Қазақ тілінде неше жалғау бар және ата

Астана қаласы,
№27 мектеп – лицейінің қазақ тілі мұғалімі
Құдайбергенова Шынар Мұқиятқызы

Тақырыбы: Қазақ тілі – мемлекеттік тіл
Мақсаты: Орыс тілінде білім алатын оқушылардың өз елін, туған жеріне, мемлекеттік тіліне деген құрмет сезімін қалыптастыру, қазақ тілінің мәртебесін көтеруге, оқушылардың тез ойланып, жауапты жүйелі түрде шапшаң қайтара білуіңе үйрету.
Сабақтың түрі: Викторина
Әдіс – тәсілдер: ойын, сұрақ – жауап, көрнекілік;
Көрнекі – құралдар: кеспелер, суреттер, слайдтар, шар, плакат.
Сабақтың барысы:
Мұғалім: Білім сайыстарының парызы
- Қош келдіңіздер, құрметті қонақтар!
- Құрметті оқушылар. Сендер бізде қандай апталық болып жатқанын білесіңдер ме?
- Дұрыс, қазір бізде Тіл апталығы өтіп жатыр.
Қазақ тілі өте бай, әрі көркем тілдердің бірі – қазіргі қазақ тілі – дамыған тіл.
- Балалар, сендер байқайсыңдар ма? Бүгін бізге қонақ келіп отыр. Қонақпен амандасайық!
- Сәлеметсіз бе! (балалар амандасады)
Ал енді сіздердің алдарыңызға Қазақ тілін білесің бе? викторинасының қатысушыларың шақырамыз.
Қарсы алыңыздар!

Сайыс 4 аялдамадан тұрады:
1. аялдама Сәлем сөздің басы
2. аялдама Кім жылдам?
3. аялдама Тапқыр болсаң – тауып көр
4. аялдама Сиқырлы сөз
- ендеше бірінші аялдамамызға көшейік.

• Бірінші аялдама Сәлем – сөздің басы
Әр топ өзінің тобын, топ басшысын, топ мүшелерімен таныстырады. Бұл аялдамаға 5 минут уақыт беріледі. Бұл аялдамада тобын жақсы таныстырып шыққан топқа 2 жұлдызша таратылады.

• Екінші аялдама Кім жылдам
Бұл аялдамада берілген әріптерден тез сөздер құру. Қай топ жылдам сөзді құрап шықса, сол топқа жұлдызша таратылады.
Құрылатын сөздер:
МӨСЛЙЕ – Сөйлем
УҒАЛЖА – Жалғау
ЗСӨ – Сөз
ҚАБАС – Сабақ

• Үшінші аялдама Тапқыр болсаң – тауып көр
Бұл аялдамада әр топтың басшылар сыналады. Әр топтың топ басшыларына 10 сұрақтан қойылады. Әр сұрақтың дұрыс жауабы 1 жұлдызшамен бағаланады.
1 – ші топ:
- Мектеп қай көшеде орналасқан?
- Күз айларын ата?
- Неше рәміз бар?
- Туда не орналасқан?
- Қазақстан қандай мемлекет?
- Көктемде не болады?
- Қандай азық – түліктерді білесің?
- Қазақ тілінде неше тән дыбыстар бар?
- Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі
- Аптаның төртінші күні қалай аталады?
2 – ші топ:
- Апта күндерін ата?
- Жазда не болады?
- Әнұранның авторларын ата?
- Сен қай қалада, қай көшеде тұрасың?
- Біздің мектеп қандай?
- Қандай мерекелер бар?
- Қазақ тілінде неше жалғау бар және ата?
- Қазақстан Республикасының президенті кім?
- Қыс айларың ата?
- Елтаңбада не орналасқан?

• Төртінші аялдама Сиқырлы сөз
Бұл аялдамада екі топқа бір сөзден беріледі. Әр топ өзінің сөзін сөйлемге дейін күрделі өрбітуі керек. Сөзді жақсы өрбітілген топқа 2 жұлдызша беріледі.
І топ – Күз
ІІ топ – Жапырақ

- Ал, балалар бүгінгі Қазақ тілің білесің бе? Викторинамыз аяғына жақындап келеді. Сайысымыз өте қызықты болды. Қазақ тілің жақсы біледі екенсіңдер.



Ұқсас жұмыстар

Ахмет Байтұрсынов және морфология мәселелері
Қазақ тілін көрнекі құралдар арқылы оқытудың педагогика-психологиялық негіздері
Қосарланған зат есімдер
Жалғаулы сөздердің классификациясы және олардың сипаттамасы
Сан есім
Түркі тілдерінің морфологиялық ерекшеліктері
Бағыныңқы сыңары Басыңқы сыңары
Морфологияны оқытуда оқушылардың тақырыпты түсінгендігін жаттығу жұмыстары арқылы жүзеге асыру
КӨПТІК ЖАЛҒАУЛАРДЫҢ ҚЫЗМЕТІ
Көптік жалғау
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері