?
- Математика сабағы.
Бүгінгі сабағымызға қонақтар келіп отырғандығын ескертемін.
Келгенше қонақ ұялады,
Келген соң үй иесі ұялады демекші, біз ұятқа қалмауға тырысайық.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы мен мақсаты:

1. Білікті бірді жығар, білімді мыңды жығар дегендей, өткен тақырыптар бойынша ауызша карточкалар арқылы қайталау.

Математикалық диктант.
- 7 саны 91 – ден неше есе кем? (13)
- 68 шығу үшін 17 - ні неше есе арттыру керек? (4)
- 8 шығу үшін 56 - ны нешеге бөлу керек? (7)
- Азайғыш – 1000, азайтқыш – 450. Айырманың мәнін тап. (550)
- Бөлінгіш – 320. Бөлінді – 4. Бөлгіш нешеге тең? (80)
- Санның төрттен бір бөлігі 60 - қа тең. Сан нешеге тең? (240)

2.
I топ ------------------ II топ
46х20= ------------------ 36х40=
10000 - 1= ------------------ 1000 - 1=
490: 7х10= ------------------ 300х3: 10=
45ц=? кг ------------------------ 642т=? кг
2000см=? м ---------------------- 4700см=? м
3сағ 15мин=? мин ------------------ 4тәул=? сағ
№1 Оқусыз - білім жоқ,
Білімсіз күнің жоқ .
1сый - 80см ------------------ 2кг - 12б
12сый -? см ------------------ Бар -? кг
12х80=960 ------------------ 2х12=24кг
Жауабы: 960см к н ------------------ Жауабы: барлығы 24кг
Мәселе есепті тақтаға әр топтан 1 оқушыдан шығып орындағанда, қалған оқушылармен ауызша есептер шығарамыз.
570+25х0=570 ------------------------- 370: 1х1=370
1х280: 1=280 --------------------------- 175+27х0=175
0: 680+38х100=3800 ------------------ 75х0+1х0=1

Сергіту сәті:
х 20=1060 30 ------------------ х: 200=43200: 40
х 20= 31800 -------------------- х: 200= 1080
х=31800: 20 -------------------- х 1080 200
х=1590 --------------------------- х=216 000
1590 20=1060 30 -------------- 216 000: 200=43200: 40
3180=3180 ---------------------- 1080=1080
№5 Тақтадағы әр топтан 1 оқушыдан шығып №9 есепті шығарады (оқушылар тақтада орындағанша, біз жылдамдық, уақыт, қашықтық туралы қайталаймыз). Жылдамдықтың бірліктерін ата: км сағ, м сек.
V= S t ------------------ t=S V ------------------ S=V*t
V - жылдамдық ------------------ t - уақыт ------------------ S - қашықтық

Сабақты қорыту:
- Балалар, сонымен біз бүгінгі сабақта не істедік?
- Қандай тақырыпқа есептер шығардық?
Оқушылардың білімін бағалау.
Оқушылар жинаған ұпайларын санап, орта бағасын шығарады.
Үйге тапсырма. 140 - бет №7 есеп.

Бастауыш сынып мұғалімі: Оспанова Жулдуз Саиновна



Ұқсас жұмыстар

Математика пәнінен тапсырмалар жинағы
Химия пәнінен дәрістердің қысқаша конспектісі
Бейорганикалық қосылыстардың жіктелуі. Атом құрылысы. Радиоактивтілік. Химиялық байланыс
Тест жұмысының тарихы
Жалпы химиядан есептер мен жаттығулар жинағының әдістемелік нұсқауын құрастыру
Бейорганикалық химия курсы бойынша оқыту және бақылау бағдарламасын құрастыру
Қазақ тілі сабағында есімдіктерді оқыту әдістері
Бастауыш сынып математикасында ақпараттық-коммуникативті технологияны қолдану
Орта мектептегі паскаль тілі программасын оқытудың әдістемелік ерекшеліктері
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
Теңгенiң долларға шаққандағы валюталық бағамы.
ҚР-дағы мұнай нарығының даму заңдылықтары және тенденциясы «Қазмұнайгаз» Барлау Өндіру» АҚ
ТОҚТЫБАЙҰЛЫ САҢЫРЫҚ
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Арал теңізінің экологиясы