Сөз құра ойыны

1. Ұ дыбысы мен әрпін таныту, сол арқылы берілген оқу мен жазуды үйрету, Ұ дыбысы келетін жаңа сөздерді үйрету арқылы оқушылардың білімін, тілін дамыту;
2. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, қызығушылығын арттыру, сөздік қорын молайту;
3. Оқушыларды партада дұрыс отыруға, сауатты, қатесіз таза жазуға тәрбиелеу;
Түрі: Жаңа сабақты меңгерту
Әдісі: Аквариум әдісі, ой қозғау әдісі, сұрақ - жауап, топтастыру, Венн диаграммасы, Кубизм стратегиясы Көрнекілігі: Әріптер, текшелер, суреттер, кеспе буындар, интерактивті тақта Пәнаралық байланыс: математика, дүниетану, әдебиеттік оқу
I. Ұйымдастыру бөлімі. Оқушыларды 3 топқа бөлу
II. Психологиялық дайындық
III. Үй тапсырмасы. З дыбысы мен әрпі
* Дәрігер боламын өлеңі
* Қазақстан – менің Отаным өлеңі (жатқа айту)
*Сұрақ - жауап - Әріп дегеніміз не? - Дыбыс дегеніміз не? - Дыбыстар нешеге бөлінеді? - З дыбысы қандай дыбыс? - Неге З дыбысы дауыссыз дыбыс? - З дыбысы қандай санға ұқсас
IV. Жаңа сабақ. Жұмбақ Ұя, ұлу, ұшақтың Басын бастап берейін. Құс, жұмыртқа, бұтақтың Ортасында келемін. (Ұ әрпі) - Ұя , ұшақ , ұлу , ұршық ( суреттерін көрсету) сөздері қандай дыбыстан басталып тұр? (Ұ дыбысынан басталып тұр)

Ұ ұ дыбысын хормен айту - Ұ дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба? (Дауысты) - Жуан дауысты дыбыс па, жіңішке дауысты дыбыс па?(Жуан дауысты дыбыс) Ұ әрпінің жазбаша түрін, баспа түрін көрсету, дыбыстың айтылуына көңіл бөлу - Дауысты дыбыстар қандай текшемен белгіленеді? - Дауысты дыбысты қызыл текшемен белгіленеді. Ұ әрпін ауада жазып көрсету, оқушылар ауада жазады.
V. Сергіту сәті
VI. Оқулықпен жұмыс (1 оқушы полотноға қызыл, көк текшемен ұршық сөзін жазады. Ал, қалған оқушылар алдарына жазады)
* Ғарыш, ғарышкер, ұшқыш туралы түсінік беру.
* Ғарышкерлер Т. Әубәкіров, Т. Мұсабаев туралы айтып өту
* Ұшқыш. Мәтінді оқып беру.
* Оқушыларға оқыту
VII. Сөз құра ойыны. Оқушылар буынға буынды қосып сөз құрап айтады.
VIII. Дәптермен жұмыс. Ұ ұ дыбысын жазу
IХ. Суретпен жұмыс. Ұзақ пен құмыра. Арт - терапия әдісі. (Оқушылар қимылмен көрсетеді)
Қарға су ішкісі келді. Аулада су құйылған құмыра тұрды. Су құмыраның түбінде ғана болды. Қарғаның тұмсығы жетпеді. Ол құмыраның ішіне тасты толтырды. Құмырадағы су көтерілді. Қарға суды ішті.
Х. Шығармашылық тапсырма Сөзді тез оқы ойыны
*шақ, ж*лдыз, қобы*з, то*ғай, қар*ығаш, *зақ.
ХI. Жаңа сабақты бекіту. Сұрақ – жауап - Қандай дыбыспен таныстық? - Ұ дыбысы қандай дыбыс? Ұ дыбысы жуан дауысты дыбыс па, әлде жіңішке дауысты дыбыс па?
*Венн диаграммасы бойынша дауысты және дауыссыз дыбыстарды салыстыру
* Кубизм стратегиясы. Кубиктің алты қырында ( Ұ, З, А, Б, И, Т) әріптері жазылады Оқушылар алдарына қай әріп түседі, сол әріпке сөз ойлап табады.
ХII. Сабақты қорытындылау. Оқушыларға жұлдызша беріп, марапаттау.



Ұқсас жұмыстар

ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ҚАТЫСЫМДЫҚ ТАПСЫРМАЛАР
Ойын феномен ретінде.ойынның психологиялық негіздері
Қазақ тілі сабағында оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыруда дидактикалық ойындардың ролі
Бастауыш мектептегі дарынды балаларды оқыту барысында жүргізілетін жұмыстар
Бастауыш сынып оқушыларын сауатты жазуға үйрету
Ағылшын тілі сабағында ойын технологиясы негізінде оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін белсендіру
Ағылшын тілі сабағында дидактикалық ойындар арқылы оқушының ауызша сөйлей алу және жазу дағдысын қалыптастыру
Логопедиялық тексеру жұмыстары
Баланың дамуына ойынның ерекшелігі
Ойынның бала дамуына ықпалы
АҚША - НЕСИЕ САЯСАТЫНЫҢ ҚҰРАЛДАРЫ
Қылмыс қүрамының түсінігі және маңызы
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Мемлекеттік бюджеттің кірістері мен шығыстарының құрамы
Инфрақұрылым кешенінің құрамы
Бюджеттің кірістері мен шығыстарының құрамы.
Сөздік