Өтірік сөз өрге баспас
Өтірік өрге баспайды.
Өтірікшінің жаны күйер,
Ұрлықшының малы күйер.
Ұшқан құстың жолы жоқ,
Өтірік сөздің түбі жоқ.
Сөздің өтірігіне нанба,
Қисынына нан.
Қатын өтірік айтпайды, қағыс естиді.
Әуелгі сөзің рас болса,
Соңғы сөзіңнің өтуіне жақсы.
Әкеңнің өлгенін жасырсаң, көмгенде қайтесің?
Өтірік айтқаннан өлген артық.
Өтірік - ұят, шын — мұят.
Өтірік - қаңбақ, шын — салмақ.
Өтірік екеу, шын төртеу.
Досыңа өтірік айтпа,
Дұшпаныңа сырыңды айтпа.
Өтірік те, шын да ауыздан шығады: айырмасы айтылуында емес, мағынасында.
Өтірік айтып пайда тапсаң, ақырында залал табарсың,
Рас айтып, залал тапсаң, ақырында пайда табарсың.
Өтіріктің де шындайы бар.
Өтірікшінің жады қысқа.
Шындықтан өтірікке дейін төрт - ақ елі.
Өтірікпен өткелден өте алмайсың.
Жалған айтуға да жалпақ бет керек.
Өтірікті шындай айтса,
Шындық шырқырап шығады.
Өтірігіңді ашты –
Сенімің қашты.
Өтірікті де ебін тапқан айтады.
Әйел жалған айтпайды,
Жаңылыс естиді.
Өтірік айтып жағынғанша,
Шыныңды айтып жалын.
Өтірік сөз өрге баспас.
Ана тілі сабақтарында Абай шығармаларын оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу құралы ретінде пайдаланудың әдіс-тәсілдері
Тәрбиесі қиын, балалармен жүргізілетін жұмыстың әдістемесі
Қорқыт туралы аңыз-әфсаналар, тарихи шежірелер
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА ҚҰЛЫҚ ТӘРБИЕСІН БЕРУДЕ АБАЙ ШЫҒАРМАЛАРЫНЫҢ АЛАТЫН РОЛІ
Абай еңбектерінің негізінде ана тілі оқу сабағында оқушылардың құлықтық тәрбиесін қалыптастыру
Бастауыш сынып оқушыларын Абай Құнанбаевтың педагогикалық идеяларының негізінде тәрбиелеу
Бастауыш сыныпта абай шыгармаларын оқыту
Дамыта оқытудың қажеттілігі
Дамыта оқыту арқылы тіл дамыту
Корқыт ата кітабы
Сөздік
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Қаламгерлік көсемсөзі
Тіл, сөз өнер туралы мақал-мәтелдер
О.Қ.О Созақ ауданының эконом икалық географиялық орны
Мадрид келіссөз үрдісі.
Модаль сөздер
Жып - жылы сөйлеген сөздерімен, Жіберетін бойымды жылындырып
Тіл қазынасы - ескі сөз
АТАЛАР СӨЗІ – АҚЫЛДЫҢ КӨЗІ