Абай өлеңдері жинағы, Тарихи тұлғалар

Қызылорда қаласы,
№ 197 қазақ орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Жүнісбаева Жадыра

Әдебиет 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбаев Жиырма тоғызыншы сөз
Сілтеме: 7 - сынып оқулығы, Абай өлеңдері жинағы, Тарихи тұлғалар. Электронды оқулық
Жалпы мақсаты: Абайдың қара сөз жазудағы мақсатын біліп, мақал - мәтелдің мағынасын түсініп, идеясын ашып, меңгеру.
Сабақтың нәтижесі: Абайдың қара сөз жазудағы мақсатын біледі, мақал - мәтелдің мағынасын түсінеді, идеясын ашады, меңгереді.
Әдістері: Сұрақ - жауап, топтау, диологтік оқыту, оның ойы менің ойымша, өрмекші торы.
Түйінді идеялар: Кез - келген нәрсеге сын көзбен қарауға, өзіңе керекті нәрсені танып, талдап білуге шақырады
Көрнекілігі: Постер, маркер, проектор, электронды тақта, алма
Пәнаралық байланысы: Қазақ тілі, алгебра, тарих, ағылшын.
Тапсырма көздері: Кеңейтілген тапсырмалар, ашық, жабық сұрақтар
Қосымша материалдар: АКТ, интернет ресурстары
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалім іс - әрекеті
Оқушылармен сәлемдесу.
Еңбек, отбасы, имандылық, туған жер тақырыбына байланысты төрт топқа бөлу.
Өзін - өзі бағалау парақшасы әр оқушыға ұсынылады.

Үй тапсырмасын тексеру
Алманы алып тапсырмаға жауап беру.
1. Өлеңді мәнерімен жатқа айтады..
2. Өлең мазмұнынан сурет салу.
3. Болмасаң да ұқсап бақ өлең жазу.
4. Өлең алғаш қандай атпен шықты?
5. Абайды Қазақтың бас ақыны деп айқан кісінің есімін ата.

Бағалау
Алма (стикер)
Жаңа сабақ
Білу
Проза жанрында Абай қандай шығарма жазды?
Абайдың философиялық ойлары берілген қара сөздерімен танысамыз..
Қазақ әдебиеті тарихында ең алғаш жазба әдебиетінің негізін қалаған Ы. Алтынсарин көркем сөз әдебиетінің атасы болса, Абайдың ғақлиялық даналық сөздері болған. Қара сөздері ең алғаш Семей қаласында 1948 жылы Абай журналында жарық көрді.
Қара сөзді жазудағы Абайдың мақсаты электронды оқулықтан оқылады.

Түсіну
Жеке, жұппен, топпен жұмыс

Бағалау
Мадақтау арқылы

Қолдану
Тапсырма: Оның және менің ойымша

Бағалау
Әр топ Жауаптары ұнаған 1 топқа гүл ұсынады

Талдау
Тапсырмалар: Венн диаграммасы әдісі
Сатылай талдау қара сөзді,
Шығарма аты:
Авторы:
Түйінді ойы:

Көркемдегіш құралдар:

Өрмекші ойыны

Диолог жүргізу әдісі

1 - 2; 2 - 3; 3 - 4; 4 - 1 топтарға 1жұлдыз, 1 ұсыныс айтады.

Дарынды оқушыға тапсырма

Метокогнитивтік хабардары төмен оқушыға тапсырма
Үш дана, үш тәттіні ата,
(стикерді орындық артына жабыстыру арқылы)
2 жұлдыз, 1 ұсыныс

Бағалау
Жинақтау
Абай насихаты қандай?

Кері байланыс
Абайдың өз сөзімен айтсақ:
Терең ойдың түбінде теңізі бар,
Тесіле көп қараса, көңіл ұғар.

Бағалау
Үй тапсырмасы
Қара сөзді оқу.
Періштені алтын да жолдан тайдырмас тақырыбында ой толғау жазу.

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Торғай жазушылары
Мұхтар Әуезов – абайтанушы ғалым
Ұлы Абай шығармашылығын танытудағы Алаш қайраткерлерінің еңбегі
ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті
Абай көтерген адам болу, азамат болу идеясы
Шығыс-Қазақстан: танымал есімдер - Ақын жазушылар
Қ.Мұхамедхановтың зерттеу-мақалалары
Мағжан Жұмабайұлы шығармаларындағы тарихи тұлғалар бейнесі
XX ғасыр басындағы тарихи қоғамдық өзгерістердың қазақ әдебиетінің дамуына әсері
ХХ ғасыр басындағы тарихи-әлеуметтік жағдай мен оның әдебиеттің дамуына тигізген әсері
ТОЛЫБАЙҰЛЫ ОЛЖАБАЙ
ҚҰНАНБАЙҰЛЫ АБАЙ (ИБРАҺИМ)
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Абай атама
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Құнанбаев Абай
Бауыр ауруларын зерттеудегі қысқаша тарихи мағұлмат
Абай Құнанбаев
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні