Мәтінге сұрақ қойыңдар

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Мәтінді оқып, оның мазмұнын айта білуге, мәтінге сұрақ қоя білуге үйрету; топпен жұмыс істей білуге, сын есімнің шырай формаларын жасай білуге үйрету.
Дамытушылық: Жаңа сөздерді меңгертіп, сөздік қорын толықтыру, ауызекі сөйлеу тілін, сауаттылығын дамыту, сын есімнен алған білімін бекіту.
Тәрбиелік: Табиғатты, оның ішінде құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу. Оларды күтіп, баптауға баулу.
Сабақтың әдісі: деңгейлік тапсырмалар, блиц - турнир, бес жолдық өлең , сөздік жұмыс, оқу, жазу. Жасырын сурет ойын.
Сабақтың көрнекілігі: интерактив тақта, жануарлар мен құстардың суреттері, мультфильм "Оранжевое горлышко", сөзжұмбақ.
Пән аралық байланыс: биология
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Амандасу
2. Кезекшімен сұхбат
3. Лексикалық минимум
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Жаңа сөздер
2. 3 - тапсырма
3. Блиц - турнир
- Қандай жабайы аңдарды білесіңдер?
- Аңшылықтың қандай түрі бар?
- Кәсіптік аңшылық – ол не?
- Спорттық - әуесқойлық аңшылық туралы не айтасың?
- Ғылыми аңшылық дегенеміз не?
- Балалар, біз қандай сөз табын өттік?
- Ол қандай сұраққа жауап береді?
- Сын есімнің қанша шырайы бар? Қандай?
- Жасалу жолын кім айтады?
ІІІ. Жаңа сабақ.
- Балалар, жаңа сабақты бастамас бұрын мына сөзжұмбақты шешіңдер?
1. ворона
2. Соловей
3. Сорока
4. Курица
5. Гусь
6. воробей
- Қандай сөз шықты?
- Ия, құстар.
- Бүгінгі тақырыбымыз құстар туралы, соның ішінде қызық құс туралы. Оның аты – Кекілік.
1. Сөздік жұмыс
Кекілік – куропатка
Өсімтал – быстро размножается
Зерттеуші – иссследователь
Пайда - польза
Жеке - жеке – отдельно
Ұя – гнездо
Шаруашылық - хозяйство
(Жаңа сөздермен бірнеше оқушы сөз тіркестерін, сөйлем құрайды)
ІY. Бекіту.
1. Деңгейлік жұмыс:
3 - деңгей. 1. Мәтінге сұрақ қойыңдар.
2. 2 - тапсырма. Сөйлемдердегі сын есімдерден салыстырмалы шырай
формасын жасаңдар.
2 - деңгей. 1. Мәтінге диалог құрастырыңдар.
2. Сөздерді өрбітіп жазыңдар. 5 жолдық өлең (Сөйлемде сын есім болу керек).
Құс, кекілік, ұя, балапан.
Құс
Қызық құс
Қызық құс өсімтал
Тауда өсімтал қызық құс бар.
1 - деңгей. 1. Мәтіннің мазмұнын айтып беріңдер.
2. Берілген сөздерге морфологиялық сатылай кешенді талдау жасаңдар. Құстардың, қызық
Y. Қорытынды. Жаңа сабақ бойынша сұрақтар қойып, білімін бекіту.
2. Ассоциация стратегиясы.
"Білгірлер“ тобы "Құстардың пайдасы",
"Тапқырлар" тобы "Табиғатты қорғау үшін не жасау керек?" деген сұрақтарға тақтада кластер жасау.
3. “Автор орындығы” стратегиясы бойынша әр топтан бірнеше оқушы осы сұрақтар төңірегінде өз ойларын айтады.
4. "Оранжевое горлышко"мультфильмін көру.
YІ. Бағалау.
YІІ. Үйге тапсырма.



Ұқсас жұмыстар

Оқушылардың тілін дамыту үшін бір тақырыпқа бірнеше мәтін алған дұрыс
Қазақ тілін оқытуда қолданылатын оқу-әдістмемелік кешендер
Интерактивтік тақтаның мүмкіндіктерімен танысу арқылы шығармашылық жұмыстарын интерактивті ортада түрлі мазмұндық деңгейде флипчарттар құру
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА АНА ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту теориясы мен технологиясы
Мәтінмен жұмыс жасау
Бастауыш сынып оқулықтарында берілген жаттығулардың тәрбиелік мәнін ашу жолдары
Ахмет Байтұрсынұлы және қазақ тілін оқыту әдістемесі
Қазақ тілі буынының сипаты
ӘДЕБИЕТ САБАҒЫНДА ЖАЗУШЫ ӨМІРБАЯНЫН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ
Некелікпен қанағаттануға арналған сұрақнамалық тест
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап жаз
Сұрақтарға жауап жаз
Сұрақтарға жауап бер
Әділет тобының сұрақтары
Кейін біз мұндай сұрақтарға уақыттың қанша болғандығын орыс тілінде айтып жауап беруді үйрендік
Оқушыларға сұрақ
Сұраққа жауап жаз
Əрбір мектеп бітіруші түлектің ойында жауабы бұлыңғыр мыңдаған сұрақ тұрады
І аралық бақылаудың тест сұрақтары