Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту

Атырау облысы, Құрманғазы ауданы,
Нұржау қазақ орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Абдуллаева Марта Жұмажанқызының

Математика 2 – сынып
Сабақтың тақырыбы: Санды 2 - ге көбейту мен бөлу
Сілтеме: Жоспар. Математика 2 - сынып
Жалпы мақсаттар: Оқушылардың сабаққа пәнге деген қызығушылығын және белсенділік қабілеттерін арттыру.
Оқыту нәтижесі: - Есептер шығару арқылы көбейту мен бөлудің өзара кері амал екенін ажырата біледі.
- Оқушылардың өздігінен оқу, іздену дағдылары қалыптасты.
- Дәлелдемелер, ашық пікір айтып, ортақ шешімдер жасайды.
Негізгі идеялар: Оқушылардың топтасып, жұптасып жұмыс жасау дағдыларын дамыту, диалогтық қарым – қатынас орнату, өздігінен іздену, дайындалу қабілеттерін шыңдау.
Тапсырмалар: Ой қозғау, талдау, салыстыру, дәлелдеу, сыни тұрғыда ойлау, топтық жұмыс, жұптық жұмыс.
Кейінгі тапсырмалар: Есептеу, ойлау.
Жүргізетін жұмысым
Мұғалімнің іс – әрекеті:
І. Бағдарлау – мотивациялық кезең.
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту.
Смайликтер арқылы көңілді көтеру.

Психологиялық дайындық:
Математика – қызық пән,
Бәріміз оны білеміз.
Қызықты есеп шығарып,
Тез жауабын береміз.

Білім. Ой шақыру.
Адасқан әріптер арқылы өткенді пысықтау.
Не білдік?
• Көбейтудің компаненттерін;
• Бөлудің компоненттерін;
• Көбейту мен бөлу - өзара кері амалдар.

ІІ. Операциялық орындаушылық кезең.
Түсіну. мұнда ұжымдасып сабақты талдайды
Балықты босату ойыны арқылы жаңа сабақты бекіту
Қолдану. Ойланайық, пікірлесейік! әр топ практикалық жұмыстарын талдайды, қорғайды
6*2=12
12: 2=6
12: 6=2
16: 2=8
8*2=16
2*6=12
8*2=16
16: 2=8
Жұптық жұмыс:
Әр жұпқа жеке салыстыру есептері беріледі.
3*2+5
4*2+3
5*2 - 4
2*2+4
(4+2)*2
(20 - 4): 2
(5*2)+3
(10: 5)+7
6*4 - 2
4+4: 2
12: 2+7
14: 2+6

Крестиктер - нөлдіктер
топ қарсы есептер орындайды, ой жинақтайды

Сергіту сәті.

Талдау. Оқулықпен жұмыс.
(қабілетті оқушылар тақтаға №5 есепті шығарады)
Х*2=4
х: 2=2
4: х=2
2*х=4

Кел, ойнайық!
нашар оқушылармен жұмыс жүргізіледі.

Жинақтау. Мен саған, сен маған
қорытынды жасау, тұжырымдау, топтастыру

Шығармашылық тапсырма
(сынып оқушылары дайындап келген тапсырмаларын бір - біріне жасырады)
Тест.
Ортадағы қаламсап ойыны арқылы сабақты қорыту
ІІІ. Рефлексиялық – бағалау кезең.
Оқушының көңіл – күйлерін сұрау

Үйге тапсырма. логикалық есеп
Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Педагогикалық практикадан есеп
Оқушылардың танымдық белсенділігі дамуының деңгейлері
Бастауыш сыныптарда бейнелеу өнері сабағында оқушылардың көрнекілік арқылы қызығушылығын ояту және құзыреттіліктерін дамыту
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ САБАҚҚА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Балаларға әңгіме айтып беру
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУ
Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын биологияда қолданудың маңызы
Биология сабақтарында бейнетаспаларды қолданудың мүмкіндіктері
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Chipset дегеніміз не?
Нарық дегеніміз
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Жылумен өңдеген кезде Жылқы еті қалай өзгереді?
Салық жүйесі дегеніміз
Салық дегеніміз не
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Мемлекеттің тұрпаттары дегеніміз не?