Балаларды табиғатты аялай білуге, табиғат аясында өздерін еркін сезінуге ықпал ету

Пәні: Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: Балықтар, қосмекенділер және жорғалаушылардың көктемгі тіршілігі.
Сабақтың мақсаты: Балаларға балықтар, қосмекенділер және жорғалаушылардың ерекшелігі, оларды қасиетіне қарай тануға білімдерін кеңейту.
Білімділігі: Балаларды табиғатты аялай білуге, табиғат аясында өздерін еркін сезінуге ықпал ету.
Дамытушылық: Оларға қамқор болуға, табиғатты тамашалауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: айтыс, сұрақ - жауап, әңгімелеу
Көрнекілігі: слайд, қима қағаздар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
1. Оқушыларды түгелдеу
2. Оқу - құралдарын тексеру
3. Оқуға зейін аудару
(үй құстарының дыбыстары ку - ка - ре - ку, қақ - қақ, қыт - қыт)
- Не болды, балалар, бұл ненің дауысы?!
- ой, апай білмейсіз бе? Бұл үй құстарының дауысы ғой.
- Ия, ия тауық, қораз, қаздың дауыстары ғой
- Кәне, онда кім қай құстар туралы бастайды? Балалар, мен байқап тұрмын, сендер барлығыңа дайын сияқтысыңдар! Сондықтан былай істейік!
Қазір 3 топқа бөлініп, үй құстары мен оларды көктемде бағып - күту туралы
айтыс жүргізейік. Ол үшін мына жұмыртқаның ішінен әр топтан бір оқушы келіп, дәмін көрсін
1топ - тауық
2топ - қаз
3топ - үйрек
(Слайдтан тауық, қораз, балапандар туралы суреттер көрсетіліп тұрады)
1топ.
(оқушылар тауық туралы білетіндерін айтады)
Сергіту сәті
2 - топ Қаздар
(оқушылар қаздар туралы білетіндерін айтады)
3 - топ - Үйректер
(оқушылар үйрек туралы білетіндерін айтады)
Ия, балалар сендер бәрін айттыңдар! Сонымен көктемде үй құстары балапан шығаратын болғандықтан адам оны асырағаннан кейін, үнемі оларға қамқорлық жасап, олардың балапандарына қорғау болып, олардың қоректенуіне, яғни жемін уақытымен шашып, алдына су беріп тұруымыз керек екен.
- ал балалар енді сендерге мынадай тапсырма. Қазір мен 3 топқа мынадай суреттер қимасын беремін, соны құрастырып көріңдер, қандай суреттер шығады екен?
1топ - балық
2топ - жылан
3топ - бақа
- Олай болса балықтар, қосмекенділер, және жорғалаушылардың көктемгі тіршілігі туралы танысатын боламыз.
- балалар сендер қандай балықтарды білесіңдер?(сазан, жайын, шортан, бекіре, жыланбалық)
- есімізге түсірейік:



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балалаға экологиялық тәрбие беру арқылы эстетикалық талғам негіздерін қалыптастыру
Ересектер тобында топсаяхаттарды ұйымдастыру
Мектеп жасына дейінгі ересек балаларға табиғатпен таныстыру үрдісінде эстетикалық тәрбие беру
Балалар бақшасында балаларды табиғатпен таныстыруда ойындар мен тапсырмаларды қолдану
Мектепке дейінгі ұйымдарда өлі және тірі табиғат құбылыстарымен таныстыру
Мектеп жасына дейінгі балаға экологиялық тәрбие беру маңыздылығы
Балалардың экологиялық білімін қалыптастыру мен тәрбие жолдарын анықтау
Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие берудің жолдары
Мектеп жасына дейінгі балалардың бойында табиғатқа деген сүйіспеншілікті қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балаларды туған жердің табиғатын сүйюге және қорғауға үйрету
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
Салық жүйесі және оның қазіргі кездегі қызмет етуі
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
СЫРЫМБЕТҰЛЫ ХАНГЕЛДІ
БЕРДӘУЛЕТҰЛЫ ЖӘНІБЕК
ҚҰТТЫМБЕТҰЛЫ НАУРЫЗБАЙ
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Бәсеке, оның экономикалық табиғаты мен елдің шаруашылық өміріндегі атқаратын рөлі
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар