Армансыз адам - алысқа бармас
Арманы жоқ жігіттің пәрмені жоқ
Арман — адамға қанат.
Армансыз адам — алысқа бармас.
Арманы бар адамның
Бойында қайнар қуаты,
Алдында жанар мұраты.
Желі тұрған оңынан.
Жеті өзеннен өтеді,
Жеті таудан өтеді,
Арманына жетеді.
Жақсыны арман оздырар,
Жаманды құлқын тоздырар.
Арманы жоқ жас —
Қанатсыз қарлығаш.
Ақылы жоқтың — арманы жоқ.
Қыз құшпаған ер арманда,
Қызғалдақ жемеген қозы арманда.
Арманымен — ер сұлу,
Орманымен — жер сұлу.
Көппен көргеннің арманы жоқ.
Байдың күні пәрменмен,
Жарлының күні арманмен.
Қол - қысқа,
Ой - ұзын,
Арман - биік.
Азды көпке қосқанның
Арманы жоқ.
Арман адамға қанат.
Адамды арман қосады,
Алғашқы дәрмен қосады.
Пәрменсіз адам болса да,
Армансыз адам болмайды.
Деңгейлеп - саралап оқыту
Деңгейлеп - саралап оқыту технологиясы туралы ақпарат
Қазақстандық және шетелдік педагогикалық технология авторларына салыстырмалы талдау
Бастауыш сынып оқушыларын Абай Құнанбаевтың педагогикалық идеяларының негізінде тәрбиелеу
Касиби окытудын казирги техникалык жиктемеси
Шығармашылық қабілетті дамытудағы әдістер мен жетістіктер
Деңгейлеп – саралап оқыту технологияларын оқыту үрдісінде пайдалану
Информатика сабағында дамыту технологиясын қолданып оқыту
Дәстүрлі және инновациялық оқытудың салыстырмалы ерекшеліктері
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан мен ХХІ ғасырдың басындағы айырмашылықтары
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Ерте Палеолит адамдары
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Адамдар арасындағы қарым-қатынастар
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Адам бойындағы жағымды қасиет туралы
Адамзат тарихындағы ең алғаш мемлекет типтес ұйым
Адамдардың тұтынысын қанағаттандыру Мақсаттар
Жеке адамды қалыптастыру
Қазіргі кездегі адам ресурстарын басқарудың ерекшеліктері.