Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру білімін бекіту

Қосу және азайту. 78+22, 100 - 22
Математика 2 сынып

Мақсаты: Сандардың ондық құрамы туралы біліміне сүйеніп, разрядтан екі рет аттап екі таңбалы сандарды қосу және азайтуды орындауды қалыптастыру
Күтілетін нәтиже: Екі амалмен шығарылатын есепті салыстыруды, талдау, шешу тәсілдері туралы қорытынды жасайды. Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру білімін бекіту. Алған білімдерін өмірмен байланыстырады, пайымдауларын келтіріп қорытындылайды.

Дереккөздер, құрал - жабдықтар: Оқулық, слайд, суреттер,
- флипчарт, маркер, стикер, бағалау, рефлексия парақтары
Кіріспе 3 мин
Оқушылармен амандасу. Оқушылардың құрал жабдықтарын түгендейді. Мұғалім оқушыларды пішіндер арқылы топқа бөледі.
Қызығушылықты ояту -
Ауызша жұмыс орындалады.
Кел, ойнайық! Сөз құрастыр
50 30 89 7 65 20 59 18 76 60
М А Т Е М А Т И К А

Тұсаукесер 10 мин
Үй тапсырмасын сұрау.
- Жазбаша қосу және азайтуды қалай орындадық?
Математикалық диктант орындату:
Бір жылда неше ай бар? (12 ай)
1сағатта неше минут бар? (60 минут)
Бір аптада неше күн бар? (7 күн)
Бір бұрышта мысық отыр, оған 3 мысық қарап отыр. Барлығы неше мысық?(4 мысық)
Екі қойда неше аяқ бар? (8 аяқ)
92 санында неше ондық, неше бірлік бар?
3 ондық 7 бірлік.
30 бен 40 сандарының қосындысы.
Жарайсыңдар! Тамаша!
Қолпаштау әрекеттері.

Негізгі бөлім
Біздің бүгінгі өтетін тақырыбымыз: Қосу және азайту, 78+22; 100 - 22
Сабақтың мақсатын хабарлау.

Оқулықпен жұмыс №1 тапсырма.
А) 70+20 8+2 90+10?
Ә) Қосудың тәсілдерін түсіндіру
1 – тәсіл: 78+22=(78+20)+2=100
2 – тәсіл: 78+22=(78+2)+20=100
3 – тәсіл: 78+22=(70+20)+(8+2)=100

№2 тапсырма.
А) 90 - 20 100 - 10 10 - 2 70+8?
Ә) Азайтудың тәсілдерін шешу:
1 – тәсіл: 100 - 22=(100 - 20)- 2=78
2 – тәсіл: 100 - 22=(100 - 2)- 20=78
3 – тәсіл: 100 - 22=(90 - 20)+(10 - 2)=78

В) Тақтамен жұмыс
№3 тапсырма
65+35=100 100 - 34=66
37+63=100 100 - 56=44
64+36=100 100 - 18=82
Тапқыр болсаң, шешіп көр

№4 тапсырма
А) қызғалдақ – 35? гүл
Раушан гүлі --?, 28 – і кем.
Шешуі:
(35 - 28)+35=42 (гүл)
Жауабы: барлығы 42гүл сыйлады.

№5 тапсырма
Әр қатардағы сандарды кему ретімен теріп жазу, екі қатардағы сандарды салыстыру.
98, 89, 87, 78, 64, 52, 46, 25;
91, 84, 71, 48, 32, 23, 19, 17.
Ә) Ұл балалар – 25? бала
Қыз балалар -?. 10 – ы артық.
Шешуі: (25+10)+25 =60 бала
Жауабы: Барлығы 60 бала қатысты

Махамбет ауданы, Алға орта мектебі
бастауыш сынып мұғалімі Бота Куанышева




Ұқсас жұмыстар

100 көлеміндегі сандарды көбейту мен бөлу
Екінші сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері
Мың көлеміндегі сандарды оқыту әдістемесі
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАҒЫ МАТЕМАТИКА САБАҒЫ
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жүз көлеміндегі сандарды оқыту
Ондық жүздіктен неше есе кем
МАТЕМАТИКАНЫ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ ТЕОРИЯСЫ туралы
Бастауыш мектепте математиканы жазбаша есептеу тәсілдерін үйрету әдістемесі
Математиканы Бастауыш сыныптардаоқыту технологиясы
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету