Оқушыларға жалаң және жайылма сөйлем туралы білімдерін толықтыруға мүмкіндік туғызу

Тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға жалаң және жайылма сөйлем туралы білімдерін толықтыруға мүмкіндік туғызу; оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: көрнекілік, сұрақ - жауап, талдау, жинақтау, топтау.
Сабақтың көрнекіліктері: тірек сызбалар, мазмұнды суреттер
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
Шаттық шеңбері.
Бүгінгі сабақта жақсы көңіл – күйде боламын
(оң қолдарын көтеру)
Бір - бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз.
(сол қолдарын көтеру)
Бүгінгі сабақта жақсы нәтижеге қол жеткіземіз
(екі қолдарын шапалақтау)
Біз бір - бірімізбен доспыз және әрқашан біргеміз.
(бір - бірінің қолдарынан ұстау)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. 101 – жаттығу. Талдау.
Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
III. Қайталау – білім анасы
- Сабағымызды бастамас бұрын өткен сабақтан алған білімімізді еске түсіре кетейік.
Оқушылар тест-тапсырманы кезекпен ауызша орындайды. Бағалау.
IV. Сұрақ - жауап. Серпілген сауал әдісі арқылы сұралады. Мұғалім оқушыларға допты лақтырып тұрып сұрақ қояды, ал оқушылар допты қағып алып, жауап береді.
1. Бастауыш деген не?
2. Баяндауыш деген не?
3. Тұрлаулы мүшелер деген не? Мысал келтір.
4. Тұрлаусыз мүшелер деген не? Мысал келтір.
Бағалау.
V. Талаптыға нұр жауар Ребус шешу:
VI. Жаңа материалмен жұмыс: а) оқулықпен жұмыс ә) дәптермен жұмыс Күн ретін жазу.
101 - жаттығу. Мәтінді тиісті дауыс ырғағымен оқу. Сызба бойынша талдау жасап, қорытынды шығару.

Жай сөйлем
Жалаң сөйлем Жайылма сөйлем
Бастауыш Бастауыш Баяндауыш
Баяндауыш Тұрлаусыз
Мүше

VII. Кім көп біледі? Дәптермен жұмыс. 104 – жаттығу.
Жалаң сөйлемдерді оқы. Оларды жайылма сөйлемге айналдырып жаз.
1. Түйе боталады. 2. Сәуле үтіктеді.
3. Ара қонды. 4. Күн жылынды.
Керекті сөздер: киім, ақ, бүгін, гүлге.
Сергіту сәті: Би қимылдарын жасау.
VIII. Кім жылдам? 107 – жаттығу.
Сәйкестендіру тесті.
Жалаң сөйлем Жолдасты жол айырады
Өнерлі өрге жүзеді.
Жаңбыр сіркіреді.
Жайылма сөйлем Қаз қаңқылдады.
Екі дос мектептен қайтты.
Бағалау.
IX. Не үйрендім, не білдім?
Венн диаграммасы

Жалаң Жайылма
Х. Сабақты қорытындылау.
- Сонымен балалар біз сабақты не туралы өттік?
- Сабақ сендерге ұнады ма?
XI. Үйге тапсырма. 106 – жаттығу.
XII. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Байланыстырып сөйлеу мен байланыстырып жазуға үйрету
4-сынып «Қазақ тілі» оқулығының құрылымы мен құрылысы
Жай сөйлемді оқыту
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқыту әдістемесі
Пысықтауыш
Деңгейлеп оқыту технологиясы. Жобалап оқыту технологиясы
Бастауыш сыныптарда оқушыларды грамматикалық талдауға үйрету
Мәселелік оқыту технологиясы
Бастауыш сынып қазақ тілі сабағында инновациялық технологияларды қолданудың тиімділігі туралы
Грамматика және тіл дамыту
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
ҚОРҚЫТ туралы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы