Оқушыларды әдеп, әдептілік ұғымдарымен таныстыру
Тақырып: Әдеп, әдептілік ұғымдары
Жалпы мақсаты: Білімділік: Оқушыларды әдеп, әдептілік ұғымдарымен таныстыру; әдеп терминінің алғаш қолданылуы; іскерлік қарым - қатынаста сөз әдебін, сөйлеу мәдениетін сақтай білу; әдептіліктің кейбір ұстанымдары: сенім, сабырлық туралы білімді меңгерту.
Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс жасау, өз пікірін еркін жеткізу арқылы жаңа білімді өз бетімен меңгеру қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, инабаттылыққа, кішіпейілдікке, әдептілікке тәрбиелеу.
Ресурстары: оқулық, бор, тақта, бағалау парақшалары, флипчарт, түрлі - түсті бояғыштар, стикерлер,
Әдіс - тәсілдері: тәсілі: жекелей, жұппен, топпен Әдісі: сұрақ - жауап, ой қозғау, іздендіру, талдау, Түртіп алу ,
Оқыту нәтижелері: • Диалог арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады;
• Өз пікірін негізді, тұжырымды түрде білдіре алады;
• Тарихи тұлғалардың өмірі мен атқарған қызметі туралы айта алады;
• Жұптық, топтық жұмыстар негізінде ынтымақтастыққа үйреніп, шығармашылықпен жұмыс жасайды;
• Мәтіндегі негізгі ойды айта алады;
• Оқушылар бірін - бірі оқытуға үйренеді;
• Терминдер мен ұғымдарға анықтама бере алады;
Түйінді идеялар: Әдеп. Мінез - құлық ережелері . Ежелгі Мысыр. Аристотель. Конфуций. Кішіпейілділіктің үш түрі. Әдептілік ұстанымдары. Іскерлік қарым - қатынастағы сөз әдебі және сөйлеу мәдениеті.
Дереккөздер: Оқулық, ғаламтор материалдары.
Сабақтың барысы: Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, түгендеу
Достық торы ойынының жүру ережесімен таныстырады.
Топқа бөліп, бағалау парақтарын таратады. Бүгінгі сабақтан жақсы әсер алып, үйге көтеріңкі көңіл - күймен қайтуға тілектеспін. Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Мұғалім тоқыма жіпті бір саусағына іліп алып, өзі қалаған оқушыға жылы лебізін білдіріп лақтырады. Жаттығу осылай жалғасады. Соңында достық торы пайда болады.
Топқа бөлу: Топ таңдау
3 топқа бөлінеді: №1, №2, №3
Үй тапсырмасы Этнолингвистика және оның салалары тақырыбы бойынша сұрақтар жазылған Құпия хат таратады. Әр топтағы оқушылар бірлесіп сұрақтарға жауап береді
Оқушылар бағалау парағының өзін - өзі бағалау бағанын толтырады.
Жаңа тақырып
Қызығушылығын ояту
Жаңа тақырыппен таныстырып, миға шабуылдау арқылы сабақтың мақсатын оқушылармен бірлесе құрады.
Ойлан. Жұптас. Пікірлес
Мұғалім екі - үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялатады. Бүгінгі сабақта не туралы оқып - білетін боласыңдар? сұрағына өз ойларын білдіреді.
- Әдепті бала қандай болады?
- Өз іс - әрекетіңнен ұялған кезің болды ма?
- Әдепті адамның бойында қандай қасиеттер болуы қажет?
- Біреуді мазалаған кезде немесе оған қолайсыздық тудырған жағдайда не істер едің? Сұрақ бойынша әр оқушы жекеше өз ойларын қағазға түсіреді. Содан кейін жұбымен талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің мадақтауы
Мағынаны ажырату
Әр топқа тапсырма береді.
Интерактивті тақтадан қысқаша шолу жасау
Рөлдік ойын Әдептілік
Әр топтағы оқушылар мәтінмен танысып, жұп болып талдағаннан кейін мұғалім таратқан карточкадағы тапсырмаларды орындайды.
Осыдан кейін тақтаға әр топтан 2 оқушыдан жиналып, тақырып бойынша бір - біріне түсіндіру жұмыстарын жүргізеді.
Алған түсініктерін толықтырады.
70 - жаттығу. Ауызша орындау
71 - жаттығу. Дәптермен жұмыс. Тақтада орындау.
Оқушылар шағын көрініс тамашалайды, сұрақтарға жауап береді Тақырыпты түсіну деңгейлерін Басбармақ әдісімен бағалайды.
Сергіту сәтін өткізу.
Қасиеттер жәрмеңкесі ойыны бойынша сергіп, демалады.
Ой толғаныс
Сабақ барысында меңгерген білімдері негізінде шығармашылық жұмыстар орындауға тапсырма береді.
Фишпул әдісі Іскерлік - бүгінгі заман адамына қажетті басты қасиет пікірталас ұйымдастыру.
Әр топтан өз қалауы бойынша оқушылар екі шеңберге отырады. Топ басшысы бағалау парағына оқушылардың топтық жұмысқа қатысу деңгейлерін бағалайды.
Бағалау парақшасы:
Оқушының аты:
Ұпайы 1 ұпай 2 ұпай 3 ұпай
Өзін - өзі бағалау (үй тапсырмасы)
Топ басшысының бағалауы (шығармашылық жұмыс)
Мұғалімнің бағалауы
Жиыны:
9 ұпай – 5 , 7 - 8 ұпай – 4 , 5 - 6 ұпай - 3 , 3 - 4 ұпай – 2
рефлексия Сабақ жайлы өз ой пікірлерін Екі жұлдыз, бір тілек әдісімен стикерге жазады
Үйге тапсырма П. 13.
71 - жаттығу аяқтау, 74 - жаттығу.
Мектеп жасындағы балалардың адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Оқушыларды адамгершілік қасиеттерге ұлттық салт-дәстүрлері арқылы тәрбиелеудің теориялық негіздері
Бастауыш мектепте адамгершілік тәрбие берудегі әдіс - тәсілдеріне сипаттама
Оқу пәндері арқылы оқушыларға патриоттық тәрбие берудің маңызы
Тұлғаны қалыптастырудағы адамгершілік тәрбиесінің маңызы
Жасөспірімнің өзін-өзі кәсіпке бейімдеуі
Мектептің оқушыларына адамгершілік тәрбие беру процесі
Балалардың адамгершілік санасын қалыптастыру әдістерін көрсету
Қазақ салт-дәстүрлері арқылы оқушыларды имандылыққа тәрбиелеу. Оқушыларға имандылық тәрбиесін беру педагогикалық проблема
Болашақ мұғалімнің қазақ халық дәстүрлері негізінде бастауыш сынып оқушыларын әдепке тәрбиелеуге кәсіби даярлығын қалыптастыру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу