Отанға деген сүйіспеншілікті шығарма жүзінде ашып көрсету

Мақсаты: Қазақстан – Отанымды дәріптеу, Тәуелсіздігімізді қастерлеу, Отан сөзінің мән - мағынасына тоқталу.
Міндеті: Отанға деген сүйіспеншілікті шығарма жүзінде ашып көрсету.
Менің Отаным – Қазақстаным

Біз әліппені оқып бітірдік. Әр әріпті оқи отырып, оларға сөздер, сөйлемдер құрып үйрендік. Мысалы, О әрпіне келгенде, көп сөздер іздедік: Отан, отбасы, оқу, оқымысты, отағасы, от, отау т. б. Біз өзіміз де теледидардан Нұр Отан , Отау ТВ деген сөздерді жиі естиміз.

Мұғалім еліміз туралы түсіндіріп, көп айтты. Және бізге де көп сөздердің мағынасын үйретуде. Өзіміз де үй - іші адамдарынан үйреніп жүрміз.

Мен білемін: Қазақстан өз алдына жеке мемлекет, жері, байлығы, өз Туы бар. Әнұран да Менің Қазақстаным деп аталады. Менің өзіме жақын, таныс адамдардың, сыныптастардың, бәріміздің де Отанымыз – Қазақстан деп түсінемін.

Мектеп дәлізінде де Ту суреті бар, біз қызықтайтын әртүрлі суреттер ілулі тұр.
Менің айналамдағы адамдар, түгеліміз бір Отанда тұрамыз. Әрқайсымыз бір Отанымыздың мүшесі саналамыз. Ата - анамды, ата - әжемді, бірге туған бауырларымды, туған - туыстарымды жақсы көремін. Сыныптастарым да ұнайды. Әрдайым мұғалім де, жақындарым да Отанға деген сүйіспеншілік отбасыдан басталады,- дейді.

Ал ең үлкен Отанды – Қазақстан дейміз. Біз туған жер, туған ел, туған өлке деген сөздердің де мәнін үйрендік. Бұлар да біз түсінетін сөздер. Қай жерде тудың, қай жерден келдің, қайда тұрасың? - деген сөздерді жиі естиміз.

Ал менің тұратын жерім – Жезқазған. Жезқазған қаласы Қарағанды облысына қарайтынын білдім. Ал Қарағанды қаласы - облыс орталығы. Ол бізден алыс, оған пойыз қатынайды. Ұшақ та ұшады екен. Бірақ елдің көбі пойызға мінгенді жақсы көреді екен. Өзім де жазда пойызбен қыдырып келдім. Сонда көрдім: қай жаққа қарасаң да созылып жатқан кең дала.

Орындаған: Мұрат Еркеназ
Қабылдаған: Гүлмира Серікбайқызы



Ұқсас жұмыстар

Әдебиеттік оқу сабағында ұлтжандылық сезімін қалыптасыру
Педагогикалық процесте оқушылардың елжандылық сезімдерін қалыптастыру (патриоттық тәрбие)
Бастауыш сынып оқушыларының патриоттық сезімдерін қалыптастыру мәселелері туралы ақпарат
Мемлекеттік символдар арқылы патриоттық сезімін қалыптастыру
Бастауыш сынып оқушыларының патриоттық сезімдерін қалыптастыру мәселелері
Бастауыш сынып оқушыларының отансүйгіштік сезімін тәрбиелеу құндылықтарын белгілеу
Бастауыш мектеп оқушыларына патриоттық тәрбие берудегі халықтық тәрбиенің ролі
ОҚУШЫЛАРҒА ПАТРИОТТЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Мектеп оқушыларының патриоттық тәрбие берудегі халықтық тәрбиенің ролі
Бастауыш сынып оқушыларын ана тілі сабағы арқылы отансүйгіштікке тәрбиелеу
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Chipset дегеніміз не?
Аудиторлық қызмет көрсетудің ұйымдастыру формалары
Көркем шығарманы компазициялық құрылысы жағынан талдау
А.И. Хачатурянның шығармашылық жолы