Бәрі орнында

Тақырыбы: Өрт - тілсіз жау!
Қатысушылар: 2 бала, 1 бала – сіріңке рөлінде, 1 бала от рөлінде.
Мақсаты: Балаларға өрт қауіпсіздігі ережесін жетік білудің маңызын ұғындыру. Өрт қауіпсіздігі ережесін қатаң сақтау арқасында түрлі жазатайым апаттың алдын алуға болатыны туралы түсінік беру.
Ұқыптылыққа, зеректікке және адамгершілікке тәрбиелеу.
Керекті заттар: Сіріңке қорапшасы, жалын суреті салынған от бейнесі, өрт сөндіруші машинасының макеті, нөл және бір саны жазылған бас киім, от бейнеленген бас киім.
Шаттық шеңбері:
Жазда келді сағынта ------------ балалар іс әрекеттерімен көрсете отырып, қайталайды
Жер жаһанды қаңсыта -------- Өрт сөндіргіш болып көрсетеді
Іші пысқан балалар
От жақты шөпті бықсыта
Бықсып жанған от енді
Алып - ұшып жөнелді
Өшірем деп ұмтылған
Балаларға көнбеді.
Тәрбиеші:

Өткен аптада, саябақта келе жатып, мен бір сұмдық жағдай болғанын көрдім. Кәдімгі сіріңке, бірақ өте зұлым от жағып, балаларды алдады. Саябақта балалар серуендеп жүріп, Сіріңкені жолықтырды.
Ол балалардан онымен достасуын сұрады.
Сіріңке: Үйім жоқ, тұратын жерім жоқ! (Балалар сіріңкені қолынан ұстап алды)
- Ой, зеріккеннен жынданатын болдым! Менің қалай жынданатынымды көргілерің келе ме? (Балалар кідіріп қалды. Бірақ олар таң қалды)
1 - бала: Жағуға болады ма?
2 - бала: Жамандықтан құтыла алмайсың?
Сіріңке:
Сендер не, сендер не! Бәрі орнында!
Мен тек жарық болып жарқыраймын!
Ештеңе жоқ, маған сеніңдерші!
Маған жарық жағыңдар!
Тәрбиеші: Балалар – чирк! Міне, мұнда жалын, жамандыққа шалынды.
Маңайдың бәріне жайылды, содан соң айналаның бәріне! Құдай - ау!

1 - бала: - Бір бала айқайлап жіберді.
Қайтеміз, біз не істеуіміз керек? Жалын қазір бәріне жайылады! Үйге қарай қашайық!
2 - бала: Жоқ, біздің қашуымызға болмайды, қаланы қорғауымыз керек! Біз не істедік?
Тәрбиеші: От лаулап жанып барады. Сіріңке болса билеп жүр! Бірақ, балалар саябағындағы, балаларға арналған үйшік жанып кетті!
От қызыл - жасыл - көк, былай қарағанда өте әдемі! Бірақ одан ыстық тарайды, бар болғаны 5 минут жанды.
1 - бала жылап жүр, 2 - бала болса үрлеп жүр. Ал от болса маздап жанды. Ол ауаны жақсы көреді. Ол өмір бойы жанып тұруға дайын.
От: Мен аяусызбын және қатігезбін, мені жеңе алмайсыңдар. Балалар, сендер, зеріккен жоқсыңдар ма? Мен сендерге өрт шығарып берейін!
1 - бала: Міне, түтін мен жалын қаптады. Не істеу керек? Біз білмейміз?
Тәрбиеші: Қорқынышты?! Оларға кім көмектеседі?
Әрине, бұл – 101 қызмет көрсету!
Нөл: Не айқай? Не жалын?
Қане, бір, тезірек көмекке!
Біз қазір оны жабамыз,
Ол жануын тоқтатады!
(матамен отты жабу)
Тәрбиеші: Бәрі басылды, кенет от қайта жана бастады. Қане, құтқарушылар, асығыңдар! Тезірек отты өшіріңдер!
Бір: Біз саған су шашамыз, сен жануды ойламау үшін сені қазір тез жуып тастаймыз. Жер бетінен алып тастаймыз.
1 - бала: От сөнді, бәрі артта қалды, енді бұдан былай сіріңкені алмаймыз!
2 - бала: Сен, сіріңкені алмаймыз дейсің - ау. Саябақтағы балалардың үйін құрттың ғой!
1 - бала: Сені бұдан былай іске араластырмаймыз, бірақ сен, бұдан былай балаларға жолама!
2 - бала: Адамға қызмет ет, Бұдан былай өрт шығарма!
Нөл:
Біз – 101көмекке асығамыз –
Отты өшіріп, адамдарды құтқарамыз!
Бірақ, іштеріңде тағы кім түсінбей қалды.
Сіріңке – балалар үшін ойыншық емес?!

Бір:
Біз сендерден жауапкершілікті сұраймыз,
Зеріккеннен отпен ойнамаңдар!
Көршілерің біздерді,
Тағы шақырып жүрмесін!
1 - бала: Ұшқын машинаның моторын от алдырады.
2 - бала: Отты тамақ пісіру үшін жағамыз!
Нөл: От пайдалы, бірақ оны бақылау керек.
Бір: Дер кезінде жалынды тоқтату керек!

От туралы тыйым сөздермен мақал – мәтелдер айтайық.
1. Отпен ойнама, күйерсің.
2. Отын деген шөп болар,
Жинай берсең көп болар.
3. От жақпа - пісерсің,
Ор қазба – түсерсің.
4. Сумен ойнама – батарсың,
Отпен ойнама – күйерсің.
5. От пен су – тілсіз жау.
Тәрбиеші:
- Өрт жаңадан басталғанда, сумен, құм сеуіп өшіреді.
- Адамның киімі өртенсе, суға түскені дұрыс. Су жоқ болса, топыраққа аунап, үстіне құм себуіміз керек. Я болмаса адамды қалың матамен орап өшіреді,
Газ плитасы тұрған бөлмені жиі - жиі желдету керек. Егер газдың күлімсіген иесін сезсең сіріңке жағуға, электр жүйесіндегі лампаны жағуға болмайды.
Тек үйдің есік - терезелерін ашып, желдету керек.

ЖШС Рауан балабақшасы тәрбиешісі:
Кошманова Жадыра Пулатовна



Ұқсас жұмыстар

Сөйлем мүшелеріндегі бастауыш пен баяндауыштың рөлі
Қазақ және араб тіліндегі бастауыштың ұқсастықтары мен ерекшеліктері
Қазақстандағы ішкі туризм мәселесі
Мектеп жасына дейінгі балалар үшін таңертеңгілік гимнастиканың маңызы
Іріңді сепсистік аурулар. Жаңа туылған нәрестенің ОНЖ зақымдануы
Қызмет жұмысшыларына арналған ерлер комбинезонының гигиеналық қасиеттерін негіздеу
Ахмет Байтұрсынов — лингвист ғалым
Сепсис. Некробактериоз
Жоғары оқу орнында студенттер тілін дамытудың ғылыми-әдістемелік негіздері
Тренингке қатысушылардың психикалық белсенділігін арттыруға арналған жаттығулар мен сергіту сәттері
Қазіргі кезде күрделі мәселелердің бәрі кәсіби басқару
Кенорнында экологиялық жағдайды жақсарту
Бәрі осыған қош депті
Сәлем айттым бәріңе
Сендердің бәріңде менің алдымда тірі кісідей боп тұрдыңдар
Қыпшақ Ізбасты би, он жасар күнінде көш үстінде көп адаммен бір түлкі қуысып, бәрінен бұрын жетіп түлкіні соғып алды
Бәрі мынау сыбызғының қасиеті
Бүгіннен қалмай кешпесек бәріміз бір - бір төбешік болып, төбеге томпаямыз
Кешкілік одан басқа қуыршақ солдаттардың бәрін қорапшаға қайта салып, адамдар қалың ұйқыға шомды
Бәріміз кішкентайымыздан сын естіп, сынмен ержеттік