Жай және құрама сан
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Натурал сандардың бөлінгіштігі (5 сынып)
Сабақ тақырыбы: 2, 3, 5, 9, 10 бөлінгіштік белгілері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5. 1. 2. 5 - натурал сандардың 2 - ге, 5 - ке, 10 - ға бөлінгіштік белгілерін қолдану.
Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы: натурал сандардың 2 - ге, 5 - ке, 10 - ға бөлінгіштік белгілерін анықтайды;
Оқушылардың басым бөлігі: натурал сандардың 2 - ге, 5 - ке, 10 - ға бөлінгіштік белгілерін қолданады;
Оқушылардың кейбіреулері: натурал сандардың 2 - ге, 5 - ке, 10 - ға бөлінгіштік белгілерін мәтіндік есеп шығаруда қолданып, түсіндіре алады.
Бағалау критерийлері: 1. Натурал сандардың 2 - ге, 5 - ке, 10 - ға бөлінгіштік белгілерін анықтайды;
2. Натурал сандардың 2 - ге, 5 - ке, 10 - ға бөлінгіштік белгілерін қолдана отырып, есептер шығарады.
Тілдік мақсаттар: Оқушылар:
- натурал сандардың 2 - ге, 5 - ке, 10 - ға бөлінгіштік белгілерін анықтап, айта алады.
- натурал сандардың 2 - ге, 5 - ке, 10 - ға бөлінгіштік белгілерін тұжырымдап, жаза алады
- бөлінгіштік белгілері, санның бөлінгіштігі, қосылғыштар разрядтары, жұп сандар, тақ сандар, жұп сандар, тақ сандар, әріпті өрнек.
- Егер...., онда...
Құндылықтарды дарыту
Зайырлы қоғам және руханият құндылығы бойынша топтық жұмыста бір - бірін құрмет, ынтымақтастық және достық қарым - қатынастарын бойларына сіңіреді. Өзара бағалау бойынша өзгенің көзқарасына құрметпен қарау құндылығы қалыптасады.
Пәнаралық байланыстар: Қазақстан тарихындағы Алтын адам мен және Ботай мәдениетін біле отырып, сандық жазылуындағы бөлінгіштік белгілерін анықтауда тарих пәнімен байланыстыру.
Бастапқы білім
Натурал санның бөлгіштері мен еселіктері; Жай және құрама сан; Бөлінгіштіктің негізі қасиеттері
Сабақтың басы (6 мин)
- оқушылардың ойларын шоғырландыру;
санау арқылы Жұп сандар және Тақ сандар топтарына бөлу.
Сократ шебері әдісі бойынша оқушылар бір - біріне сұрақ қою арқылы Натурал санның бөлгіштері мен еселіктері , Жай және құрама сан , Бөлінгіштіктің негізі қасиеттері тақырыптарға шолу жасау.
Кері байланыс: Топтар өздерінің атауларына қысқаша анықтама беріп өтеді.
Сабақтың ортасы (30 мин)
(Ж) Жаңа сабаққа кіріспе
Мақсаты: Миға шабуыл стратегиясы арқылы оқушыларға сабақ тақырыбын, мақсатын өздері ашуына бағыттау.
1. 12034; 4320; 13271; 502025; 373819; 63633 сандарының арасынан 1) жұп цифрға; 2) тақ цифрға аяқталатын сандарды теріп жазыңдар.
2. 1) жұп цифрлармен; 2) тақ цифрлармен жазылған бір таңбалы сандар 2 санына бөлінеді ме? Тексеріңдер.
3. 2 мен 5 - ке еселік болатын сегіз сан жазыңдар. Жазылған сандардың бірлік разрядында қандай цифр бар? Осы сандар 2 - ге, 5 - ке бөлінеді ме? 2 - ге, 5 - ке бөлінетін сандар қандай цифрмен аяқталады?
4. 1) 5 санына, 2) 10 санына бөлінетін 34 санынан үлкен, бірақ 51 санынан кіші екі таңбалы сандар қандай цифрлармен аяқталады?
ҚБ: Басбармақ әдісі арқылы
1 - тапсырма
Мақсаты: Конверттегі сұрақ әдісі бойынша оқушылардың білімдерін анықтау.
Қалыптастырушы дағдылар:
Ойлау, шешім қабылдау;
Еркіндік, дербестік.
Жұмыс алгоритмі:
а) 971, 5042, 973, 980, 3401, 2600 сандарының қайсысы 2, 5, 10 сандарына қалдықсыз бөлінеді?
б) 46* үш таңбалы санындағы жұлдызшаның орнына қандай цифр қойғанда шыққан сан 2, 5, 10 сандарының әрқайсысына қалдықсыз бөлінеді?
с) Қазақстан Республикасы тәуелсіздігін қай жылы алды және биыл неше жыл толады? Бұл сандар 2, 5, 10 сандарының қайсысына бөлінеді?
Мектеп: КММ МГ №95
Мұғалімнің аты - жөні: Купеева Жанар Балпановна
Жай сандар
ҚҰРАМА БАЯНДАУЫШТЫ ЕСІМДІ СӨЙЛЕМДЕРДІҢ ЖАСАЛУЫ МЕН ТҮРЛЕРІ
«Сандар теориясының элементтерін зерттеу.»
Бастауыш сынып оқушыларының құрама есептерді шешу біліктерін қалыптастыру
Оқушыларға құрама есептерді шығаруға үйретудің тәсілдері
Математикалық білімді оқып үйренудің өзіндік ерекшеліктері
Натурал сандар жиыны
М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы есімді сөйлемдер
Сандардың бөлінгіштігі
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ